וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי לאוהד בית"ר: "אני אגיע עד אליך יא חתיכת זין"

אוהד שאיים כנראה בצורה פוגענית מדי על מאמן בית"ר, גרם לו להתפרץ בטלפון ולקלל: "אתה לא יודע עם מי התעסקת... אזיין את אחותך... תקליט אותי יא מלשן... יא בן אלף זונה". קורצקי הגיב: "הוטרדתי ונחצה קו אדום, הדברים לא היו צריכים להיאמר". האזינו לקלטת שהופצה ברשת

מגד גוזני

האזינו לתוכן השיחה בין מנחם קורצקי לאוהד בית"ר ירושלים

בימים האחרונים הופצה הקלטה של שיחת טלפון שכיבכול נערכה בין אוהד של בית"ר ירושלים למאמן הקבוצה, מנחם קורצקי. אותו אוהד ככל הנראה הטריד את קורצקי ושלח לו הודעות מאיימות שהצליחו להוציא את מאמן בית"ר מהכלים. על פי ההקלטה נראה שהמאמן של הקבוצה מהבירה כביכול התקשר בחזרה לאותו אוהד כדי לאיים עליו. בין השניים התפתח שיח ארוך שעלה לטונים צורמים ובהמשך נרגע.

בהקלטה קורצקי נשמע כשהוא אומר: "אני אוציא לך את שתי העיניים. אני מנחם ואני אזיין אותך בתחת יא מזדיין... אתה לא יודע עם מי אתה מדבר... אני שם זין עלייך... אתם לא תאיים עלי בהודעות... כושלאמא שלך, את אחותך אני אזיין יש בן אלף זונה. אתה לא יודע עם מי התעסקת... תקליט יא שרמוטה, יא מלשן, לך גם לעיתונות יא קוקסינל... יא חתיכת זין, אתה לא יודע עם מי התעסקת... אולי נפל לך איזה קסאם על הראש, אני אגיע לך לשדרות...".

כשהאדם ששוחח עם קורצקי אמר לו שהוא יפרסם את השיחה ושהוא מתכוון להגיע לאימון של הקבוצה כדי לשוחח איתו, המאמן אמר: "אמרתי לך שאתה מלשן יא שרמוטה, אמרתי לך שאתה מלשן... אני אתן לך למצוץ ליד כל השחקנים שלי... תקליט יא מלשן, אני לא רואה אותך. יש לי שתי בנות, אני צריך לשמוע כאלו הודעות? אני אזיין אותך ואת הכדורגל, אני שם זין על הכדורגל. אתה תאיים עלי ככה? מי אתה בכלל?".

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מאמן בית"ר ירושלים מנחם קורצקי/ברני ארדוב

תגובת מאמן בית"ר, מנחם קורצקי: "בשבועות האחרונים הייתי נתון להטרדות חוזרות ונשנות על ידי אדם שהזדהה כאוהד בית"ר ירושלים. אותו אדם שלח הודעות נאצה ואף הטריד אותי טלפונית, הן בנייד והן לטלפון בביתי, הדברים שנאמרו ונכתבו היו איומים והופנו כלפיי וכלפי אשתי ובנותיי, ביום שישי האחרון נשלחה הודעה קשה מאוד ובתי ראתה ונבהלה, מבחינתי נחצה קו אדום וברור, התקשרתי לאותו אדם כשאני בסערת רגשות ובלהט הדברים נאמרו דברים קשים מפי, דברים שלא היו צריכים להיאמר ועל כך אני מצטער. קשה היה לי לשאת את התחושה שחוו בני ביתי. אני לא מכיר הרבה אנשים שהיו עוברים על כך בשתיקה. לאחר דין ודברים אותו אדם התנצל על מעשיו, אך משהתברר כי הקליט את השיח בינינו, הבנתי כי הכול היה מתוכנן מראש. הבנתי כי אותו אדם הטריד כבר בעבר שחקנים וגורמים שונים במועדון ולצערי אני נפלתי בפח שטמנו לי. שוב, לא הייתי צריך להיגרר למקום הזה ועל כך אני מתנצל. לבית"ר ירושלים יש קהל גדול, תומך ונהדר ואיני חושב כי אותו אדם מייצג או משקף את אוהדי בית"ר".

האוהד המדובר מוכר לשחקני בית"ר. מספר שחקנים אמרו להנהלת המועדון שהוא הטריד אותם בעבר והציק להם לאורך תקופה בהודעות וטלפונים לבית.

הבעלים של בית"ר אלי טביב: "אני מודע לחשיבות המשחק עבור המועדון והקהל הגדול והתומך, אני מבקש שלא להיגרר או ליצור פרובוקציות מיותרות. אני מודע לעובדה שלעיתים שלא במתכוון ישנה גם פגיעה במתקן שמארח את המשחק, אני מבקש לשים לב, אצטדיון בלומפילד הוא רכוש עירוני וכל פגיעה גם אם בשוגג, תביא עמה הוצאה כספית מיותרת מקופת המועדון שלא לצורך. מאחל הופעה ספורטיבית ומהנה לבאי המשחק".

תגובת ההתאחדות לכדורגל: "אנחנו מצרים על בחירת המילים האומללה, גם אם מדובר במעשה דוחה של מטרידן, ומקווים כי ההתנצלות הכנה וההבטחה שהדבר לא ישנה את עמדתו במבחן המציאות. מאמן כדורגל הוא גם מחנך וראוי שיידע כי מעשיו ודבריו חייבים להיות מופת לטובת הכדורגל והחברה".

אוהדי בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
קורצקי: "לבית"ר ירושלים יש קהל גדול, תומך ונהדר ואיני חושב כי אותו אדם מייצג או משקף את אוהדי בית"ר"/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully