וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירי הנרי מתלבט: פרישה או קאמבק מרגש לצרפת

החלוץ האגדי מסיים את חוזהו בניו יורק, ובצרפת מדווחים כי מונאקו ופ.ס.ז' מנסות לפתות אותו. הוייה: "הוא בכושר מעולה"

תיירי הנרי שחקן ניו יורק רד בולס. Chris Trotman, GettyImages
תחזור, תחזור. הנרי/GettyImages, Chris Trotman

מי מאיתנו לא מתגעגע לתיירי הנרי? החלוץ האגדי משחק זו העונה הרביעית בניו יורק רד בול אי שם בארצות הברית, אבל אפשר שהוא בדרך חזרה לאירופה, רגע לפני שהוא תולה את הנעליים. על פי דיווחים בצרפת הנרי בן ה-37, שיסיים את חוזהו בתפוח הגדול בשבועות הקרובים עם סיומה של העונה ב-MLS, שוקל קאמבק לצרפת ועשוי להצטרף בקרוב לאחת מבין פריס סן ז'רמן או מונאקו, קבוצת נעוריו.

שתי הקבוצות העשירות בצרפת מחזרות זמן רב אחרי החלוץ הנפלא ומקוות שיגיע לעונת פרישה במדיהן. הנרי עצמו, שמתלבט אם לפרוש או להמשיך לשחק עונה נוספת, כבר הודיע בכל מקרה לא ימשיך בניו יורק. חוזהו של הנרי יפוג בדצמבר, ועד אז הוא אמור לקבל החלטה סופית באשר להמשך הקריירה.

ז'ראר הוייה מאמן צרפתי. GettyImages
"הוא אף פעם לא מפסיק לכבוש". הוייה/GettyImages

השמועות על קאמבק לליג 1 התחזקו על רקע דבריו של ז'ראר הוייה, המשמש כנשיא כבוד בניו יורק, שאמר כי "בהחלט אפשרי שהוא יחזור לצרפת. הוא מסוגל לזה, זה בטוח. נראה שהוא אף פעם לא באמת זקן מדי כדי להפסיק לכבוש שערים".

הוייה אמר ש"נכון לעכשיו, לא התקבלה שום החלטה" וכי "יכול להיות שהנרי יפרוש ויכול להיות שימשיך לשחק, אבל בכל מקרה זה לא יהיה אצלנו. היינו רוצים מאוד שזה יקרה, אבל לא נראה שזה הכיוון".

האפשרות הרומנטית לחזור למונאקו, שם בילה את חמש עונותיו הראשונות כמקצוען ואף זכה באליפות צרפת, נראית סבירה יותר. הקבוצה מהנסיכות פתחה את העונה בכושר רע מאוד, מדורגת במקום ה-13 בלבד אחרי תשעה מחזורים בצרפת ומשוועת לחלוץ בכיר שימלא את מקומו של רדאמל פלקאו, שעזב ליונייטד. מנגד, סן ז'רמן תציע להנרי אפשרות להתחרות על תארים נוספים, בצרפת וגם בליגת האלופות.

למרות גילו המתקדם, הנרי ממשיך לחורר רשתות בארצות הברית, ונראה בכושר מצוין. בעונה הנוכחית הוא הספיק לכבוש 10 שערים עד כה ובסך הכל, בארבע עונותיו בניו יורק, הוא כבש 60 שערים. ב-2012 הנרי השלים קאמבק מרגש נוסף לארסנל וחזר למדיה לארבעה משחקים, בהם כבש פעם אחת.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
תיירי הנרי במדי מונאקו. AP
קבוצת הנעורים מחכה בזרועות פתוחות. הנרי בצעירותו במדי מונאקו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully