וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעימי חתם בהפועל אילת

10.12.2013 / 17:09

הגארד ששוחרר מסגנית האלופה ומצטרף לכדיר וקטש: "מודה למכבי על שכיבדו את רצוני". ברקוביץ' ורודריק עשויים לעזוב

יובל נעימי חתם היום (שלישי) בהפועל אילת. הגארד שוחרר הבוקר ממכבי תל אביב ויצטרף דווקא לקבוצה של עודד קטש שהצטרפה למרדף אחריו אחרי הגארד רק בשעות הבוקר, לאחר האכזבה מהמשחק מול הפועל חולון. נעימי ניהל במקביל מגעים עם מכבי ראשון לציון, אך הכתומים לא הצליחו להשלים את המהלך, למרות שהיו קרובים לכך אמש. "אני מודה למכבי שכיבדו את הרצון שלי ללכת לשחק בקבוצה בה אוכל לזכות לדקות משחק, על אף שהיה לי עימה חוזה מחייב", אמר נעימי לאחר החתימה.

גארד הפועל תל אביב וינסנט קאונסיל (ימין) מול גארד מכבי תל אביב יובל נעימי (שמאל). ברני ארדוב
יחזק את הקו האחורי של קטש. יובל נעימי/ברני ארדוב

בעלי הקבוצה, דורון הרציקוביץ' אמר לאחר הסיכום: "נעימי הוא בדיוק מסוג השחקנים שהקבוצה שלנו צריכה, לוחם, מנהיג ושחקן שלא מוותר בשום שלב של המשחק. זו ההחתמה שהקבוצה שלנו צריכה ותאפשר לנו את השגת המטרות שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה. אפיק (ניסים) ונעימי יהיו שילוב קטלני".

נעימי בן ה-28 שיחק בעונה שעברה במדי טריומף מוסקבה הרוסית בשורותיה העמיד ממוצעים של 10.1 נקודות, 2 אסיסטים ו-1.5 ריבאונדים ביורוקאפ. בליגה הרוסית העמיד ממוצעים של 8 נקודות, 2 אסיסטים ו- 1.3 ריבאונדים למשחק. נעימי גדל בנוער של הפועל ירושלים, ושיחק בעברו תחת עופר ברקוביץ' באשקלון ובגבעת שמואל. נעימי היה מבוקש גם בעבר במכבי תל אביב, אך החליט להישאר בסופו של דבר בהפועל ירושלים. בשני משחקים במדי מכבי תל אביב הוא קלע 4 נקודות בממוצע למשחק.

אילת פתחה את העונה בצורה יוצאת מן הכלל ואחרי שבעה משחקים עמדה על מאזן של חמישה ניצחונות לעומת שני הפסדים בלבד, אלא שבתקופה האחרונה נכנסה הקבוצה למשבר, והפסידה שלושה משחקים רצופים שהרחיקו אותה מצמרת הליגה. אילת צירפה בסוף השבוע שעבר את אלישי כדיר מהפועל ירושלים, וכעת עם צירופו של נעימי היא מחזיקה באחד הסגלים הישראליים הטובים בליגה.

גורמים בליגת העל מעריכים כי זה לא יהיה השינוי האחרון בסגל של אילת. הקבוצה מחזיקה בשלב הזה לא פחות מארבעה גארדים ישראלים - אפיק ניסים, נעימי, ניצן חנוכי וניב ברקוביץ', ונראה שאם תתקבל ההחלטה לשחרר אחד מהם זה יהיה האחרון, שלא הרשים מאז שהגיע. במכבי חיפה ובהפועל גלבוע/גליל עוקבים מקרוב אחרי מצבו של השחקן, והשתיים עשויות להיאבק על שירותיו במידה שאכן יעזוב.

שחקן נוסף שנמצא בסכנת שחרור הוא הפורוורד המצטיין טרנס רודריק, שעל פי גורמים שונים באילת עבר עבירת משמעת לא פשוטה לאחרונה, לאחר היסטוריה לא קטנה של בעיות משמעת, והוא גם כן עשוי למצוא את עצמו בחוץ.

שחקן הפועל אילת ניב ברקוביץ'. מגד גוזני
ישלם את המחיר? ברקוביץ'/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully