וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבשקביצ'יוס שבר את הקרסול וייעדר כשלושה חודשים

9.11.2013 / 23:50

קשרה של בני יהודה נפצע בצורה קשה אחרי עבירה של איתי שכטר ויעבור ניתוח. קשטן: "היינו צריכים להכריע את המשחק"

one

הפועל תל אביב ובני יהודה נפרדו הערב (שבת) ב-2:2 דרמטי בבלומפילד. עומר דמארי כבש ראשון (49), עוז ראלי השווה (55), לירוי צעירי השלים מהפך (63), אך דמארי השלים צמד מהנקודה הלבנה וקבע את תוצאת המשחק (68). בין לבין הורחק יורחן קולין (62). הקבוצה של דרור קשטן ממשיכה לחפש אחר ניצחון ראשון מאז המחזור הראשון. הזהובים בהחלט יכולים לראות את עצמם מאוכזבים לאחר ששמטו יתרון של 1:2 למרות שהיו ביתרון שחקן והם עדיין מסובכים עמוק בתחתית.

החדשה הרעה ביותר מבחינת בני יהודה הגיעה מכיוונו של קסטוטיס איבשקביצ'יוס. הקשר הליטאי נפצע אחרי עבירה של איתי שכטר בדקה ה-14, הוחלף ובמחצית נלקח לבית החולים. אחרי בדיקה התברר שאיבשקביצ'יוס סובל משבר בקרסול והוא נכנס לניתוח אותו ביצע רופא הקבוצה, ד"ר אבי ביין. השחקן צפוי להיעדר תקופה ארוכה של בין חודשיים לשלושה.

שחקן בני יהודה, קסטוטיס איבשקביצ'יוס. ברני ארדוב
איזו אכזבה. איבשקביצ'יוס מפונה/ברני ארדוב

דרור קשטן, מאמן הזהובים אמר אחרי התיקו מול הפועל: "בהחלט יש פספוס כי שיחקנו טוב מאוד לאורך כל המשחק. הבחורים עבדו, השקיעו, הקשו על הפועל תל אביב, רק חבל שלא הכרענו את המשחק כשהם היו ב-10 שחקנים. תמיד הייתה חסרה המסירה האחרונה. התנהל משחק מאוד קצבי מצד שתי הקבוצות. אנחנו סופגים יותר מדי בכל משחק, וזה דבר שאנחנו עובדים עליו ונצטרך לשפר אותו. אנחנו לא מטילים אשמה על אף שחקן".

עוז ראלי התייחס לשער השוויון היפהפה שלו ולמשחק עצמו: "לא יודע מה עבר לי בראש. זה היה מהלך יפה ואני שמח שזה נגמר בשער. קורה הרבה לאחרונה שאנחנו יותר טובים מהיריבה ואני שמח שעמדנו על הרגליים. לא נשברנו, האמנו שאפשר לחזור למשחק וגם עלינו ליתרון. חבל שהיתה נגיעת יד של בן והבה ברחבה, אבל זה חלק מהכדורגל. אנחנו סופגים יותר מדי שערים, אנחנו קבוצה שתמיד היה קשה להתקיף נגדה, אבל לאט לאט נחזור לעצמנו ותראו את בני יהודה של השנים האחרונות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully