וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: פלורידה ראשונה, לואיוויל רק רביעית

גם וויצ'יטה סטייט, וירג'יניה ואריזונה זכו להיות מדורגות ראשונות בריקוד הגדול שייפתח השבוע. האלופה זכתה להגרלה קשה

העונה הרגילה של כדורסל המכללות הגיעה הלילה (בין ראשון לשני) לסיומה, ומיד לאחר מכן קבעה הועדה המשבצת של טורניר המכללות את 68 העולות לריקוד הגדול, שייצא לדרך כבר בלילה שבין שלישי לרביעי, עם שניים מתוך ארבעת המשחקים בסיבוב הראשון, אחריהם יישארו בשדה המשחקים 64 קבוצות, שישחקו בשיטה המסורתית החל מיום חמישי בערב שעון ישראל.

משחקי הסיבוב השני ישוחקו בימים חמישי ושישי, לאחר מכן יצא לדרך הסיבוב השלישי בימים שבת וראשון, ובסוף השבוע הבא ייערכו משחקי הסוויט סיקסטין והעלית אייט, כשכעבור שבוע נוסף ישחקו ארבע הגדולות בפיינל פור, שיתקיים השנה בארלינגטון, טקסס ב-5 וב-7 באפריל.

סקוטי ווילבקין שחקן מכללת פלורידה. AP
הגייטורס מוכנים לתת ביס בריקוד הגדול. סקוטי ווילבקין/AP

ארבע המכללות שזכו לשיבוץ כמדורגות ראשונות בארבעת האיזורים הן פלורידה, אלופת טורניר ה-SEC שתהיה גם המדורגת ראשונה הבכירה, וויצ'יטה סטייט, שמחזיקה במאזן מושלם של 0:34 העונה, אריזונה שנכנעה ל-UCLA בגמר הפאק 12, וגם וירג'יניה שהרשימה עם ניצחון על דיוק בגמר ה-ACC. המאוכזבת העיקרית היא האלופה לואיוויל, שפתחה את העונה רע אבל התאוששה עם 12 ניצחונות ב-13 משחקים, שלא עזרו לה לקבל דירוג גבוה יותר ממספר 4 באיזור המערב התיכון, שם שובצו גם וויצ'יטה סטייט, מישיגן ודיוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully