וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיימה את 2014 בסטייל: סרינה וויליאמס זכתה בטורניר הסבב

האמריקאית המדורגת 1 בעולם השיגה נקמה על סימונה האלפ, שהביסה אותה רק לפני 4 ימים, בדרך ל-3:6, 0:6 מוחץ בגמר טורניר סוף השנה. זו הזכייה השלישית ברציפות שלה בתואר

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. AP
הנקמה הושגה. סרינה/AP

שנת 2014 בטניס הנשים הגיעה היום (ראשון) לסיומה עם עוד תואר של הראויה ביותר מבין כולן - סרינה וויליאמס. המדורגת ראשונה בעולם סיימה את השנה בסטייל עם ניצחון 3:6, 0:6 קליל תוך 1:09 דקות על סימונה האלפ בגמר טורניר הסבב. האלפ, שרק לפני ארבעה ימים אותתה על כוונותיה עם 2:6, 0:6 מוחץ על סרינה (ההפסד הכי גדול של האמריקאית ב-16 השנה האחרונות), נותרה הפעם חסרת אונים למול העוצמה והמוטיבציה של האמריקאית, שחוגגת זכייה בתואר בפעם השלישית ברציפות.

סרינה התקשתה לייצר מונמנטום במערכה הראשונה, אך הצליחה להציל שתי נקודות שבירה מהרומנייה, והמשיכה כל הדרך לניצחון 3:6 במערכה. במערכה השנייה הכל בא בקלות. הרומנייה הרימה ידיים, וויליאמס השיגה שלוש שבירות, ושייטה כל הדרך לתואר, הפעם מבלי להוציא עצבים מיותרים, כמו במשחק אמש, בו שברה את המחבט.

"ידעתי שאני חייבת לשחק טוב יותר כדי לנצח. ממש רציתי את זה", אמרה סרינה לאחר הענקת התואר מטניסאית העבר בילי ג'ין קינג. עוד ביום שישי, בעקבות הפסד המערכה של מריה שראפובה, הובטח כי וויליאמס תסיים את השנה כשהיא מדורגת ראשונה. האלפ בת ה-23, שהראתה הרבה כישרון בטורניר, מסיימת אותה במקום הרביעי.

הטניסאית הרומנייה סימונה האלפ. AP
הפעם לא היוותה יריב. האלפ/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully