וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחק במועדון כדורגל יהודי וחשוד בחברות בארגון דאעש

קרשניק ברשינה, כדורגלן גרמני ששיחק ב"מכבי פרנקפורט", יעמוד למשפט בחשד לפעילות בארגון הטרור הקיצוני. מאמנו לשעבר: "הוא היה נראה בחור רגיל לגמרי"

קרשניק ברשינה כדורגלן. מתוך CNN, צילום מסך
יעמוד למשפט. ברשינה עם עורך דינו/צילום מסך, מתוך CNN

האם שחקן כדורגל ששיחק בקבוצה יהודית התגייס לארגון הטרור הקיצוני הדאעש? ברשת ה-CNN חושפים היום (שלישי) את סיפורו המדהים של קרשניק ברשינה, החשוד הראשון בחברות בארגון הטרור הקיצוני שעומד למשפט בגרמניה. ברשינה, נעצר עם הגעתו בחזרה לפרנקפורט, אחרי שבילה שישה חודשים בסוריה שם על פי החשד הוא השתתף בלחימה עבור ארגון דאעש.

מה שמדהים בסיפור הזה שברשינה לבש בעבר את מדיה של מכבי פרנקפורט, מועדון הספורט היהודי הגדול ביותר בגרמניה. אלון מאייר, מאמנו של ברשינה לשעבר בפרנקפורט, נשאר על העניין הזה וענה: "כשעיתונאים שאלו אותי על כך חשבתי שזה לא רציני. אני זוכר שלא האמנתי לדיבורים האלו. זה בחור ששיחק עם הרבה שחקנים יהודים בכל שבוע, הוא היה טיפוס נוח ונראה שמח וחברותי".

ברשינה צפוי לקבל עונש של בין שלוש לארבע וחצי שנים בכלא על חברותו בארגון הטרור. תומאס סאגביל, השופט שיכריע בעונשו של ברשינה מבקש להקל בעונשו: "אנחנו לא רוצים להרוס את העתיד שלו עם הכח שלנו". משפטו של ברשינה צפוי להיפתח בשבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully