וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה-ויאריאל 1:2, אוסאסונה-ריאל מדריד 2:2

אין מסי? אין בעיה. צמד של ניימאר הלוהט סידר לקטאלנים יתרון חמש נקודות על פני הבלאנקוס, שחזרו מפיגור 2:0 בחוץ

אחרי איבוד הנקודות של ברצלונה במחזור הקודם, הגיע הערב (שבת) תורה של ריאל מדריד, שאחרי חמישה ניצחונות רצופים נעצרה עם 2:2 במגרשה של אוסאסונה, אחרי שפיגרה כבר 2:0 ב-10 שחקנים. ברצלונה מצידה, עשתה את העבודה עם 1:2 ביתי על ויאריאל מצמד של ניימאר. אתלטיקו מדריד, הצלע השלישית במאבק, תפגוש ביום ראשון את ולנסיה ותוכל להעפיל לפסגה.

ניימאר ברצלונה חוגג שער. AP
חמש הפרש מריאל. ניימאר/AP

ברצלונה - ויאריאל 1:2

הקטאלנים ברחו למרחק חמש נקודות מריאל מדריד ועשו זאת כמובן ללא ליאונל מסי הפצוע, אבל עם ניימאר שנמצא בכושר מצוין ועם צמד, השלים חמישה שערים תוך שלושה ימים. הצוללת הצהובה, שנהנית מעונה טובה מאוד עד כה, לא הייתה רחוקה מהפתעה בקאמפ נואו, אבל הפסידה.

בארסה עלתה ליתרון בדקה ה-30. ג'ורדי אלבה העביר כדור רוחב מהאוויר, זה פגע ביד של מריו שעמד ברחבה וניימאר ניגש לנקודה הלבנה ושלח את הפנדל לרשת. עם השער הזה ברצלונה כבשה 41 משחקי ליגה ביתיים ברציפות, שיא ליגה. עשר דקות חלפו ואלכסיס היה חייב להכפיל את היתרון, אבל סרחיו אסנחו סיפק הצלה גדולה לבעיטה שלו משמונה מטרים.

שלוש דקות בתוך המחצית השנייה ויאריאל מצאה את השוויון. כדור קרן עלה לרחבה והקפטן מתיאו מוסאקיו ברח לברטרה ושלח נגיחה עוצמתית לרשת, 1:1. בארסה כמעט החזירה לעצמה את היתרון בדקה ה-62, אבל אסנחו שוב סיפק הצלה גדולה, הפעם באחד-על-אחד מול פברגאס.

בדקה ה-68 היתרון חזר לבארסה. פברגאס הקפיץ כדור מבריק לרחבה, אלכסיס ברח ממלכודת הנבדל והוריד לניימאר, שמול שער ריק מצא את הרשת בפעם השנייה, 1:2 למארחים. דקה לסיום תוספת הזמן, ניימאר כמעט השלים שלושער שני תוך שלושה ימים, אבל הבעיטה שלו פגעה במשקוף.

מארק בארטרה ברצלונה. AP
ברטרה איבד את השחקן שלו בשער השוויון של ויאריאל/AP

אוסאסונה - ריאל מדריד 2:2

בשלושת הניצחונות הקודמים של ריאל מדריד בפמפלונה, העונה של הבלאנקוס הסתיימה עם זכייה באליפות. פאביו קאפלו עשה זאת, ברנד שוסטר אחריו וגם ז'וזה מוריניו - קרלו אנצ'לוטי לא הצטרף למועדון. ריאל קיוותה להשתוות לברצלונה בפסגה, אבל מעדה דווקא מול ההתקפה הגרועה בליגה ורק עם הרבה מזל חילצה נקודה. אוסאסונה הוליכה הערב בזכות צמד נגיחות של החלוץ אוריול ריירה, שחקן אלקורקון בעונה שעברה שחתום על שבעה מ-13 השערים של קבוצתו העונה. זה לא הספיק לה כדי לחגוג ניצחון יוקרתי. סרחיו ראמוס הורחק בדקה ה-44 בפעם ה-18 (ב-371 משחקים במדי ריאל, לעומת אפס הרחקות ב-115 משחקים בנבחרת) ועדיין איסקו החזיר את הבלאנקוס לעניינים בחלוף חצי דקה. למרות שלא סיכנה יותר מדי את השער, ריאל ראתה את אוסאסונה נשארת ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של פרנסיסקו סילבה בדקה ה-79, ושוב הכתה מיד לאחר כרטיס אדום עם נגיחת שוויון של פפה. ריאל רחוקה שתי נקודות מהפסגה, ובסיום הערב הפער עשוי לעמוד על חמש. וכריסטיאנו רונאלדו? הוא שבת מהבקעה לראשונה מאז ההפסד לברצלונה (26 באוקטובר, רצף של שמונה משחקים).

ריאל פתחה חזק ובדקה ה-10 איסקו השאיר לרונאלדו שהיה חייב לכבוש, אבל הבעיטה שלו מ-12 מטרים ובמצב חופשי חמקה ליד הקורה. החמצה לא אופיינית של הפורטוגלי, שבחלוף שש דקות עלתה לבלאנקוס ביוקר. מארק ברטראן הגביה כדור נהדר עם החלק החיצון מצד ימין ואוריול ריירה נגח באין מפריע לרשת של דייגו לופס. רונאלדו ניסה להגיב בדקה ה-23, אך ההקשתה שלו חלפה מעל המשקוף ונחתה על הרשת העליונה. בדקה ה-39 ריאל הסתבכה עוד יותר. לופס עצר בצורה מרשימה את הנגיחה הראשונה של דאמיה, אבל לצערו ריירה היה על הריבאונד ועם הראש שלח פנימה כדי להשלים צמד. 0:2 מהמם לאוסאסונה. אם לא די לצרות, סרחיו ראמוס ספג צהוב שני בדקה ה-44 בעקבות מרפק טיפשי לפניו של רוברטו טורס והפקיר את ריאל ב-10 שחקנים, אלא שמיד לאחר מכן רונאלדו הכין לאיסקו שירה פנימה מ-16 מצטרים וצימק ל-2:1 במחצית.

אחרי 10 דקות לא טובות בפתיחת המחצית השנייה, בייל פינה את מקומו לטובת די מריה. שתי דקות אחר כך, רונאלדו בעט מזווית אלכסונית כדור שטוח שהחטיא במעט את המסגרת. אוסאסונה קיבלה הזדמנות גדולה לסגור את המשחק בדקה ה-70, אך טורס בעט רע מאוד למרות שהיה חופשי ונעצר אצל לופס. מספר השחקנים אוזן בדקה ה-79 עם הרחקה של פרנסיסקו סילבה המקומי, וריאל מיד איזנה עם נגיחה של פפה לרשת אחרי כדור חופשי של איסקו. די מריה כמעט השלים מהפך, אבל הבעיטה שלו בדקה ה-89 נעצרה על ידי אנדרס פרננדס ובסיום חלוקת נקודות.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד מאוכזב. AP
שבת מהבקעה לראשונה זה חודשיים. כריסטיאנו רונאלדו מול פרנסיסקו סילבה/AP

משחקים נוספים

ראיו וייקאנו - גרנאדה 2:0

פראן ריקו (35), ריקי (89)

מלאגה - חטאפה (23:00, ספורט 5)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully