וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אני לא מודאג לגבי הזריקות של קווין לאב"

מאמן קליבלנד התייחס לאחד משלושת הכוכבים שלו שטען בראיון שהוא לא רגיל לצורת המשחק החדשה, ואמר: "נקבל את לאב יותר בפינה מכיוון שהוא יותר אפקטיבי ויעיל שם". לברון: "בכל פעם שמישהו מאיתנו מדבר, הדברים יוצאים מפרופורציות"

קווין לאב שחקן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
יתאקלם לתפקוד החדש? קווין לאב/GettyImages

החידה סביב קליבלנד מודל 2014/15 תתחיל להיפתר במהלך השבוע הקרוב כאשר הקאבס יפתחו את העונה החדשה עם לא מעט ציפיות והרבה מאוד תהיות סביב שיתוף הפעולה בין קווין לאב, לברון ג'יימס וקיירי אירווינג. הנושא שעמד במוקד הראיונות באימון ביום שישי האחרון היה שילובו של לאב אחרי שלאחרונה פורסמו דיווחים לפיהם השחקן לא אוהב את תפקודו החדש בקבוצה.

"אני חושב שכולנו הולכים לעבור התאמה ופחות להחזיק בכדור ממה שאנחנו רוצים", הסביר לברון ג'יימס את השינויים שאליהם הם מתאקלמים. "בכל פעם שאחד מאיתנו אומר משהו זה יוצא מפרופורציות. קראתי את הדברים שלאב אמר. הדבר הראשון שאתה רואה זה שקווין לאב רוצה יותר לגעת בכדור ולא מרוצה, אבל לא הגבתי על זה.

"כל החיים שלי שיחקתי את המשחק מבפנים החוצה", התבטא לאחרונה לאב בראיון. "ככל שאחזיק יותר בכדור, אני אוכל להיכנס פנימה וכך יהיה יותר טוב. אני לא רגיל למשחק שמתחיל מהשלוש".

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
"עשה עבודה טובה בהגנה בקדם העונה". בלאט/GettyImages

גם דיוויד בלאט התייחס לתפקידו ומעמדו של לאב, ואמר: "אנחנו נקבל אותו יותר בפינה מכיוון שהוא יותר אפקטיבי ויעיל שם. קווין יקבל את הכדור בכל ההזדמנויות שיהיו". הסטטיסטיקה של לאב, אגב, עומדת על 14 נקודות בממוצע במהלך משחקי ההכנה כשהוא קלע 48 אחוז מהשדה ו-43 אחוז מהשלוש. "קווין בסדר", המשיך בלאט. "זה מה שקורה בטרום העונה. הדבר האחרון שאני מוטרד ממנו זה הזריקות של קווין. הוא עשה עבודה טובה מאוד מבחינה הגנתית בטרום עונה, וזה משהו שהדאיג אנשים. הוא שחקן נהדר ואני לא מודאג לגבי השאלה אם הכדור עובר דרכו או לא. זה יגיע".

אגב, מי שמנסה לנבא את הקושי סביב מעמדו של לאב הוא כריס בוש, שאומר: "זה הולך להיות לו קשה מאוד. הוא יצטרך להתמודד עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully