וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר מתרץ את ההפסד: "צ'לסי ניצלה את כוחה הכלכלי"

ארסנל לא בעטה לשער כל המשחק לראשונה מאז 2003? ונגר מדבר על השופט ועל הכסף של צ'לסי. מוריניו על העימות הפיזי בין המאמנים: "ונגר לא תרם לפייר פליי". די מריה על יונייטד: "בדרך הנכונה"

ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי, מול מאמן ארסנל, ארסן ונגר. GettyImages
ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי, מול מאמן ארסנל, ארסן ונגר/GettyImages

צ'לסי גברה היום (ראשון) 0:2 על ארסנל בדרבי הלונדוני, כשגולת הכותרת מהמשחק הייתה על הקווים: אחרי שבוע שכלל עקיצות הדדיות, ז'וזה מוריניו וארסן ונגר התעמתו היום גם פיזית, כשדחפו זה את זה במהלך ויכוח על הקווים. עם זאת, מה שבעיקר צריך להטריד את ונגר זו העובדה שלראשונה מאז 2003, ארסנל השלימה משחק ליגה שלם בלי לבעוט ולו פעם אחת למסגרת!

ז'וזה מוריניו אמר בסיום ש"היה משחק קשה, הם התחילו טוב מאיתנו, אבל אדן כבש בפנדל והמשחק יכול היה להיות גמור אם הם היו מקבלים כרטיס אדום. אני חושב שהשופט היה מצוין, אבל ארסנל יכלה לגמור את המשחק עם שמונה שחקנים. קוסיילני יכול היה לקבל אדום, צהוב כפול לצ'יימברס בחצי הראשון, אדום לוולבק...".

על העימות עם ונגר אמר מוריניו: "יש שני אזורים טכניים, לא אחד. הוא בא לאזור שלי, אז פשוט אמרתי לו 'תחזור לאזור שלך ואל תחזור לפה בבקשה'. אם זה היה כדי לתת הוראות לשחקן שלו, הייתי אומר בסדר, אבל כדי ללחוץ על השופט לתת כרטיס אדום לשחקן יריב, זה לא בסדר. אני לא חושב שזו הייתה תמונה שתורמת לפייר פליי".

ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי, מול מאמן ארסנל, ארסן ונגר. GettyImages
ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי, מול מאמן ארסנל, ארסן ונגר/GettyImages

ססק פברגאס שמע בעיקר שריקות בוז מאוהדי קבוצתו לשעבר, ואמר בסיום: "יש לי כבוד גדול לארסנל. אני יודע שלא הייתי איפה שאני נמצא היום ולא הייתי זוכה בכל מה שזכיתי בלעדיהם. אני מבין את התגובה של האוהדים, אני יודע שהם אוהבים אותי, אבל בגלל הנסיבות זה לא קורה. עכשיו אני בקבוצה גדולה, עם קהל מצוין ומאמן מצוין, ואני מתרכז רק בהם".

ארסן ונגר סיפק את התירוצים הקבועים: "היה משחק שקול, אבל בסופו של דבר הם ניצלו את הכוח הפיננסי שלהם והשתמשו בו בדרך אפקטיבית, כשחקנים כמו דייגו קוסטה ואדן הזאר עשו את ההבדל. הם לא סיכנו את השוער שלנו יותר מאשר אנחנו סיכנו את שלהם. היו לנו יותר הזדמנויות, ופספסנו אותן כדי להוציא יותר מהמשחק הזה. הפסדנו על הפרטים הקטנים, וזה מצער".

על התקרית עם מוריניו אמר ונגר: "יצאתי מהאזור הטכני שלי כי לא הייתי מרוצה מתיקול ורציתי לראות מה קרה. מישהו נעמד לפניי, וזהו. לא אומר דבר נוסף על זה.

"ז'וזה אמר שהיינו צריכים לסיים את המשחק בשמונה שחקנים, ואני אומר אותו דבר עליהם. אני לא יודע איך גרי קייהיל סיים את המשחק, אני לא יודע איך ברניסלב איבנוביץ' סיים את המשחק, אני לא יודע איך אוסקר סיים את המשחק.

"זה מדאיג להיות תשע נקודות מאחורי צ'לסי, עם הרבה קבוצות טובות שמקדימות אותנו, אבל נמשיך להילחם".

* שוער צ'לסי טיבו קורטואה נלקח לבית החולים, אחרי שספג מכה חזקה בראשו בהתהגשות עם אלכסיס סאנצ'ס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שוער מנצ'סטר יונייטד דויד דה חאה (ימין) עוצר פנדל שבעט שחקן אברטון לייטון ביינס. GettyImages
היום שלו. דה חאה/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד רשמה היום ניצחון נוסף, 1:2 על אברטון, כשאת שער הניצחון כובש רדאמל פלקאו בשער הבכורה שלו כחלוץ הקבוצה. מי שקיבל את תואר איש המשחק היה אנחל די מריה, שכבש את השער הראשון ובישל את השני, אבל הארגנטינאי טוען שאיש המשחק הוא בכלל השוער דויד דה חאה, שסיפק הצלה מרהיבה לפני הסיום ועוד עצירת פנדל.

"לדויד מגיע התואר", אמר די מריה, "הוא הציל אותנו במהלך המשחק, ובמיוחד לפני הסיום, כולל הפנדל. זה לא רק הוא, לכל הקבוצה מגיע הפרס הזה". די מריה גם יודע ש"זה נהדר עבור פלקאו לכבוש, הוא חיכה לשער הזה הרבה זמן, אני חושב שגם הוא וגם כולנו בדרך הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully