וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי: רוג'ר פדרר ניצח את נובאק דג'וקוביץ' ועלה לגמר

השוויצרי הזכיר נשכחות, חזר מפיגור מערכה וקטע רצף של שלושה הפסדים לסרבי, עם 6:3, 3:6, 2:6. היריב הבא: ברדיך

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
לעולם אל תספידו אותו. פדרר/רויטרס

אחרי שלושה הפסדים רצופים, וכעבור שנה וחצי, הצליח רוג'ר פדרר לנצח הערב (שישי) את נובאק דג'וקוביץ', כשגבר על המדורג שני בעולם 6:3, 3:6, 2:6 ועלה לגמר טורניר דובאי (סך פרסים: 1.92 מיליון דולר), שם יפגוש מחר את תומאש ברדיך.

פתיחת המערכה הראשונה היתה שייכת לדג'וקוביץ', שניצל את אפשרות השבירה היחידה שלו כדי לעלות ל-0:3. פדרר לא ויתר, ובפיגור 5:3 סיפק נקודה נפלאה שהרימה את כל הקהל על הרגליים והראתה כאילו הוא מסוגל לחזור לעניינים, אלא שהסרבי ענה עם אייס וסגר את הסט הראשון בחלוף 35 דקות.

במערכה השניה קיבלנו עוד כמה נקודות מצוינות, ובתום חמשת המשחקים הראשונים הראה לוח התוצאות 2:3 לפדרר. בשלב הזה הופסק המשחק למספר דקות בשל גשם, וכשחודש, סיפק השוויצרי שבירה ראשונה במשחק ועלה ל-2:4. המומנטום של פדרר נמשך עם משחקון הגשה מצוין שקבע 2:5, בדרך ל-3:6 בסט השני.

השוויצרי המשיך לשלוט בקצב גם בתחילת המערכה השלישית, השיג שבירה מהירה ועלה ל-0:2 מצוין. במשחקון החמישי העלה פדרר את הרמה שלו עוד יותר והזכיר נשכחות, עם יכולת נפלאה שסייעה לו לשבור שוב ולהוליך 1:4. בפיגור 5:2 הצליח דג'וקוביץ' להשיג שתי אפשרויות שבירה, לא ניצל אותן, וראה את המדורג שמיני בעולם סוגר עניין, מגדיל את הפער שלו ביריבות האישית ל-15:17, ועובר הלאה, לחפש זכיה שישית בקריירה בדובאי.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
נעלם במערכה השניה והשלישית. דג'וקוביץ'/רויטרס

בגמר יפגוש כאמור פדרר את תומאש ברדיך (6), שהעפיל בפעם השניה ברציפות לגמר הטורניר אחרי 5:7, 5:7 קשה על פיליפ קולשרייבר. "גמר שני ברציפות עם כל הרבה שחקנים מצוינים זו תוצאה מצוינת עבורי", אמר הצ'כי, שהאריך את רצף הנצחונות שלו ל-11, עם תום המשחק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
הטניסאי הצ'כי תומאש ברדיך. AP
סידר לנו גמר מרתק. ברדיך/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully