וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט זכה בתואר ה-MVP, והקדיש התואר לאמו

KD זכה בתואר לראשונה בקריירה, ונראה נרגש בטקס: "אמא, את ה-MVP האמיתית". לברון בירך: "מגיע לו". וגם: כל המספרים

קווין דוראנט עם אמא שלו וונדה פראט. AP
ניו שריף אין טאון. דוראנט מודה לאמא/AP

זה היה באוויר, זה היה צפוי, והערב (שלישי) זה הפך לרשמי: קווין דוראנט הוכתר כ-MVP של עונת 2013-2014 ב-NBA לראשונה בקריירה. אם הייתה איזושהי מחלוקת בנוגע לזהות המנצח, הרי שתוצאות ההצבעה, בה משתתף פאנל של עיתונאים ושדרים מארצות הברית וקנדה, העניקו תשובה חד משמעית: KD גרף 119 וזכה בפרס ברוב מוחץ, אחרי שהקדים את לברון ג'יימס ב-113 קולות.

לברון, שהסתפק במקום השני, זכה ל-6 קולות בלבד. בלייק גריפין סיים במקום השלישי בכמות ההצבעות, כשאת החמישייה הראשונה השלימו ג'ואקים נואה וג'יימס הארדן.

דוראנט הוא הראשון מאז אלן אייברסון בעונת 2000-2001 שזוכה ב-MVP ובתואר מלך הסלים של הליגה בעת ובעונה אחת. הוא היה צפוי לזכות בפרס לאחר שהוביל את הת'אנדר לעונה של 23:59, בה רשם ממוצעים של 32 נקודות, 7.4 ריבאונדים ו-5.5 אסיסטים בעונה הסדירה.

את הפלייאוף פתח ביכולת מעט מאכזבת, אך חזר לעצמו בהמשך, ובמשחק השביעי והמכריע מול ממפיס בסיבוב הראשון סחף את אוקלהומה סיטי לניצחון עם 33 נקודות. אגב, דוראנט כבר קיבל את ברכת הדרך מלברון ג'יימס, שאמר אמש כי "לדוראנט מגיע לזכות, הייתה לו עונה גדולה".

קווין דוראנט מקבל את תואר ה-MVP. AP
התרגש. דוראנט/AP

דוראנט הנרגש הקדיש את התואר לאמא שלו, וונדה פראט, שמלווה אותו בדבקות. "את גרמת לנו להאמין, שמרת עלינו הרחק מהרחובות, הנחת בגדים על גבנו, שמת אוכל על השולחן, את ה-MVP האמיתית". כמו כן, דוראנט הודה לקרון באטלר, שאחרי שהצטרף לאוקלהומה סיטי תלה שלט בחדר ההלבשה עליו כתב "KD ה-MVP".

"לא אומרים הרבה ברגעים האלה, אבל אני זוכר את זה", אמר לבאטלר, "כשאני חוזר הביתה אני חושב על הדברים האלה בנאדם. כשיש אנשים מאחוריך תומכים בך, אתה יכול לעשות הכול... כל מה שעשיתי בחיים, הייתי חייב לקחת את זה בכוח, לא נותנים לך כלום מתוך סימפתיה, ולא הייתי רוצה את זה בשום צורה אחרת".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
לברון ג'יימס, מיאמי היט. AP
שולח ברכות. לברון/AP

הנה כמה מספרים, שממחישים עד כמה העונה של דוראנט עצומה:

* דוראנט הוא השחקן הרביעי בתולדות ה-NBA שמעמיד ממוצע עונתי של לפחות 32 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. אחרים שעשו זאת: מייקל ג'ורדן, ווילט צ'מברליין ואלג'ין ביילור).

8. דוראנט קלע 40 נקודות ויותר ב-14 משחקים העונה.

* הוא קלע 25 נקודות ומעלה ב-41 משחקים רצופים. זה הרצף השלישי בטיבו בהיסטוריה.

* הוא הראשון שהעמיד ממוצעים של לפחות 30 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 נקודות עם לפחות 50 אחוז מהשדה, מאז מייקל ג'ורדן בעונת 1991-92.

* הוא הראשון שהעמיד ממוצע של 33 נקודות בשלושה חודשים רצופים (ינואר, פברואר, מרץ) מאז...מייקל ג'ורדן ב-1989-90.

* הוא הראשון שקלע לפחות 35 נקודות, הוריד לפחות 10 ריבאונדים ומסר לפחות 5 אסיסטים בשלושה משחקים רצופים, מאז לארי בירד ב-1987-88.

עדכון ראשון: 18:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully