וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט סובל משבר מאמץ ברגלו, עלול להיעדר כחודשיים

"שבר ג'ונס" התגלה ברגלו הימנית של ה-MVP, שעלול לעבור ניתוח ולהחמיץ את 20 המשחקים הראשונים של עונת ה-NBA

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט. AP
יחזור רק בדצמבר. דוראנט/AP

אוהדי אוקלהומה סיטי, ולמעשה, אוהדי הכדורסל בכלל, קיבלו הערב (ראשון) חדשות רעות מאוד כאשר התברר כי קווין דוראנט יוכל לשוב למגרשים רק בעוד כחודשיים. ה-MVP המכהן סובל מ"שבר ג'ונס" ברגלו - מעין שבר מאמץ שדורש ניתוח. על פי דיווחים ראשוניים בארצות הברית, תקופת ההיעדרות הצפויה לכוכב הת'אנדר עומדת על כ-6-8 שבועות.

המשמעות: דוראנט יפספס כמובן את כל תקופת ההכנה של קבוצתו, ואם ישוב למגרשים בעוד חודשיים בדיוק, הרי שיחמיץ את 21 המשחקים הראשונים של העונה. יש לציין שדוראנט לא מרבה להחמיץ משחקים, ונעדר משישה משחקים בלבד בחמש העונות האחרונות. במהלך התקופה הזו הוא הוביל את הליגה במשחקים, דקות ונקודות. בעונתו הראשונה החמיץ שני משחקים, בשנייה שמונה, בשלישית שיחק את כל 82 המשחקים, ברביעית פספס ארבעה, בחמישית השלים עונה שלמה, בשישית החמיץ משחק אחד, ואשתקד החמיץ משחק אחד גם כן.

"אחרי האימון אמש, קווין אמר לנו על אי הנוחות שהוא מרגיש ברגל ימין", אמר הג'נרל מנג'ר של הת'אנדר, סם פרסטי בהודעה לעיתונות. "ביצענו את הבדיקות הדרושות, וביחד עם קווין נחליט על דרך הפעולה".

למרבה הצער, הת'אנדר רגילים להתמודד עם פציעות - בעונה שעברה שיחק ראסל ווסטברוק 46 משחקים בלבד, כאשר גם הוא וגם סרג' איבקה סבלו ממספר פציעות בשני הפלייאופים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully