וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באזל: בורנה צ'וריץ' בן ה-17 הדהים את רפאל נדאל

המדורג 2 הפסיד 6:2, 7:6 לקרואטי (124), הודיע כי לא ישתתף בטורניר סוף השנה בלונדון ולמעשה גמר את 2014. פדרר ניצח את דימיטרוב 6:7, 2:6. גמר הסבב: סרינה מול ווזניאקי, האלפ נגד רדוואנסקה

הטניסאית הקרואטי בורנה צ'וריץ'. AP
ניצחון ענק. צ'וריץ'/AP

עולם הטניס קיבל הערב (שישי) את אחת הסנסציות הגדולות של 2014, כשבורנה צ'וריץ' בן ה-17, המדורג 124 בעולם, ניצח את רפאל נדאל (2) 2:6, 6:7 (4) ברבע גמר טורניר באזל. הנער שנמצא בעיצומה של עונת פריצה הדהים במערכה הראשונה כשניצל את אחוזי ההגשות הרעים של נדאל, ניצל שלוש מארבע אפשרויות השבירה שלו וניצח 2:6. בסט השני שיפר השור ממאיורקה את אחוזי ההגשות שלו אך לא הצליח לשבור את צ'וריץ', שגילה קור רוח נדיר בשובר השוויון בדרך לניצחון הגדול בקריירה הקצרה שלו. בחצי הגמר יפגוש צ'וריץ' את דויד גופין הבלגי (7), שניצח את מילוש ראוניץ' (4) 7:6, 3:6, 4:6.

אחרי ההפסד המדהים, אישר נדאל את החששות והודיע כי הוא לא מתכוון להשתתף בטורניר סוף השנה היוקרתי שיתקיים בלונדון בחודש הבא. ההודעה הזאת מגיעה כמה שעות לאחר שהספרדי שסובל מאפנדציטיס הבהיר כי לא ישתתף גם בטורניר המאסטרס הקרוב בפריס.

גם רוג'ר פדרר (1) לא ליקק דבש הערב, אך ידע לנצח את גריגור דימיטרוב (5) 6:7, 2:6 ולהעפיל לחצי הגמר, שם יפגוש את איבו קרלוביץ' הקרואטי (8), שניצח 4:6, 4:6 את בנג'מין בקר.

* אנדי מארי שיפר את סיכוייו להעפיל לטורניר סוף השנה בלונדון, כשעלה לחצי גמר טורניר ולנסיה. הבריטי ניצח ברבע הגמר את קווין אנדרסון 7:6, 4:6, 4:6, ויפגוש את המדורג ראשון בטורניר, דויד פרר.

מריה שראפובה אוכלת בננה. רויטרס
אכזבה. שראפובה/רויטרס

סימונה האלפ, סרינה וויליאמס, קרלויין ווזניאקי ואגניישקה רדוואנסקה העפילו היום (שישי) לשלב חצי גמר טורניר גמר הסבב של ה-WTA שנערך בסניגפור. תוצאות היום סיפקו לנו חצאי גמר מרתקים, כשוויליאמס תתעמת עם ווזניאקי ואילו האלפ תשחק נגד רדוואנסקה.

לאנה איבנוביץ' אסור היה לשמוט מערכה מול סימונה האלפ, אולם היא ניצחה אותה 6:7, 6:3, 3:6 ועקב כך סרינה וויליאמס הבטיחה את מקומה בשלב הבא בזכות מאזן מערכות טוב יותר מזה של הסרבית. קרוליין ווזניאקי שמרה על מאזן מושלם כשגברה על פטרה קביטובה 2:6, 3:6, והדיחה את הצ'כית מהטורניר. מריה שראפובה נותרה מחוץ לטורניר אחרי שלב הבתים אבל נפרדה מסינגפור עם ניצחון 5:7, 7:6, 2:6 על אגניישקה רדוואנסקה.

הבית הלבן

1. קרוליין ווזניאקי 0:3 (1:6 במערכות)
2. אגניישקה רדוואנסקה 2:1 (5:4 במערכות)
3. מריה שראפובה 2:1 (5:3 במערכות)
4. פטרה קביטובה 2:1 (4:2 במערכות)

הבית האדום

1. סימונה האלפ 1:2 (2:5 במערכות)
2. סרינה וויליאמס 1:2 (2:4 במערכות)
3. אנה איבנוביץ' 1:2 (3:4 במערכות)
4. ג'יני בושאר 0:3 (6:0 במערכות)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סרינה וויליאמס. AP
ווזניאקי מחכה. סרינה וויליאמס/AP

שראפובה עלתה למשחק בסינגפור בידיעה שנותר סיכוי קלוש עבורה לתפוס מקום בטורניר סוף השנה, אבל כבר לאחר שתי מערכות נגד אגניישקה רדוואנסקה היא נותרה סופית בחוץ. המערכה השלישית, שהייתה לפרוטוקול בלבד, הייתה בשליטתה של הרוסייה ובסופו של דבר היא גם השלימה ניצחון בתוצאה 5:7, 7:6, 2:6, אך דווקא רדוואנסקה היא זו שחגגה בסיום עם העפלה לטורניר על חשבונה של שראפובה.

בעקבות ההפסד של שראפובה, הובטח סופית שסרינה וויליאמס תחזיק במקום הראשון בדירוג עד סוף השנה. זו הפעם החמישית בה האמריקאית מסיימת את השנה כשהיא מדורגת ראשונה - הישג שרק שטפי גראף, מרטינה נברטילובה, כריס אוורט ולינדזי דוונפורט קבעו לפניה.

קרוליין ווזניאקי (שמאל) עם פטרה קביטובה (ימין). AP
מושלמת בשלב הבתים. ווזניאקי נפרדת מקביטובה/AP

טניסאית נוספת שתהיה בטורניר הסבב היא קרוליין ווזניאקי, שרשמה היום ניצחון שלישי רצוף בבית הלבן, עם 2:6, 3:6 על פטרה קביטובה. הדנית תופיע בטורניר חצי הגמר ה-WTA זו הפעם השלישית ברציפות. קביטובה הודחה מהטורניר בעקבות ההפסד.

אנה איבנוביץ' ניצחה את סימונה האלפ 6:7, 6:3, 3:6, אולם לא הצליחה להעפיל לשלב הבא משום שאיבדה מערכה ומניין המערכות של סרינה וויליאמס טוב יותר משלה.

הטניסאית הרומנייה סימונה האלפ. AP
הפסידה, אבל נמצאת בחצי הגמר. האלפ/AP
אנה איבנוביץ'. AP
אולי בשנה הבאה. איבנוביץ' נפרדת/AP

עדכון ראשון: 13:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully