וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: צפו בצמד המצוין של טוטו תמוז

הישראלי של פטרולול כיכב ב-1:5 על יאשי. בישול למונס דאבור ב-1:1 של גראסהופרס, סטנדרד של לוזון הפסידה 1:0 לגנט

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
פתיחת עונה רעה מאוד לגראסהופרס. דאבור/GettyImages

מונס דאבור שיחק הערב (ראשון) 90 דקות במדי גראסהופרס במסגרת המחזור הרביעי בליגה השוויצרית ואף בישל שער, לראשונה העונה, אולם קבוצתו המשיכה לאכזב וסיימה רק ב-1:1 במשחק התחתית שלה בחוץ מול לוצרן. כבר בדקה ה-13 עלו האורחים ליתרון כאשר כדור של החלוץ הישראלי הגיע למיכאל לאנג והשוויצרי שלח אותו לרשת. היתרון הזה החזיק מעמד שש דקות בלבד, עד שמרקו שנוולי איזן. דאבור עצמו הגיע לשני מצבים טובים, בדקות 45 ו-70 ולקראת הסיום שתי הקבוצות נותרו בעשרה שחקנים, אולם אף אחת מהן לא השיגה את ההכרעה. אחרי ארבעה מחזורים, לשתי הקבוצות יש שתי נקודות בלבד.

* טוטו תמוז המשיך את הכושר הנהדר בו פתח את העונה, וכבש צמד ב-1:5 של פטרולול על יאשי. הישראלי הרשית בדקה ה-56 וה-71, עם מבצעים אישיים מצוינים. בכך העלה תמוז את מאזן השערים שלו בליגה העונה לארבע בשלושה משחקים (תוסיפו לכך שני שערים בליגה האירופית, ותקבלו יופי של פתיחת עונה). אדריאן מוטו הוותיק כבש גם כן, בדקה ה-50.

צפו בשער הראשון של טוטו תמוז

צפו בשער השני של טוטו תמוז

* גיא לוזון וסטנדרד ליאז' איבדו את המאזן המושלם בליגה הבלגית לאחר שהפסידו במחזור השלישי בבית 1:0 לגנט. אצל המנצחת, רמי גרשון שיחק 90 דקות טובות. קני סייף לא היה בסגל גנט. השער היחיד במשחק נפל כבר בדקה ה-16, לאחר שהשוער של ליאז', קוואשימה, הצליח להציל את הניסיון הראשון אבל ספג מבעיטה מקרוב של לורן דפוייטרה.

* בהולנד, ביום הולדתו ה-25, פתח בן שהר בהרכב ווילם, שהפסידה 3:1 לפ.ס.וו איינדהובן. הישראלי הוחלף בדקה ה-80.

* ללא אלמוג כהן הפצוע, אינגולשטאט סיימה ב-2:2 דרמטי בבית מול דרמשטאט, לאחר שהשוותה ממספרת של קרל היינץ לאפה, עשר שניות לפני סיומה של תוספת הזמן, בדקה ה-93.

* דן מורי הפצוע לא היה בסגל של ויטסה, שחטפה 4:1 מאייאקס באמסטרדם ארנה, במחזור הראשון בהולנד.

* ליאור רפאלוב לא נכלל בסגל קלאב ברוז', שסיימה ב-1:1 עם זולט וארחם.

מאמן סטנדרד ליאז' גיא לוזון. GettyImages
מאוד מאכזב. לוזון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully