וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: הרצליה מחפשת ניצחון ראשון

הקבוצה של קצורין, שמדורגת אחרונה בטבלה, מגיעה לאולם הפחים ומקווה להפתיע את הפועל חולון. קרוקר בספק (19:40, 5+לייב)

מולי קצורין מאמן בני הרצליה. ברני ארדוב
עדיין ללא ניצחון. קצורין/ברני ארדוב

המחזור השלישי בליגת העל בכדורסל יתקרב לסיומו מחר (רביעי, 19:40, ישיר בספורט 5+ לייב) עם המשחק בין הפועל חולון לבני הרצליה. שתי הקבוצות מחפשות להתאושש מההפסדים שספגו במחזור הקודם. חולון חוזרת הביתה אחרי התבוסה למכבי תל אביב ביד אליהו, שהולידה גם פציעה של טוני קרוקר, שטופל בבית החולים לאחר פציעה. קרוקר עלול להיעדר מהמשחק, בעוד לורנס באוורס וג'ורדן טיילור, שסוחבים פציעות קודמות, ישחקו למרות הכל.

טיילור, שמסתמן כזר היחיד שמתפקד בחולון בפתיחת העונה, מוביל את הליגה בנקודות מדד, אבל הוא זקוק ליכולת טובה בהרבה של הצוות המסייע, ובעיקר של שלומי הרוש, שסיים עם 8 בלבד מול מכבי תל אביב. חולוניה פתחה את העונה בניצחון על הפועל גלבוע/גליל באולם הפחים ורוצה לשמור על מאזן ביתי מושלם.

בני הרצליה פתחה את העונה בקול ענות חלושה, וערב המשחק מדורגת במקום האחרון בטבלה. הקבוצה של מולי קצורין הצליחה למתוח את ראשון לציון במחזור הפתיחה ואת נס ציונה במחזור הקודם, אך ירדה מנוצחת וחייבת להוכיח שיש ביכולתה לנצח משחקים צמודים.

ג'וש סלבי, שסיפק הצגה גדולה עם 30 נקודות במחזור הפתיחה, נרגע מעט במקום האחרון ופינה את הבמה ליובל נעימי, שצלף 25 נקודות. כדי שהרצליה תצא מאולם הפחים עם ניצחון, היא זקוקה לשניהם במיטבם. שתי הקבוצות נפגשו 18 פעמים בעבר, וב-11 פעמים ידה של הרצליה הייתה על העליונה. במשחקי הבית של חולון, לעומת זאת, הסגולים מובילים 3-6.

שחקן הפועל חולון ג'ורדן טיילור. מגד גוזני
חולון תשמור על מאזן ביתי מושלם? ג'ורדן טיילור/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully