וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "ראיתי את הכרטיס האדום של איבנוביץ' מגיע"

מנג'ר צ'לסי זעם על השיפוט אחרי ה-1:1 מול מנצ'סטר יונייטד: "אם אצטרך לדבר על הצהוב השני, אדבר על הרבה דברים". ואן פרסי: "כמובן שאנחנו יכולים לזכות באליפות"

one

רובין ואן פרסי סידר למנצ'סטר יונייטד נקודה יקרה, ובעיקר גזל שתיים מצ'לסי, בזכות שער עמוק עמוק בתוך תוספת הזמן על הקרב ביניהן באולד טראפורד. החלוץ ההולנדי קבע 1:1 מיד לאחר ההרחקה של ברניסלב איבנוביץ', שספג צהוב שני מטופש וסידר לשדים האדומים כדור חופשי מסוכן. בסיום, נשמע מנג'ר צ'לסי ז'וזה מוריניו עצבני מאוד על השיפוט במשחק.

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. AP
עצבני. מוריניו/AP

"הכרטיס האדום, ראיתי אותו מגיע", תקף מוריניו בסיום, "אם אני צריך לדבר על הצהוב השני, אני אצטרך לדבר על הרבה מאוד דברים. הפנדל שאיבנוביץ' היה צריך לקבל לאחר שהוכשל על ידי סמולינג, הוצאות הכרטיסים, כל כדורי החוץ. אני יודע שאני תמיד מדבר מהלב ומסתבך בגלל זה".

למרות השער המאוחר, מוריניו נשמע מבסוט מההופעה של הקבוצה שלו: "הקבוצה שלי שיחקה משחק פנטסטי, לא קל לשחק כאן נגד קבוצה כמו מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר יונייטד שניסתה לשחק בצורה קומפקטית וניסתה לכבוש בהתקפות מתפרצות. היינו נהדרים, במיוחד במחצית השנייה. זו הייתה הופעה ברמה הכי גבוהה שיש, שלטנו במשחק, יכולנו לכבוש עוד כמה שערים. בסופו של דבר, התוצאה היא לא מה שרצינו להשיג, אבל ההופעה הייתה מצוינת".

על השער של דרוגבה אמר מוריניו: "הוא כבש כל כך הרבה. הוא כבש שער יפה והיה יכול לכבוש גם במחצית הראשונה. אני מאושר מההופעה שלנו, הקבוצה שלי טובה וקשה מאוד לדבר על שחקנים בודדים".

עוד באותו נושא

ואן פרסי כבש בתוספת הזמן ב-1:1 של יונייטד מול צ'לסי

לכתבה המלאה
לואי ואן חאל מנג'ר מנצ'סטר יונייטד (ימין) עם ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. AP
"שוב אותו שיר ישן". ואן חאל עם מוריניו/AP

גיבור יונייטד רובין ואן פרסי אמר: "כמובן שאנחנו יכולים לזכות באליפות, יש עוד דרך ארוכה מאוד ואנחנו רק אחרי תשעה או עשרה משחקים. אנחנו אפילו לא במחצית הדרך. לדעתי, אנחנו הולכים ומשתפרים עם כל יום שעובר. אפשר לראות שאנחנו נינוחים יותר עם הכדור ומשחקים טוב יותר ביחד. עכשיו אנחנו צריכים להגיע למצב בו אנחנו משחקים טוב יותר למשך פרקי זמן ממושכים יותר. העובדה שחזרנו מפיגור במשחק כזה נותנת לנו ביטחון. בסך הכל אנחנו יכולים להיות מרוצים מהנקודה".

ואן פרסי הודה ששער השוויון הרגיש מעט כמו שער ניצחון: "לכבוש בדקה ה-93 כשאנחנו בפיגור 1:0, זה מרגיש מצוין. באופן כללי היו לנו יותר הזדמנויות מאשר להם, על אף שזו תוצאה הוגנת. יש לי רגשות מעורבים. היו לנו שני מצבים מוקדמים, אבל טיבו קורטואה היה מצוין".

מנג'ר יונייטד לואי ואן חאל: "זה שוב אותו שיר ישן. הגענו למצבים רבים, אבל לא הצלחנו לנצל אותם וצ'לסי כבשה את השער הראשון. זה הפך את המשחק לקשה יותר כי צ'לסי מחזיקה טוב בכדור והפכה את המגרש לגדול יותר. היא גרמה לנו לרוץ ולרוץ, אבל 10 דקות אחרי השער המשכנו לשחק ביחד והגיע לנו שער השוויון.

"אני חושב שיכולנו לנצח את המשחק נגד צ'לסי. אני אומר את זה כמעט אחרי כל משחק, אבל אני מאמין שזה סימן טוב מפני שצ'לסי היא קבוצה טבוה ואני חושב שהיינו לפחות שווים להם. אנחנו מראים שאנחנו מאמינים ביכולת שלנו לכבוש עד הסיום. גם מול ווסט ברומיץ', ולמרות שהגענו למצבים רבים ספגנו ונקלענו לפיגור 2:1".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully