וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קובי בריאנט - האיש שהורס את הלייקרס מבפנים"

נאש, הווארד ואפילו שאקיל. כתבה מקיפה ב-ESPN מתארת כיצד כוכב הלייקרס גרם לשחקנים מובילים לעזוב את המועדון ולאחרים לא להגיע. "הוא מדכא אותם, כולם הופכים לשעירים לעזאזל. הכול רקוב"

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
הקרב עם ESPN מחריף. קובי בריאנט/AP

אחרי שדורג בסך הכול במקום ה-40 בדירוג ESPN וכינה את אנשי הערוץ "חבורה של אידיוטים", קובי בריאנט ודאי לא שמח לקרוא את הכתבה המקיפה שעלתה בנוגע אליו אתמול (שני) באתר המוערך. העיתונאי הנרי אבוט טען שבריאנט הוא ככל הנראה השחקן הגדול בהיסטוריה של לוס אנג'לס לייקרס, אך גם "האיש שהורס את המועדון מבפנים".

"בריאנט, כיום בן 36, רוצה להבטיח שיום אחד יהיה פסל שלו מחוץ לסטייפלס סנטר", כתב אבוט. "הוא הסיבה לנוכחות הסלבריטאים; והוא גם הסיבה, על פי מקורות בלייקרס ומסביב לארגון, שהקבוצה ירדה מגדולתה. ארבע שנים, חמישה מאמנים, שלוש הדחות מוקדמות בשלב הפלייאוף, שתי פרידות מפתח משחקנים גבוהים ובעלים אחד שהלך לעולמו. הלייקרס בצניחה חופשית מאז החגיגות של דרק פישר בסיום המשחק השביעי של גמר 2010. ארבע שנים הלייקרס חיו על פי הממבה, זה הסיפור על איך הם מתו יחד איתו".

שאקיל אוניל עם קובי בריאנט. GettyImages
אפילו הוא דוכא. שאקיל אוניל מאחורי קובי בריאנט/GettyImages

אבוט כתב: "הפרנצ'ייז המוביל של הליגה, לוס אנג'לס לייקרס, יצא לקניות בקיץ הקודם עם מקסימום כסף להציע, והתרסק. לא לברון, לא כרמלו, הם אפילו לא השיגו את כריס בוש. המקורות גילו שהסיבה היא בעיקר קובי. ההיסטוריה מוכיחה שקשה לככב לצדו. תחשבו על זה. שאקיל, אנדרו ביינום, דווייט הווארד. שחקן גדול אחרי שחקן גדול. כולם התקשו לתפקד לצדו. הוא מדכא אותם".

הכתב שוחח עם מנהלים בליגה ועם סוכני שחקנים, שטענו בפניו כי הנוכחות של בריאנט פגעה בסיכויים של הלייקרס למשוך שחקנים חופשיים מהרמה הגבוהה. כך לגבי הווארד, כרמלו אנתוני ורבים אחרים. "היו לי הרבה קליינטים בחמש השנים האחרונות, שחקנים טובים, שלא רצו לשחק יחד עם קובי", אמר אחד הסוכנים לאבוט. "הם ראו את חבריו לקבוצה הופכים לשעירים לעזאזל. כל מי שעשוי לגזול מקובי את אור הזרקורים, מסיים כשחק החבטות של התקשורת. אפילו שאק".

בכתבה מתאר אבוט מקרה בו בריאנט סירב לדבר עם סטיב נאש לפני הגעתו לקבוצה, בטענה שהוא מעדיף שנאש יתקשר אליו ולא להפך. "הקטנוניות הזו נמשכה ימים וכמעט הכשילה את העסקה".

גם פול ג'ורג' נמנע מלהגיע ללייקרס בגלל קובי, שאף היה הגורם לעזיבה המהירה של הווארד. הסנטר שאל את חבריו מדוע הם מאפשרים שכל האשמה תיפול עליו. נאש הבין והתנצל, אבל בריאנט בתגובה העביר להווארד הרצאה בנושא "ללמוד איך לנצח".

אחד הסוכנים, שמאשים את בריאנט בפגיעה בניסיון של הלייקרס לבנות את הקבוצה, תיאר זאת: "הכול רקוב. קובי הוא כמו סלע גדול שניצב בחצר הקדמית. אתה לא יכול להזיז אותו, אז אתה פשוט עובר מסביב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פול ג'ורג' שחקן אינדיאנה פייסרס. AP
לא הגיע בגלל בריאנט. פול ג'ורג'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully