וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א הביסה את חימקי, שיא שלילי משוגע במשחק של ברצלונה

שלושה ימים אחרי שטאטאה את מכבי תל אביב, צסק"א דילגה גם מעל טייריס רייס (18 נקודות) וחבריו עם 60:78. 27 ו-10 אסיסטים לתאודוסיץ'. סן סבסטיאן קלעה 10 נקודות במחצית

מילוש תאודוסיץ' צסק"א מוסקבה. מגד גוזני
סחף את צסק"א לעוד ניצחון. תאודוסיץ'/מגד גוזני

צסק"א מוסקבה ממשיכה להרשים בפתיחת העונה. שלושה ימים אחרי שדילגה בקלילות מעל מכבי תל אביב, הקבוצה של דימיטריס איטודיס הביסה גם את אחת מיריבותיה העיקריות בליגת מזרח אירופה, חימקי, עם 60:78 ביתי. בזכות הניצחון, צסק"א עלתה למאזן 1:3 בליגה, והאריכה את רצף הניצחונות שלה לארבעה. הרוסים פתחו חזק וברחו ליתרון דו ספרתי כבר בתום הרבע הראשון, כשטייריס רייס וחבריו מנסים לחזור לתמונה ללא הצלחה.

מילוש תאודוסיץ', שמצוי בכושר נפלא בתחילת העונה, סיפק הצגה נוספת, ועם ניהול משחק משובח השאיר את צסק"א בטווח ביטחון מחימקי. האורחת עוד התקרבה לשבע בלבד בתוך הרבע הרביעי, אך ווימס לחץ על הדוושה והבטיח את הניצחון. תאודוסיץ' נצץ עם 27 נקודות ו-10 אסיסטים, ווימס הוסיף 16 וקאון תרם 14 ו-7 ריבאונדים. טייריס רייס סיים עם 18 נקודות ו-4 אסיסטים.

* במשחק בין ברצלונה לסן סבסטיאן, בו הקטלאנים ניצחו 43:57, נשבר שיא שלילי משוגע, כשהקבוצה הקטנה קלעה 10 נקודות בלבד במחצית הראשונה, המאזן הגרוע ביותר בתולדות הליגה הספרדית אי פעם. ברצלונה קלעה רק 28 נקודות במחצית, אבל עצרה את סן סבסטיאן על 3 מ-19 משתי נקודות, 0 מ-11 משלוש ו-4 מ-6 מהעונשין. בשני הרבעים הבאים סן סבסטיאן התאוששה מעט והגבירה את הקצב, אך זה כמובן לא הספיק והיא נעצרה על 43 נקודות בלבד. אנטה טומיץ' היה היחיד בברצלונה בספרות כפולות, כשסיים עם 10 ו-8 ריבאונדים.

צ'אבי פסקוואל, מאמן ברצלונה בכדורסל. Mindaugas Kulbis, AP
ההגנה שיתקה את היריבה. צ'אבי פסקוואל/AP, Mindaugas Kulbis

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully