וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר דמארי: "לא צריכים לחגוג יותר מדי"

חלוץ הנבחרת הודה אחרי השלושער: "לא היה קל בהתחלה". נאתכו: "משהו חדש מתחיל". גוטמן: "התנפלנו ולחצנו מצוין"

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל (שמאל). רויטרס
יכול להיות מרוצה. גוטמן הערב/רויטרס

נבחרת ישראל מוצאת את עצמה אחרי שני משחקים בפתיחת קמפיין מוקדמות יורו 2016 במקום השני עם מאזן מושלם של שני ניצחונות, כאשר הערב (שני) החבורה של אלי גוטמן חגגה 1:4 על אנדורה האומללה. עומר דמארי עם שלושער פרטי דאג להרחיק את היריבה החלשה משאיפות לחולל סנסציה, ותומר חמד השלים פנדל בתוספת הזמן שהעניק עוד "בוסט" של ביטחון לפני המפגש בחודש הבא נגד בוסניה שעדיין לא ניצחה בקמפיין.

תומר חמד שחקן נבחרת ישראל (למטה) עם איתי שכטר, טל בן חיים. רויטרס
גם תומר חמד חגג/רויטרס

בית ב'

1. ווילס 3 משחקים, 7 נקודות

2. ישראל 2 משחקים, 6 נקודות

3. בלגיה 2 משחקים, 4 נקודות

4. קפריסין 3 משחקים, 3 נקודות

5. בוסניה 3 משחקים, 2 נקודות

6. אנדורה 3 משחקים, 0 נקודות

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

המספרים

* עומר דמארי הצטרף ליוסי בניון בתור שני שחקני נבחרת ישראל היחידים אי פעם שכבשו שלושער במוקדמות היורו. בניון עשה זאת ב-1999 (0:8 על סן מרינו) וב-2010 (1:3 על מלטה). דמארי הוא הראשון שעושה זאת במשחק חוץ.

* זה היה המשחק ה-70 ברציפות של אנדורה ללא ניצחון, הרצף השלישי הכי גרוע בתולדות כדורגל הנבחרות העולמי.

גילי ורמוט שחקן נבחרת ישראל (ימין) מול מארסיו ויירה שחקן נבחרת אנדורה. רויטרס
סיפק את הסחורה. ורמוט/רויטרס

גוטמן: "יש לנו קבוצה עם כדורגל טוב"

מאמן הנבחרת, אלי גוטמן, אמר בסיום: "שיחקנו כדורגל טכני, מהיר עם הרבה סבלנות. ידענו שהם יצופפו, אבל התנפלנו עליהם בכל פעם ולחצנו מצוין. בסך הכול היה משחק בסדר גמור היום. אנחנו חוזרים הביתה עם שש נקודות, יש לנו בחודש הבא משחק מול אצטדיון מלא בחיפה. יש לנו קבוצה עם כדורגל טוב, יש לנו כדורגל מצוין. זו קבוצה מחוברת מאוד של בחורים. כל אחד רוצה לשחק, וזה ברור. שחקנים שלא משחקים מרגישים פחות טוב מן הסתם".

עומר דמארי הצטנע, ואמר: "זה לא היה קל בהתחלה, במיוחד אחרי שהם השוו את התוצאה. עשינו את העבודה, אבל לא צריך לחגוג יותר מדי כי זה משחק שהיינו צריכים לנצח בו. חשוב שהאצטדיון בחיפה יהיה מלא בחודש הבא, היה חשוב לנו להגיע אל המשחק הזה עם שש נקודות. אנחנו לא רגילים לשחק על דשא סינתטי, אבל זה לא היווה תירוץ. אני שמח שניצחנו למרות זאת".

על העובדה שהוא נחשב לחלוץ הפורה של אלי גוטמן עם ארבעה שערים, הוסיף שחקן אוסטריה וינה: "אני לא מתעסק בתחרויות, אלא רק בעצמי. אני תמיד נותן את המאה אחוז. מי שמשחק, צריך לעשות את העבודה. גם אם בחודש הבא זה יהיה מישהו אחר שיכבוש, אני אשמח בשבילו".

ביברס נאתכו שחקן נבחרת ישראל (ימין) מול אנדורה. רויטרס
"אני חושב שבסמי עופר עם קהל מלא תהיה חגיגה מטורפת". נאתכו/רויטרס

נאתכו: "יש משהו חדש בנבחרת"

ביברס נאתכו אמר לערוץ הספורט: "האווירה טובה כי המטרה שלנו הייתה לצאת עם שש נקודות והשגנו את המטרה. זה מה שחשוב כרגע. עברנו משחק לא פשוט. אנחנו נבחרת הרבה יותר טובה מהם, אבל גם בגלל המגרש וגם מכיוון שהם רק ניסו לעשות הגנה ולבעוט ברגליים, זה הקשה עלינו. זה מסוג המשחקים שאתה צריך לנצח ולהמשיך הלאה. אני חושב שבסמי עופר עם קהל מלא תהיה חגיגה מטורפת. נצטרך לבוא במטרה לנצח את בוסניה ולעשות צעד קדימה כדי להוציא אותם מהמירוץ נגדנו".

על השינויים שעברו אל הנבחרת הנוכחית אמר קשר צסק"א מוסקבה: "אני חושב שבעבר לא היינו מנצחים משחקים בקפריסין. זה היה מסוג המשחקים שהיינו מסיימים בתיקו ואז בוכים על זה. ניצחנו וזה אולי סוג של שינוי של משהו חדש שמתחיל בנבחרת. ניצחנו את מי שהיה צריך לנצח, ועכשיו אם אנחנו רוצים לעלות, נצטרך לנצח גם את בוסניה".

הבלם טל בן חיים צייץ בטוויטר: "עוד ניצחון קשה לישראל מול אנדורה. פתיחה בלי הפסדים לצ'רלטון וישראל!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully