וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: הפסד ללוזון וליאז', ניצחון לטוטנהאם

המאמן הישראלי רשם משחק רביעי ללא ניצחון אחרי שסטנדרד הפסידה 2:1 מול זלצבורג, 70 דקות למויאל בהפסד טירספול 2:0 מול התרנגולים, 1:5 לוולנסיה על סנט גאלן

המחזור השלישי בליגה האירופית הושלם הערב (חמישי) כשמלבד משחקיהן של שתי הישראליות קיבלנו כמה משחקים מסקרנים. טוטנהאם הנוצצת ניצחה 0:2 בחוץ את שריף טירספול של קובי מויאל במשחק שבו שפט לירן ליאני הישראלי. 70 דקות לקשר הישראלי. גיא לוזון וסטנדרד ליאז' רשמו משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון והפסידו 2:1 בחוץ לזלצבורג הלוהטת, ביברס נאתכו לא שותף ב-1:1 של קאזאן מול וויגאן. ולנסיה התפוצצה עם 1:5 על סנט גאלן ופיורנטינה שמרה על מאזן מושלם עם 0:3 קליל על פנדורי. בבית י"ב שבו משחקת גם מכבי חיפה, נפרדו שחטאר קרגנדי ואלקמאר ב-1:1 ואילו בורדו השיגה ניצחון דרמטי, 1:2 על אפואל ניקוסיה בבית שבו משחקת מכבי תל אביב.

שחקני טוטנהאם חוגגים עם ג'רמיין דפו. רויטרס
חוגגים בדרך לשלב הבא. שחקני טוטנהאם מברכים את דפו/רויטרס

בית א'

סוונסי - קובאן קרסנודאר 1:1

אחרי הרביעייה לרשת סנדרלנד בליגה, הוולשים היו בדרך לניצחוו ולשמור על מאזן מושלם בקמפיין, אבל ראו את הרוסים משווים בזכות שער של סיסה בפנדל עמוק בתוספת הזמן. 68 דקות החזיקה מעמד קובאן, עד שמיצ'ו, החלוץ הספרדי המצוין של סוונסי שבר את הקרח עם שער נאה אחרי דאבל פס עם פוזואלו. ג'יבריל סיסה כאמור השווה בפנדל עמוק בתוספת הזמן.

ולנסיה - סנט גאלן 1:5

ההפסד הביתי המפתיע לריאל סוסיאדד קטע את רצף ההצלחות של ולנסיה, שהתאוששה מפתיחת העונה הרעה תחת שרביטו של מירוסלב דיוקיץ', ואחרי התבוסה לסוונסי במחזור הפתיחה במפעל, השיגה ניצחון שני ברציפות גם בליגה האירופית ועשתה זאת תוך כדי תצוגה מאוד מרשימה.

העטלפים פתחו את המשחק בסערה ופאקו אלקסר, הקשר בן ה-20, העלה אותם ליתרון מוקדם כבר בדקה ה-12. אחרי חצי שעה של משחק הגיע השני של ולנסיה שנהנתה משער של פדה קארטאביה, האיטלקי הצעיר בן ה-20. קארטאביה השלים צמד מרשים אחרי חצי שעה של משחק והמשיך את ההשפלה של השוויצרים לפני שריקרדו קוסטה כבש את הרביעי עוד לפני המחצית (33). הספרדים נחו עד הדקה ה-71 עד שסרחיו קנאלס הרשית את החמישי בבעיטה חופשית נאה מ-25 מטרים. סטפן נאטר רק המתיק במעט את הגלולה עם שער מצמק בדקה ה-74.

שחקן סוונסי, מיצ'ו. GettyImages
השער שלו לא הספיק. מיצ'ו/GettyImages

בית ב'

דינמו זאגרב - פ.ס.וו איינדהובן 0:0

הילדים של פיליפ קוקו יצאו לקרואטיה במטרה לרשום ניצחון שני אבל נעצרו מול הקרואטים וראו את הבולגרים פותחים פער בראשות הבית.

צ'רנומורץ אודסה - לודוגורץ 1:0
ללודוגורץ: חריסטו זלאטינסקי: (45)

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. רויטרס
משחק רביעי ללא ניצחון. גיא לוזון/רויטרס

בית ג'

רד בול זלצבורג - סטנדרד ליאז' 1:2

משהו לא טוב עובר בחודש האחרון על הקבוצה של גיא לוזון, שעדיין לא ניצחה באוקטובר. סטנדרד הגיעה למשחק הזה עם רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון ונותרה ללא נקודות גם אחרי הביקור באוסטריה. טל בן חיים נכנס כמחליף בדקה ה-70 אחרי ששני שחקנים של ליאז' הורחקו. זלצבורג מנגד, חוגגת בבית ג' והיא עם תשע נקודות מלאות אחרי שלושה מחזורים.

הקבוצה של לוזון שיחקה טוב במחצית הראשונה וידעה להתגונן, אבל בדקה ה-38 נותרה בעשרה שחקנים אחרי שמהאדי גונסאלס הורחק בצהוב שני אחרי בעקבות הכשלה על סאיידו מאנה. ארבע דקות עברו ומאזן השחקנים על המגרש השתווה כשגם האוסטרים נותרו בעשרה שחקנים כשאותו מאנה קיבל גם הוא צהוב שני.

בדקה ה-53 נשבר הקרח לטובת האוסטרים שכבשו לאחר שיתוף פעולה של הצמד חמד אלאן את ג'ונתן סוריאנו. הברזילאי בישל לספרדי שמתוך הרחבה בעט לפינה הרחוקה וקבע 0:1 לזלצבורג. בדקה ה-69 נותרה ליאז' בתשעה שחקנים אחרי שקאנו הורחק גם הוא אחרי עבירה גסה על כריסטיאן שווגלר. גיא לוזון ויתר על המשחק ובדקה ה-70 הכניס את טל בן חיים הבלם הישראלי במקום אזקיאל החלוץ.

בדקה ה-85 הבטיחה זלצבורג את הניצחון בזכות בעיטה חזקה מתוך הרחבה של אנדרה רמאליו הבלם הברזילאי, למרות שליאז' הצליחה להשיג שער מצמק בזכות פנדל מדויק של מ'ביה. 1:2 לזלצבורג בסיום.

אלפסבורג - אסביירג 2:1
לאסביירג: אנדראסן (7 ו-67), לאלפסבורג ג'ון יונסון (69).

שחקני פ.ס.וו איינדהובן. GettyImages
נעצרו מול זאגרב. שחקני איינדהובן/GettyImages

בית ד'

וויגאן - רובין קאזאן 1:1

אחרי השער וההצגה הגדולה שלו במחזור הקודם בקמפיין מול זולטה וארחם, ביברס נאתכו ישב על הספסל 90 דקות וראה את הקבוצה שלו מתקשה מאוד באנגליה. למרות שהיא נמצאת רק בליגת המשנה באנגליה, למחזיקת הגביע יש כבר חמש נקודות אחרי שלושה מחזורים והיא מפגרת רק בשתי נקודות אחרי קאזאן המובילה.

גם ללא הקשר הישראלי, קאזאן פתחה טוב מאוד את המשחק בוויגאן ועלתה ליתרון כבר אחרי רבע שעה בזכות שער של אלכסנדר פרודניקוב שניצל בישול מצוין של כריס מאבינגה. האנגלים לא ויתרו והשיגו את השוויון חמש דקות למחצית בזכות שער של ניק פאוול שקיבל בישול מצוין מבן ווטסון. 1:1 בסיום.

זולטה וארחם - מאריבור 3:1
לזולטה וארחם: דאבי דה פיו (12), למאריבור: מאטיץ' סרניץ' (21), אלס מרטל (34), דז'אן מזגה (49)

ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן. AP
לא קיבל דקות הפעם. ביברס נאתכו/AP

בית ה'

פיורנטינה - פנדורי 0:3

בצל חגיגות הניצחון היוקרתי על יובנטוס, הקאמבק הגדול וההופעה המרגשת של ג'וזפה רוסי, פיורנטינה חזרה לאירופה והשיגה ניצחון קליל מול הקבוצה שהדיחה בדרך לשלב הבתים את הפועל תל אביב. רוסי קיבל מנוחה ופתח על הספסל של מונטלה, אבל חואקין, שגם הוא כבש בניצחון על יובנטוס, היה זה שהבקיע את השער הראשון בדקה ה-26 אחרי שניצל בישול של הבלם גונסאלו רודריגס. בדקה ה-34 הכפילה פיורנטינה את היתרון אחרי שער של ריידר מאטוס, חלוץ הרכש הברזילאי. חואן קווארדדו היה זה שכבש את השלישי בדקה ה-69 עם בעיטה חזקה מצד ימין. שוער פנדורי היה צריך להדוף אבל ראה את קבוצתו סופגת מסמר נוסף בארון.

פאסוס פריירה - דנייפרו 2:0
לדנייפרו: רוסלן רוטאן (83), יבגני קונופליאנקה (86)

חואקין שחקן פיורנטינה חוגג. רויטרס
כבש מול יובנטוס, כבש שוב מול הרומנים. חואקין/רויטרס

בית ו'

בורדו - אפואל ניקוסיה 1:2

שתי היריבות של מכבי תל אביב נפגשו בסטאד שבאן דלמאס והיו קרובות לחלוקת נקודות, אבל שער ניצחון של של קרלוס הנריקה הבלם הברזילאי בדקה ה-90 העניק לצרפתים נקודות בכורה בקמפיין והם כעת בפיגור של נקודה בלבד אחרי מכבי תל אביב שהפסידה במשחק המקביל מול פרנקפורט.

הצרפתים פתחו חזק מאוד את המשחק הזה ולודוביק סאניה העלה אותם ליתרון בדקה ה-24. בדקה ה-45 הצליחו הקפריסאים להשוות בזכות שער של אסמעל גונסאלבש שכבש שער בכורה במפעל אחרי שקיבל כדור מצד שמאל וממטר דחק פנימה, אבל המילה האחרונה הייתה של בורדו ושל הנריקה הבלם שהתרומם גבוה לבעיטה חופשית מצד שמאל ונגח פנימה. 1:2 לבורדו בסיום.

שחקני בורדו חוגגים עם לודוביק סאניה. רויטרס
חייכו גם בסיום. שחקני בורדו חוגגים עם סאניה/רויטרס

בית ז'

גנק - ראפיד וינה 1:1
לגנק: גוריוס (21), לראפיד: מרסל סאביצר (82)

דינמו קייב - תון 0:3
לדינמו קייב: אנדריי ירמולנקו (35), דיומרסי מ'בוקני (60), אולה גוסב (78)

בית ח'

סלובן ליברץ - סביליה 1:1

האנדלוסים הגיעו למשחק הזה כשהם במאזן מושלם אחרי שני משחקים, אבל נעצרו בצ'כיה והסתפקו בתיקו לא רע עבורם במאבק על ההעפלה. סביליה פיגרה עד הדקה ה-88, אבל הצליחה להשוות ממש לקראת הסיום כשהיא מנצלת הרחקה של קובאר שוער ליברץ.

אחרי 20 דקות של גישושים הגיע השער המפתיע של הצ'כים. דויד פאבלקה הקשר שלח כדור עומק למיכאל ראבוסיץ' וזה בעט מזווית קשה מצד ימין לפינה הרחוקה. 0:1 לליברץ'. בדקה ה-78 נותרה ליברץ' בעשרה שחקנים אחרי ששוערה קובאר הורחק לאחר הכשלה על קרלוס באקה, וסביליה ניצלה זאת כדי לכבוש שער שוויון דרמטי של ויקטור מאצ'ין בדקה ה-88 אחרי בישול של קווין גמיירו הצרפתי.

פרייבורג - אשטוריל 1:1
לפרייבורג: ולאדימיר דארידה (11), לאשטוריל: סבה (53)

אלבארו ואדילו שחקן בטיס חוגג. AP
על הגל בליגה האירופית. שחקני בטיס מברכים את אלבארו ואדילו לאחר השער/AP

בית ט'

בטיס - ויטוריה גימראייש 0:1

הקבוצה הפורטוגלית הגיעה למשחק הזה כהפתעת הבית ומהמקום הראשון, אך נכנעה לספרדים, שעלו על חשבונם למקום הראשון בבית עם חמש נקודות בשלושה מחזורים. בטיס התקשתה מול הפורטוגלים אבל בדקה ה-50 נפרץ הסכר כאשר אלבארו ואדילו בן ה-19 הבקיע אחרי בישול של ורדו ושלח את בטיס לחגוג ניצחון חשוב מאוד.

ליון - רייקה 0:1
לליון: קלמון גרנייה (67)

שחקן ליון קלמון גרנייה חוגג שער מול רייקה. רויטרס
שער ניצחון חשוב. קלמון גרנייה חוגג/רויטרס

בית י'

אפולון לימסול - לאציו 0:0

עם רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, לאציו הגיעה ללימסול והייתה פייבוריטית, אבל המאמן ולדימיר פטקוביץ' עלה למשחק בהרכב משני ושילם על כך בשתי נקודות. האיטלקים נותרו במקום השני בבית הזה, אך טרבזונספור שניצחה במשחק המקביל, הגדילה מהם את הפער בפסגה לשתי נקודות.

טרבזונספור - לגיה ורשה 0:2
לטרבזונספור: מארק ינקו: (7), אולצ'ן אדין (83)

קובי מויאל שחקן שריף טיראספול מתקל את אריק לאמלה שחקן טוטנהאם. רויטרס
70 דקות וצהוב. מויאל בפעולה, הערב/רויטרס

בית י"א

שריף טירספול - טוטנהאם 2:0

התרנגולים יכלו להעפיל כבר הערב לשלב הבא אם המשחק המקביל בבית היה מסתיים בתיקו, אך אנז'י ניצחה וטוטנהאם תעפיל רשמית כנראה במחזור הבא בביתה. קובי מויאל פתח בהרכב, קיבל צהוב והוחלף בדקה ה-70. יאן ורטונגן וג'רמיין דפו כבשו לאנגלים מול המולדובים שעדיין מחפשים ניצחון בכורה.

כבר בדקה ה-12 עלתה טוטנהאם ליתרון ראשון. כריסטיאן אריקסן שחקן הרכש הטרי הרים כדור מצד ימין ויאן ורטונגן הבלם נגח מעל ההגנה פנימה. בדקה ה-70 הוחלף קובי מויאל בשורות המולדובים וחמש דקות בלבד לאחר מכן הכפילה טוטנהאם את היתרון בזכות שער של ג'רמיין דפו שהכניע את שוער שריף בבעיטה מ-25 מטרים - 0:2 בסיום.

אנז'י מחצ'קאלה - טרומסו 0:1
לאנז'י: ניקיטה בורמיסטרוב (19)

שחקן AZ  אלקמאר, מתיאס יוהאנסון. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
הסתפק בתיקו בקזחסטן. מתיאס יואהנסון/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

בית י"ב

שחטאר קרגנדי - אלקמאר 1:1

אחרי שהחליף את חרטיאן ורבק וניצח במשחק הליגה הראשון שלו בקדנציה המחודשת באלקמאר, דיק אדבוקאט ערך בכורה אירופית עם ההולנדים והוציא תיקו שטוב למכבי חיפה שמשחקת באותו הבית.

הקזחים פתחו בטירוף ואנדריי פיונצ'נקו העלה אותם ליתרון כבר בדקה ה-11 אחרי שסיים מהלך שהחל בהוצאת חוץ ארוכה של גדימינאס ויציוס מצד ימין. היתרון של הקזחים לא החזיק מעמד הרבה זמן ובדקה ה-26 הצליח יוהאן ברג גודמונדסון להשוות. החלוץ שכבש גם מול מכבי חיפה, ניצל מסירת עומק נהדרת של מתיאס יוהנסון ומקרוב הכניע את שוער שחטאר כדי לקבוע 1:1.

לואיס הולטבי (מימין), אנדרוס טאונסנד, קייל ווקר שחקני טוטנהאם. רויטרס
עוד ניצחון לאוסף. שחקני טוטנהאם חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully