וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס המילטון: "רוזברג אמר שהוא התנגש בי בכוונה"

הבריטי, שנאלץ לפרוש מהמרוץ בבלגיה, התפרץ על חברו לקבוצה ומוביל הדירוג: "הוא אמר שעשה את זה כדי להוכיח נקודה"

ניקו רוזברג נהג מרוצים גרמני עם לואיס המילטון נהג בריטי. AP
העסק התפוצץ במרצדס. רוזברג והמילטון/AP

דניאל ריקיארדו האוסטרלי ניצח אתמול (ראשון) בגרנד פרי הבלגי של הפורמולה 1, אבל הסיפור הגדול הגיע מכיוונם של שני הנהגים שמובילים את הדירוג, ה"חברים" לקבוצת מרצדס, ניקו רוזברג ולואיס המילטון.

רוזברג סיים את המרוץ אתמול במקום השני, בעוד המילטון, שכבר עבר את הגרמני שזינק מהפול פוזישן, נאלץ לפרוש כבר בסיבוב השני של המרוץ לאחר שרוזברג פגע ברכב שלו במהלך ניסיון עקיפה.

לאחר שהמרוץ הסתיים, המילטון הזועם פנה להאשים: "נפגשתי עם ניקו ודיברנו על מה שקרה והוא פחות או יותר אמר שהוא התנגש בי בכוונה ושהוא יכול היה להימנע מההתנגשות הזו. הוא אמר שהוא עשה את זה כדי להוכיח נקודה מסוימת. אתם לא צריכים רק להאמין למילה שלה, אתם יכולים לשאול את טוטו וולף, מנהל הקבוצה שלנו. הם גם מאוד כועסים עליו. כשאתה נוהג במרוצים האלה, אתה חייב לסמוך על אנשים, שלא יעשו דברים בכוונה, אבל אחרי שהפגישה שהייתה בינינו, אני לא יודע באיזו גישה אגיע למרוץ הבא".

מקורביו של רוזברג הכחישו את הדברים, אבל באנגליה טענו כי הגירסה של המילטון קרובה יחסית למה שאכן התרחש באותה שיחה. וולף הודה שזו הייתה "שיחה בטונים גבוהים" והוסיף כי השניים "הסכימו שלא להסכים זה עם זה".

ריקיארדו ניצח בגרנד פרי בלגיה, רוזברג הגדיל את הפער בפסגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully