וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובן: "ליגת האלופות מוציאה ממני את המיטב"

כוכב באיירן חגג אחרי השביעייה המדהימה מול רומא. לואיק רמי נפצע בצ'לסי, מוריניו: "הוא וקוסטה לא יהיו כשירים ליונייטד"

כשמדברים על חזרה בסערה, מתכוונים למחזור כזה של ליגת האלופות. 40 שערים קיבלנו הערב (שלישי) בשמונת משחקי בתים ה'-ח' - שיא היסטורי שכלל שתי שביעיות של קבוצות חוץ, שישייה אחת, 3:4 דרמטי וגם שער אחד כחול-לבן של ביברס נאתכו לרשת מנצ'סטר סיטי. באיירן מינכן חתומה על ה-משחק של הערב, כשמחצה 1:7 את רומא באולימפיקו. שחטאר דונייצק חגגה עם 0:7 משלה במגרשה של באטה בוריסוב, צ'לסי התעללה במאריבור עם 0:6, שאלקה חילצה 3:4 ביתי על ספורטינג ליסבון, ברצלונה התכוננה לקלאסיקו עם 1:3 על אייאקס וגם פריס סן ז'רמן ופורטו ניצחו.

מהערבים הגדולים של באיירן מינכן בשנים האחרונות, והיו ערבים גדולים/רויטרס

את ההצגה הכי מרשימה עשתה ללא ספק באיירן מינכן. הקבוצה של פפ גווארדיולה מחצה את רומא באצטדיונה הביתי והוכיחה למי שעוד היה ספק, עד כמה היא קבוצה חזקה וקטלנית.

תומאס מולר אמר בסיום: "היינו נהדרים במחצית הראשונה, תקפנו בצורה חזקה ושמרנו היטב בהגנה. הטקטיקה שלנו הייתה ברמה גבוהה מאוד. המאמן הראה לנו בדיוק איפה הנקודות החלשות של רומא ואז ירדנו למחצית ב-0:5, זו הייתה תחושה מוזרה קצת".

אריאן רובן, כוכב המשחק הזה שכבש צמד, התייחס לתוצאה החריגה ואמר: "הייתי מופתע מאוד, אבל אני חייב להחמיא לקבוצה, לצוות המקצועי. צריך תמיד לזכור לתת קרדיט לצוות המקצועי שהכין אותנו כל כך טוב. בשביל ימים כאלה אני משחק כדורגל, בשביל זה אני מתאמן ועובד כל כך קשה. אני חושב שליגת האלופות מוציאה את המיטב ממני". רוברט לבנדובסקי צייץ: "ערב מדהים בעיר הנצח".

גם התקשורת בגרמניה חגגה את התוצאה ההיסטורית. "בוואריה בגן עדן", נכתב ב"בילד", "באיירן כבשה גולים חלומיים ושיחקה כדורגל חלומי. באיירן הבקיעה חמישייה בפרק זמן של 27 דקות".

צ'אבי אלונסו שחקן באיירן מינכן (ימין) מול פרנצ'סקו טוטי. AP
טוטי מנסה להבין מה צ'אבי אלונסו ובאיין עושים לו/AP

מאמן רומא רודי גארסיה: ""זאת אשמתי. נשברנו מנטלית. טעיתי באסטרטגיית המשחק שלי, היינו צריכים לשחק קרוב יותר, היינו כמו צופים במשחק".

דניאלה דה רוסי מרומא אמר: "אנחנו חייבים ללמוד את השיעור שלנו מההפסד הזה. חיכינו למשחק הזה, כל העיר חיכתה למשחק. אני כל כך מצטער בשביל האוהדים, הם עודדו אותנו בסוף המשחק וזה כואב כי הם נהדרים ומגיע להם הרבה יותר מזה. המשחק היה גמור אחרי חצי שעה ואחרי זה הכל הפך להיות קל יותר בשבילם. זה היה כמו לראות עוד ברצלונה, אבל שום דבר לא גמור והבית שלנו עדיין פתוח".

ב"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי נכתב ש"רומא למדה שיער בכדורגל. אם רומא רצתה לשבת עם הגדולות של אירופה, ובאיירן הפכה לה את הכיסא. הפערים בין הקבוצות גדולים, גווארדיולה טיאטא את גארסיה".

שחקני צ'לסי חוגגים, לואיק רמי. GettyImages
פירקו את מאריבור. שחקני צ'לסי חוגגים/GettyImages

דידייה דרוגבה, חלוצה של צ'לסי שכבש בפנדל את השער השני בחגיגה של קבוצתו, אמר בסיום: "אני שמח על הדרך שבה שיחקנו היום. לא עצרנו גם אחרי שהובלנו והוצאנו תוצאה טובה. שאלתי את אדן (הזאר) אם אני יכול לבעוט את הפנדל הראשון והוא הסכים. אנחנו שמחים שכולם מבקיעים וזה מוסיף לי לביטחון שאני כובש".

ז'וזה מוריניו המאמן פתח את הראיון שלו בהתייחסות ללואיק רמי, שנפצע הערב ולדייגו קוסטה הפצוע, ואמר ששניהם לא צפויים להיות כשירים למשחק מול מנצ'סטר יונייטד ביום ראשון. עוד אמר הפורטוגלי: "ציפיתי שדרוגבה ישחק רק 30 דקות, אבל בסוף הוא שיחק 75 ואני מניח שזו הדרך הכי טובה שבה שחקן יכול להיכנס לכושר".

על הכושר של הקבוצה אמר מוריניו: "הקבוצה מלאה בביטחון, שמחה ומשחקת באיזון מצוין. השחקנים רצו להמשיך ולכבוש. הדרך הכי טובה לכבד יריבים היא להמשיך לשחק נגדם במקסימום של היכולת, וזה מה שעשינו".

40 שערים בערב אחר

שביעייה לשחטאר, שישייה לצ'לסי, שלישייה לברצלונה

לכתבה המלאה
מקסים צ'ופו מוטינג שחקן שאלקה (למטה) חוגג עם קלאס יאן הונטלאר. GettyImages
איזו דרמה. מוטינג חוגג אחרי שער הניצחון של שאלקה/GettyImages

גם בגלזנקירשן קיבלנו הערב משחק ענק, כששאלקה ניצחה 3:4 את ספורטינג ליסבון ושיפרה את מאזן הנקודות שלה לחמש בבית. רוברטו די מתאו רשם ניצחון שני בשני משחקים מאז מונה למאמן הרויאל בלוז ויכול להיות מרוצה מאוד אחרי שפנדל של אריק צ'ופו מוטינג בדקה ה-93 סידר לקבוצה שלו שלוש נקודות קריטיות.

"היינו ברי מזל הערב", הודה קלאס יאן הונטלאר המצוין שכבש את השער השני, "במחצית השנייה היינו הרבה יותר טובים ממה שהיינו במחצית הראשונה, הובלנו 1:3 עם 11 שחקנים נגד 10, אבל פשוט איבדנו את זה בקלות. בדרך כלל, לא מנצחים משחקים ככה".

בנדיקט הובדס, שכבש את השלישי, אמר: "הדבר היחיד שחשוב בשבילנו היום הוא שלוש הנקודות, אבל אם להיות כן, היה לנו הרבה מזל הערב. שניות לפני הסיום זה לא נראה כמו ערב נהדר, אבל לא ויתרנו".

אדריאן סילבה, אקס מכבי חיפה שכבש צמד למפסידה, אמר: "היינו מצוינים הלילה, הראינו רוח לחימה יוצאת דופן והקרבה, הגיעה לנו נקודה על כל מה שעשינו במשחק. זה היה משחק קשה, אבל עם העזרה של האוהדים שתמכו בנו, הצלחנו להגיב וחשבנו שעשינו מספיק כדי להשיג את התיקו".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
מוכן לקלאסיקו. מסי/AP

בין שלל הדרמטות שהיו במחזור הזה, ברצלונה עשתה את העבודה שלה עם 1:3 סולידי בקאמפ נואו על אייאקס, רגע לפני שהיא מתארחת אצל ריאל מדריד בקלאסיקו הגדול ביום שבת.

אנדרס אינייסטה, שהוחלף במחצית יחד עם מסי וניימאר כדי לקבל מנוחה לקראת ריאל, אמר בסיום: "ההפסד לפריס סן ז'רמן במחזור הקודם חייב אותנו לנצח. היום נתנו משחק מצוין. במחצית השניה נחלשנו מאוד וספגנו שער, אבל הצלחנו לקחת שלוש נקודות וזה מה שחשוב". על הקלאסיקו הקרוב אמר: "אנחנו מגיעים במצב טוב למשחק הזה".

פרנק דה בור, מאמן המפסידים אמר: "במחצית הראשונה לא היינו במשחק הזה. כשאתה משחק נגד ברצלונה אתה יודע שמתוך 20 פעמים תפסיד ב-18 מתוכם. יש להם שחקנים פנטסטיים, אבל במחצית אמרתי לשחקנים שלי שהם צריכים יותר להאמין בעצמם וראיתי שיפור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully