וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "ליגת הפיתוח תהיה לי טובה מאוד"

רכז דאלאס נשלח לקבוצת הבת, טקסס לג'נדס, כדי לעזור לו להחלים מהפציעה בברך ולחזור לכושר: "שמח לחזור לפעילות"

גל מקל דאלאס מאבריקס. AP
חדשות לא נעימות לכבוד יום ההולדת. מקל/AP

דווקא ביום הולדתו ה-26, שחל היום (שלישי), גל מקל קיבל הודעה פחות משמחת: כתב ESPN מרק סטיין פרסם היום כי הרכז הישראלי, שמחלים מניתוח שעבר בברכו, נשלח לשבוע הקרוב לשחק בקבוצת הבת של המאבס, טקסס לג'נדס, המשחק בליגת הפיתוח של ה-NBA. לוואלה! נודע כי ההחלטה התקבלה בצורה משותפת עם השחקן.

"אחרי שמקל חזר בצורה מוצלחת לאימונים מהפציעה, המאבס רוצים לראות אותו בתנאי משחק", נכתב בדיווח. ללג'נדס מתוכננים שני משחקי הבית השבוע, נגד בייקרספילד ג'אם ונגד איווה אנרג'י.

מקל עצמו הגיב הערב לדברים ואמר: "מספר משחקים עם הלג'נדס יהיו טובים מאוד בשבילי, קודם כל לראות שהכל בסדר עם הברך וכמובן גם לחזור לכושר משחק. המטרה העיקרית שלי כרגע היא לחזור לחדות במשחקים עם הלג?נדס ומיד אחר כך לחזור לקבוצה, להילחם על דקות משחק ולעזור לקבוצה במאבקים על מקום בפלייאוף. אני מאוד שמח לחזור לפעילות מלאה אחרי הפציעה , אני מרגיש טוב ומאוד רעב לחזור. השיקום לקח קצת יותר זמן ממה שחשבתי אבל במקרים כאלה חייבים סבלנות".

מקל שיחק העונה 30 משחקים במדי דאלאס ורשם ממוצע של 2.4 נקודות ו-2.1 אסיסטים ב-9.6 דקות. חברו של מקל לקבוצה, הגארד שיין לארקין, רשם אף הוא דקות בליגת הפיתוח לפני שהוחזר לאחרונה לשורות דאלאס.

"מקל מתקדם באופן עקבי", אמר מאמן המאבס ריק קרלייל לפני כמה שבועות, "הייתי אומר שהוא מחלים באופן מהר ממה שצפינו. הוא מהבחורים האלה שרוצים להיות מקדימה. אני חושב שאחרי פגרת האולסטאר נדבר עליו לגבי האימונים ואולי מקל קבל קצת זמן שם למטה, בדי-ליג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully