וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אליניב ברדה ערך אימון מלא, אך עדיין בספק

החלוץ שהיה אמור להיעדר מהמשחק הקרוב נגד מכבי פתח תקוה תורגל בהרכב, אבל עדיין קיימת אפשרות שדובב גבאי יעלה ב-11. גם דניאל אסקלינג ודור מלול תורגלו, אלישע לוי הבהיר: "זה לא סופי"

one

קפטן הפועל באר שבע, אליניב ברדה, לא ממש התאמן בימים האחרונים וכל ההערכות דיברו על כך שהחלוץ לא ייכלל בסגל למשחק הקרוב נגד מכבי פתח תקוה ואולי גם מול מכבי חיפה, אבל הערב (חמישי) ברדה הפתיע כשערך אימון מלא ומחר תתקבל החלטה סופית לגביו.

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
יהיה כשיר? אליניב ברדה/יוסי ציפקיס

ברדה אף תורגל בהרכב, אבל אלישע לוי כבר הכין לעצמו אלטרנטיבה - דובב גבאי. המאמן ערך מספר שינויים בתרגול ההרכב לעומת המשחק האחרון, אך הדגיש בפני השחקנים לאחר התרגול: "אני עדיין לא מתחייב בפניכם על ההרכב הסופי". על פי ההרכב המסתמן, דור מלול יפתח בעמדת המגן הימני במקומו של בן ביטון, מה שאומר שאביתר אילוז בכל זאת יישאר על הספסל.

בעמדת הבלם מי שתורגל לראשונה בהרכב הוא הבלם השבדי-יהודי דניאל אסקלינג שצוות לוויליאם סוארס. בקישור האחורי אלישע לוי מתכוון לפתוח עם שניים מבין אוביידו הובאן, רועי גורדנה וג'ון אוגו. בכנפיים תורגלו מאור מליקסון ומאור בוזגלו, כשברדה או גבאי אמורים לפתוח מאחורי שלומי ארבייטמן. יחד עם זאת, לוי עשוי לעלות בסופו של דבר עם מערך 2-4-4 ובמועדון הבהירו כי נושא ההרכב פתוח וייקבע רק לקראת המשחק. אלישע לוי הקרין לשחקנים את הווידאו של המשחק האחרון נגד הפועל רעננה, ושם דגשים הגנתיים והתקפיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully