וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד וריאל סיכמו: חאבייר הרננדס עובר בהשאלה

אלופת אירופה הביאה חלוץ לצד קארים בנזמה: המקסיקני, שהתקשה למצוא את מקומו אצל לואי ואן חאל בתחילת העונה

שחקן מנצ'סטר יונייטד חאבייר הרננדס חוגג. JON SUPER, AP
הולך לאלופת אירופה. הרננדס/AP, JON SUPER

חלון ההעברות בכדורגל האירופאי יגיע לסיומו מחר (ראשון) בשעות הלילה והפעילות נמשכת במלוא העוצמה בין הקבוצות הגדולות של היבשת. הערב הגיעו שתיים מהן, מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד, לסיכום על עסקת השאלה שתשלח את חאבייר צ'יצ'ריטו הרננדס מהאנגלים אל אלופת אירופה.

רק לפני מספר ימים שילמה יונייטד לריאל 75 מיליון יורו על אנחל די מריה וכבר הן סוגרות עוד עסקה, הפעם לכיוון השני. הרננדס, שבעונה שעברה היה החלוץ המחליף הקבוע אצל דייויד מויס ביונייטד, לא הצליח לפרוץ אל ההרכב גם תחת לואי ואן חאל והצדדים החליטו שעדיף לו לחפש דקות במקום אחר. כעת, כל שחסר על מנת להשלים את העסקה באופן סופי, זה סיכום בין השחקן לריאל על תנאיו האישיים.

יונייטד רכשה את הרננדס רגע לפני מונדיאל 2010 מגוואדלחרה המקסיקנית. הוא שיחק במדים האדומים 153 משחקים וכבש 59 שערים בכל המסגרות וזכה עם יונייטד פעמיים באליפות ופעמיים במגן הקהילה. הרננדס ישמש בריאל כמחליפו של קארים בנזמה בחוד.

כזכור, בתקשורת הספרדית וברחבי אירופה העריכו שרדאמל פלקאו יעבור לריאל מדריד ממונאקו. כעת ההערכות הן שדווקא מנצ'סטר סיטי תהיה זו שתזכה בשירותיו של החלוץ הקולומביאני, אחרי שהבלאנקוס צירפו חלוץ אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully