וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך ללאומית: בית"ר כפר סבא ניצחה את מגדל העמק 0:1

הקבוצה של חיים סירוטקין ("אין מאושר ממני") עברה גם את גמר המחוזות, ותפגוש את הקבוצה שתסיים במקום ה-14 בלאומית

בית"ר כפר סבא חוגגת ניצחון מול מגדל העמק. שלומי גבאי
"הבוס הבטיח לנו שכל ההכנסות מהשלב הבא ייכנסו לכיס שלנו, ויש תקווה למינוסים בבנק. זה הכניס את כל הקבוצה לטירוף". סירוטקין באוויר בנתניה/שלומי גבאי

בית"ר כפר סבא לא עוצרת. החבורה של חיים סירוטקין, שסיימה במקום החמישי בליגה א' דרום והשתחלה לפלייאוף, הדהימה בשלב הראשון את מכבי קביליו יפו עם 0:2, המשיכה במסע ללאומית עם 0:1 על אזור ועלתה לגמר המחוזות, שנערך הערב (חמישי) מול הפועל מגדל העמק. וכן, גם הערב המסע לא נגמר, כשגל פורת העניק 0:1 בדקה השמינית, יתרון שנשמר עד לסיום באצטדיון בנתניה.

הכפר סבאים חגגו, וכעת הם הגיעו לשלב האחרון בפלייאוף העלייה - התמודדות כפולה מול הקבוצה שתסיים במקום ה-14 בליגה הלאומית. המועמדות: מכבי אום אל פאחם, הפועל אשקלון, בית"ר תל אביב רמלה או נס ציונה.

גל פורת בית"ר כפר סבא נוגח שער. שלומי גבאי
"היה קרב אדיר וחשוב. נתנו הכול, עכשיו צריך להמשיך במומנטום. בקרוב נדע מול מי אנחנו ואז נפעל בהתאם". גל פורת נוגח את שער הניצחון/שלומי גבאי

"אין יותר שמח ממני", אמר בסיום מאמן כפר סבא, חיים סירוטקין, בזמן ששחקניו חגגו במגרש בנתניה. "אני מאושר, זו קבוצה שהתאימה את עצמה לתנאים, למשימה. הבנו שאנחנו תחת עומס אדיר, ויתרנו על היופי על מנת לעמוד במטרה שלשמה הגענו. עם כל הכבוד, אנחנו רוצים את הליגה הלאומית. כולי תקווה שהפועל קטמון והפועל ירושלים יתאחדו - כי באמת מיותר שיהיו שתי קבוצות שונות בלאומית. יכול להיות שזה יהיה הכרטיס שלנו".

"אנחנו נתאמן חזק בלי קשר", המשיך המאמן. "מאוד תלוי מי תהיה היריבה שלנו. אני לא רוצה להגיד את מי אני רוצה בשלב הבא, יש לנו מצ' אפ מול כל קבוצה. נקווה שנגיע מוכנים ובריאים".

סירוטקין ביקש למסור תודה מיוחדת לבעלי הקבוצה, מקסים סוסן. "הבוס הבטיח לנו שכל ההכנסות מהשלב הבא ייכנסו לכיס שלנו, ויש תקווה למינוסים בבנק. זה הכניס את כל הקבוצה לטירוף".

דובר הקבוצה, אלברט זנפט: "היה קרב אדיר וחשוב. נתנו הכול, עכשיו צריך להמשיך במומנטום. בקרוב נדע מול מי אנחנו ואז נפעל בהתאם".

צמד המשחקים יתקיים בשישי הבא ובשלישי שלאחר מכן.

ליגה א' בוואלה! ספורט

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
חיים סירוטקין מאמן בית"ר כפר סבא חוגג. שלומי גבאי
סירוטקין מאושר/שלומי גבאי
שחקני מגדל העמק בסיום המשחק. שלומי גבאי
אכזבה במגדל העמק/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully