וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה בוחנת את אופציית דורון פרקינס

29.6.2013 / 22:41

גורמים בקבוצה בדקו את עלויות השחקן: "מדובר בחלום להביא אותו בחזרה, אבל זה קצת לא ריאלי". גם סקוורר ודניאל מועמדים

למרות שעמדת המאמן טרם נסגרה באופן רשמי, במכבי חיפה החלו כבר אמש (שישי) לעבוד עם ההודעה על מימוש האופציה שיש למועדון על אנטון שוטבין ואלכס צ'וברביץ'. בחיפה צפויים השבוע להחליט לגבי המאמן בראד גרינברג, כשלקבוצה יש אופציה על המשך ההתקשרות. גרינברג שוהה בימים אלה בארצות הברית, ואף התחתן בסוף השבוע, והוא יחזור לישראל באמצע החודש הבא כמאמן נבחרת ארצות הברית למשחקי המכביה.

דורון פרקינס אולימפיאקוס. GettyImages
חולמים להחזירו לכרמל. פרקינס/GettyImages

בינתיים, לוואלה! ספורט נודע שבתקופה האחרונה ביררו גורמים בקבוצה היושבים בארצות הברית את עלויותיו של שחקן הקבוצה בעבר דורון פרקינס, אך בשלב הזה מדובר בסכומים שאין בכוונת הירוקים לשלם. "אין ספק שמדובר בחלום להביא אותו בחזרה, אבל זה קצת לא ריאלי", אמר אחד הגורמים בסוף השבוע. ההערכות הן שמהלך כזה יהיה יותר ריאלי רק בשלב מאוחר יותר בשוק ההעברות, במידה ופרקינס לא ימצא קבוצה.

כזכור, מאז שנפצע בסוף עונת 2010/11, מתקשה הגארד האמריקאי, שהוביל את מכבי תל אביב ומכבי חיפה להצלחות, לחזור למוטב. פרקינס שיחק בקאנטו האיטלקית, בי סי דונייצק האוקראינית, פושאן הסינית והתחנה האחרונה שלו הייתה אולימפיאקוס היוונית ממנה שוחרר אחרי ששותף בשבעה משחקים בלבד.

שחקן מכבי ראשון לציון ניצן חנוכי. מגד גוזני
צפוי לקבל הצעה. חנוכי/מגד גוזני

בחיפה צפויים בקרוב להגיש הצעה לשחקן מכבי ראשון לציון ניצן חנוכי, ובמקביל לחכות להתפתחויות בנוגע למורן רוט במכבי תל אביב, על מועמדות השניים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. לאחר ששחררו את ליאור שגב, שוקלים בקבוצה לצרף את יחזקאל סקוורר, שמחזיק בהצעות ממכבי אשדוד ונס ציונה, וכן גם שמו של פורוורד הפועל חולון בעונה שעברה שון דניאל הוזכר כמועמד אפשרי.

בנוסף, בשבוע שעבר נערכה פגישת עבודה ראשונה לקראת העונה הבאה במיאמי בהשתתפות הבעלים ג'ף רוזן, עוזר המאמן עופר רחימי וסגן היו"ר ארנון שירן. רחימי יקודם לתפקיד עוזר המאמן הראשון כשרמי הדר עזב לטובת תפקיד מאמן הפועל עפולה. כמו כן דיברו בישיבה על מהלך מסע המשחקים של הקבוצה ב-NBA בתחילת אוקטובר.

ג'ף רוזן, הבעלים של מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
כבר חושבים על ה-NBA. רוזן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully