וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד: הקפטן גבי הודה במעורבות במכירת משחק

תפנית דרמטית בפרשת מכירת המשחקים: גבי הודה בחקירה ש"הוא עשה מה שהמועדון ביקש" מתקופתו בסראגוסה. עשוי לקבל עונש השעיה של 18 חודשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גבי ביציאה מבית המשפט/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפנית דרמטית בפרשת מכירת המשחקים בספרד. גבי, הקפטן של אתלטיקו מדריד, הודה היום (חמישי) במעורבות במשחק המכור של סראגוסה ולבנטה ב-2011. גבי היה אז הקפטן של סראגוסה, וככל הנראה העביר את הכסף לשחקני לבנטה לפני משחק ההישארות (כבש בו צמד) במחזור האחרון, על פי בקשת ראשי המועדון. גבי העיד ש"עשיתי מה שהמועדון ביקש ממני", ועלול לקבל הרחקה ל-6 עד 18 חודשים.

קשר אתלטיקו מדריד גבי. GettyImages
ישלם את המחיר? גבי/GettyImages

כזכור, 20 שחקנים שנטלו חלק במשחק בין לבנטה לסראגוסה במסגרת מחזור הסיום של עונת 2010/11 בליגה הספרדית הבכירה זומנו להעיד בחקירה הנערכת בעניין המשחק, שלטענת התובע בענייני שחיתות בכדורגל, היה מכור או שבוצעו לגביו הימורים בלתי חוקיים.

האירוע התרחש ב-21 במאי 2011, אז סראגוסה הגיעה למגרשה של לבנטה בידיעה שהיא לא תלויה בעצמה. סראגוסה הייתה זקוקה לתוצאות שישרתו אותה במגרשים אחרים וגם לנצח בעצמה. הכול הלך חלק, כשהיא ניצחה 1:2 מצמד של הקפטן גבי.

פרט לגבי פתחו אז במדי סראגוסה השוער הארגנטינאי לאו פרנקו, המגן הברזילאי דיוגו, אנחל לאפיטה וגם אנדר הררה, שחקן הרכש הנוצץ של מנצ'סטר יונייטד. בלבנטה שיחקו אז בין היתר גוסטבו מונואה, חאבי ונטה, סרחיו באייסטרוס וכריסטיאן סטואני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully