וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל כפ"ס הדהימה את עירוני נהריה

הקבוצה של דרור בריגר הנחילה הפסד ראשון למוליכת הטבלה 96:94 בהארכה. רמלה היממה את עפולה, ר"ג ויבנה ניצחו

המחזור השישי בליגה הלאומית בכדורסל נפתח הערב (שלישי) עם לא מעט הפתעות. במוקד עמד הפסד הבכורה של מוליכת הטבלה, עירוני נהריה, כשהקבוצה מהצפון ספגה הפסד ביתי 96:94 להפועל כפר סבא/כוכב יאיר לאחר הארכה דרמטית. מי שלא הצליחה לנצל זאת היתה המדורגת שניה, הפועל עפולה, שבעצמה הופתעה והובסה בידי אליצור רמלה 86:69. הפועל קרית טבעון/מגידו גברה על מכבי איתי באר יעקב 80:106, גליל עליון ניצחה ברמת השרון 87:94, עירוני רמת גן ניצחה את מגדל העמק 81:87, יבנה גברה על מכבי הוד השרון ואשקלון הפסידה בקרב תחתית מול קרית אתא.

רום גפן שחקן נבחרת העתודה. מגד גוזני
יממה חלומית. גפן/מגד גוזני

עירוני נהריה - הפועל כפר סבא/כוכב יאיר 96:94 (בהארכה)

אחרי חמישה משחקים ללא הפסד, נכנעה הערב נהריה בביתה אחרי משחק סופר דרמטי. האורחים שלטו מהרגע הראשון במשחק בזכות משחק ענק של שורטר שעשה ככל העולה על רוחו בהתקפה, ואל המחצית הגיעו ביתרון 8. כפר סבא המשיכה למנוע מרייבתה להתקרב, ואל הרבע האחרון הגיעה ביתרון דו ספרתי. אלא שאז התעוררו סוף סוף שחקני נהריה, ועם ריצת 14:24 הצליחו לכפות הארכה.

בזמן הנוסף כבר הצליחה נהריה לעלות ליתרון 4, בזכות יכולת טובה של נייט מילר, אבל שורטר הפגיז שלשה חשובה, רום גפן, שרק אתמול חגג עם הפועל תל אביב את הניצחון בדרבי תרם חמש נקודות גדולות כולל השלשה שהעניקה את היתרון לאורחים, ומילר החטיא פעמיים שהעניקו את הניצחון לכפר סבא. שורטר סיים עם 38 נקודת ענקיות (12 מ-30 מהשדה) ו-14 ריבאונדים, יריב עמירם תרם 15. לנהריה היו שלושה שחקנים שקלעו מעל 20 (קייל לאוסון 24, נייט מילר 22 וערן אסנטי 20) אבל זה לא הספיק.


אליצור רמלה - הפועל עפולה 69:86

ניצחון מוחץ ומפתיע לחבורה של חנן הירשוביץ', שסבלה מפתיחת עונה רעה אך הולכת ומתאוששת בדרך לצמרת. עפולה, שערב המחזור החזיקה במקום השני, הובסה ללא תנאי ונכנעה בקלות, בעיקר בגלל רבע שלישי איום ונורא אותו הפסידה 26:9. רון סאלי הצטיין אצל רמלה עם שורה סטטיסטית מרשימה של 21 נקודות, 5 ריבואנדים ו-7 אסיסטים, ואליו הצטרפו אור איתן (17, 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים) ואבי אליהו (12, 6 ו-7). 13 נקודות של קוויק ו-10 של גרינבוים ורוטנברג לא סייעו לחבורה של רמי הדר.

נייט מילר שחקן מכבי באר יעקב. ברני ארדוב
הפעם היכולת הנהדרת שלו לא הספיקה. מילר/ברני ארדוב

הפועל קרית טבעון/מגידו - מכבי איתי באר יעקב 80:106

קבוצתו של אוהד יתום, התאוששה מההפסד הביתי בשבוע שעבר למגדל העמק ומקווה כעת לחזור ולדבר חזק בצמרת. באר יעקב, שבאותה שעה הוגרלה מול א.ס רמת השרון בשמינית גמר גביע המדינה, לא היוותה יריב למארחת, שפתחה פער דו ספרתי בפתיחת הרבע השני ולא הסתכלה לאחור. הינקי צלף 25 נקודות, אוראל לב והאנטר הוסיפו 16 כל אחד ותמיר שמחוני תמך עם 14 ו-5 אסיסטים. 26 נקודות ו-20 ריבאונדים של בייקר לא הספיקו לבאר יעקב.


רמת השרון - הפועל גליל עליון 94:87

ניצחון חוץ יוקרתי לצפוניים, שמבססים את עצמם בצמרת וספגו הפסד בודד מפתיחת העונה. רמת השרון הגיעה למשחק בכושר מצוין ולאחר 3 ניצחונות רצופים שהעמידו אותה יחד עם שאר חברותיה לצמרת, אך כעת תרד חזרה לקרקע. גליל עליון, שבמחזור הקודם יצאה מקרית אתא עם ניצחון חוץ קשה, ברחה ברבע השלישי אותו סיימה ב-15:22 ושמרה על היתרון עד הסיום הודות לתצוגת שיא של דיוויד לאבו עם 27 נקודות ו-10 ריבאונדים. ארטלי תרם 26 נקודות ו-11 משלו. 21 ו-8 אסיסטים של יונתן שטרקמן לא הועילו לרמת השרון.

מאמן הפועל יקנעם/מגידו אוהד יתום. ברני ארדוב
בלי קושי. יתום/ברני ארדוב

מכבי הוד השרון - אליצור יבנה 93:87

המארחים לא היו רחוקים מהשגת ניצחון הבכורה שלהם, אבל שוב ירדו מנוצחים ועושה רושם שהעונה שלהם לא עומדת להסתיים בצורה חיובית במיוחד. הוד השרון דווקא הוליכה במחצית ב-3, אבל ריצת 13:25 של האורחים הובילה למהפך ולניצחון החוץ של קבוצתו של אמיר עוזי. דרור דוידי היה מצויין עם 22 נקודות, 10 אסיסטים, 5 חטיפות ו-4 ריבאונדים, טמיר ג'קסון רשם 19. את רמת השרון הוליך אנתוני פישר עם 24 ו-6 אסיסטים.

הפועל מגדל העמק - עירוני רמת גן 87:81

הקבוצה של עמי נאווי רשמה ניצחון שני העונה, ואיזה ניצחון חשוב זה היה. האורחים פתחו מצויין, אך איפשרו למגדל העמק לחזור ברבע השני לאחר שקלעו רק 12 נקודות. ברבע השלישי חזרה רמת גן לעצמה, פתחה פער דו ספרתי והצליחה להבטיח לעצמה את ניצחון החוץ החשוב. שון דניאל בהופעת הבכורה שלו הוליך שלושה קלעים עם 21 נקודות והוסיף גם 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, כשגם ינעם אירם ומרק טינדל (13 ריבאונדים, 6 אסיסטים) צוברים את אותו מספר נקודות. גילברטו קלאבל ולירן מורן קלעו 17 כל אחד למפסידים.

אליצור קרית אתא - אליצור אשקלון 98:102

העונה הנוראית של הקבוצה שירדה מליגת העל נמשכת, והערב היא נחלה הפסד כואב בקרב התחתית. אשקלון דווקא הצליחה להגיע לרבע האחרון כשהיא אוחזת ב-4 נקודות יתרון, אבל אז היא ספגה לא פחות מ-36 נקודות ברבע האחרון (!) וראתה את קרית אתא עוקפת אותה בסיבוב, וגם בטבלה. ג'רמי אלן הוליך את אתא עם 32 נקודות (5 מ-9 לשלוש), סיימון פארין קלע 23. לאשקלון: דודו שימריז 27.

שון דניאל שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
איזו בכורה נהדרת. דניאל/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully