וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קסיאס לא ברמה של הטובים ביותר": שוער לוקסמבורג קוטל

ג'ונתן ג'ובר ירה: "הוא לא היה הטוב בעולם ולא התאושש מהבעיות עם מוריניו. אם הוא ימשיך לטעות, דל בוסקה יספסל אותו"

איקר קסיאס שוער ריאל מדריד. AP
ישתיק את יריבו? קסיאס/AP

שלושה ימים אחרי ההפסד הסנסציוני שלה בסלובקיה, אלופת אירופה בפעמיים האחרונות, נבחרת ספרד, תתארח הערב (ראשון, 21:45, ספורט 2) אצל לוקסמבורג. הנבחרת הקטנה תנסה לחולל הפתעה ענקית לאחר שספגה בתוספת הזמן מבסארט עבדורחימי מיודענו והפסידה 3:2 דרמטי במקדוניה ביום חמישי.

מי שמגיע דרוך למשחק, בידיעה שצפויה לו הרבה מאוד עבודה, הוא שוערה של נבחרת לוקסמבורג ושל קבוצת דודלאנג', ג'ונתן ג'ובר. בגיל 35, ג'ובר ירשום הערב את ההופעה ה-70 שלו במדי הנבחרת והוא לא מהסס לבקר את הקולגה שיתייצב בשער מן העבר השני: "כבר שנתיים שאיקר קסיאס נמצא בירידה מתמדת. הוא היה אחד השוערים הטובים בעולם, אבל לא הטוב ביותר. התפקיד של השוער התפתח מאוד ואני לא חושב שהוא נמצא היום באותה רמה כמו הטובים ביותר".

ג'ובר המשיך: "היום שוער איכותי צריך לשלוט במשחק הגובה ובמשחק הרגל והוא לא עושה את זה. אני חושב שאחרי הבעיות שהיו לו עם מוריניו, הוא לא התאושש וחזר לעצמו. אני יודע שיש עליו הרבה ביקורת בספרד וזה עושה לו רע. הוא ממשיך לשחק בגלל שיש לו מעמד, אבל אם הוא ימשיך לעשות שגיאות כמו מול סלובקיה, אני חושב שלדל בוסקה לא תהיה ברירה אלא לספסל אותו".

ג'ובר הוסיף: "זה לא משנה אם דייגו קוסטה ישחק או לא. ספרד תגיע להרבה מצבים וכל שחקן שלה הוא מסוכן".

21:45, ספורט 2: ספרד תנסה להתאושש בלוקסמבורג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully