וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטיניו: "אני חושב שהוכחנו שאנחנו טובים יותר"

בפורטוגל היו מרוצים מה-0:1 על שבדיה: "CR7 - 1, IBRA - 0". רונאלדו: ”זה היה שער חשוב”. ביוון הרגיעו: ”שום דבר לא הוכרע”

אחרי שער הניצחון הדרמטי של כריסטיאנו רונאלדו, שסידר עם נגיחה מדויקת 0:1 לפורטוגל בדקה ה-82 על שבדיה, בעיתון הפורטוגלי A Bola ידעו בדיוק מה חשוב: "CR7 - 1, IBRA - 0", נכתב שם בכותרת.

רונאלדו אמר בסיום: "זה היה שער חשוב, כי הוא נתון לנו את הניצחון. יכולנו לכבוש עוד, אבל אנחנו שמחים מאוד בכל מקרה. התוצאה טובה, אבל היתרון מינימלי לקראת הגומלין. נצטרך להילחם ביום שלישי, יהיה קשה, אבל אנחנו מוכנים. ננסה לכבוש גם בשבדיה".

קשר מונאקו, ז'ואאו מוטיניו, סיכם: "השקענו המון, היינו מאוחדים ומחויבים מאוד כקבוצה. נתנו משחק מצוין, למרות שהתוצאה לא מספיק טובה. היו לנו הזדמנויות והיינו יכולים לצאת מכאן עם יותר משער אחד, אבל עכשיו נצטרך להשלים את העבודה בשבדיה. אני חושב שהוכחנו שאנחנו טובים יותר, כפינו את הסגנון שלנו, אבל יש לנו עוד קרב מול שחקנים מאוד פיזיים. אנחנו רוצים לנצח גם בשבדיה".

המאמן פאולו בנטו הוסיף: "ידענו שזה יהיה מאוד צמוד. פתחנו מצוין וכמעט כבשנו שער מהיר. גם שבדיה הגיבה היטב ויצרה מצבים לכל אורך המשחק, אבל בסופו של דבר, היינו הרבה יותר טוב ודומיננטים, בעיקר במחצית השנייה. עדיף לנצח 0:1 מאשר 1:2. צריך לברך את השחקנים על ההופעה שלהם".

רונאלדו סידר לפורטוגל 0:1 דרמטי על שבדיה, צרפת בצרות

ז'ואאו מוטיניו שחקן נבחרת פורטוגל. Armando Franca, AP
מאוד מרוצה מהנבחרת שלו. מוטיניו/AP, Armando Franca

"הכחולים בתוך סיוט", זעקה הכותרת בל'אקיפ לאחר ההפסד 2:0 של נבחרת צרפת באוקראינה. עד היום, אף נבחרת לא הצליחה להתגבר בשלב הפלייאוף של המוקדמות על הפסד בשני שערים ומעלה במשחק הראשון והטריקולור, שעלו לכל גביעי העולם מאז 1994, בסכנת הדחה ממשית.

המאמן הצרפתי דידייה דשאן, שהיה בנבחרת ההיא שהפסידה לראובן עטר בפארק דה פראנס, ניסה לשמור על אופטימיות: "היו לנו המון מצבים, אבל לא כבשנו. היתרון נתן לאוקראינה כוחות נוספים ועשינו טעות בפנדל. אין ספק שזו תוצאה רעה מאוד עבורנו, אבל אנחנו חייבים להמשיך להאמין. אוקראינה בעמדה טובה כרגע, אבל נותרו לנו עוד 90 דקות למהפך".

מאמן נבחרת אוקראינה מיכאיל פומנקו לא הסתפק בתוצאה: "רציתי שזה יהיה 0:3. האמנו שנוכל לנצח ובמחצית השנייה גם היינו אפקטיביים יותר. הבהרתי לשחקנים שהכול תלוי בהם. ההתרגשות באצטדיון בשער הראשון נתנה לנו את הדחיפה, אבל נצטרך לחכות ולראות מה יהיה בגומלין".

פרנק ריברי שחקן נבחרת צרפת מאוכזב. רויטרס
צרפת בצרות. ריברי/רויטרס

ביוון חגגו את ניצחונה של הנבחרת 1:3 על רומניה ואת ההתקרבות למונדיאל בברזיל, אבל המאמן פרננדו סנטוס ביקש להרגיע: "שום דבר לא הוכרע עדיין. נצטרך להישאר שקולים ולתת הכול ביום שלישי. יש לנו את היתרון, אבל אנחנו בחצי הדרך. נשתמש בימים האלה כדי לנוח ולהירגע, זה הכי חשוב. אסור יהיה לנו לשחק עם 0:0 בגומלין, זה יהיה סיכון. אם נספוג שער זה ייצור לנו בעיות. הכדורגל ששיחקנו היום הוא הכדורגל שאני רוצה לראות".

גאורגיוס סמאראס המשיך את הקו של מאמנו: "נצטרך לשחק באותה צורה ולהיזהר מטעויות בגומלין. יצרנו הרבה מצבים ושיחקנו טוב, אבל אין סיבה לקפוץ משמחה עכשיו. שמים את ה-1:3 בצד ומתחילים מחדש. אנחנו מחויבים למטרה שלנו".

בצד השני, מאמן נבחרת רומניה ויקטור פיצורקה נשמע מיואש בסיום: "כשאתה משחק כך, אתה מפסיד. ספגנו שערים ממצבים פשוטים, מצבים נייחים, הביכו אותנו. אני מקווה שהאוהדים יהיו איתנו ושנוכל להפוך את המצב, אבל זה יהיה קשה מאוד כי היריבה חזקה יותר. אין מה לעשות, לא עומד לרשותי סגל מלא ואין לי שחקני הכרעה".

שחקני נבחרת יוון חוגגים. רויטרס
פרננדו סנטוס רוצה להרגיע אותם לקראת הגומלין. שחקני נבחרת יוון/רויטרס

איסלנד הקטנטנה נפרדה ב-0:0 ביתי מקרואטיה ותנסה איכשהו לצאת מהגומלין בזאגרב עם כרטיס סנסציוני למונדיאל. מאמן הנבחרת הצפון אירופאית, לארס לגרבק השבדי, אמר: "עדיין יש לנו סיכוי" ואילו איידור גודיונסן הוותיק הוסיף: "אפשר להיות מרוצים מהתוצאה, בעיקר אם לוקחים בחשבון את העובדה שהיינו בעשרה שחקנים לאורך 40 דקות. היינו קונים תיקו והכי חשוב זה ששמרנו על שער נקי".

ניקו קובאץ' סיכם את הבכורה שלו כמאמן נבחרת קרואטיה: "הנבחרת שלי הייתה הטובה מבין השתיים על המגרש. יצרנו יותר מצבים והיינו מסוכנים. איסלנד נלחמו היטב, במיוחד לקראת הסיום, אבל ידענו את זה מראש. אני מקווה שנשחק כך גם בגומלין ואז גם נבקיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully