וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל מכללות: אנדרו וויגינס ישחק בקנזס

הפרוספקט מספר 1 באמריקה, שהוגדר כשילוב בין דוראנט לדרק רוז ומועמד להיבחר במקום הראשון בדראפט 2014, בחר להגיע לקולג' של ביל סלף. צפו בביצועיו של הדבר הבא

אנדרו וויגינס כדורסלן קנדי. AP
"הוא נולד לקלוע", אמר מאמנו בתיכון רוב פולפורד, "וזה מה שהוא ימשיך לעשות. הוא יהיה שחקן קולג' נהדר, אבל הוא יהיה עוד יותר טוב במקצוענים". וויגינס/AP

הכדורסלן המבטיח ביותר בגיל תיכון, אנדרו וויגינס, בחר לשחק במכללת קנזס. כמעט כל מכללות העילית רדפו אחר הסמול פורוורד הקנדי בן ה-18 (2.03 מ') מתיכון האנטינגטון. קנזס זכתה.

בעונה האחרונה וויגינס הציב מספרים של 23.6 נקודות, 11.7 ריבאונדים ו-4.3 אסיסטים בתיכון מווסט וירג'יניה, והוא נחשב לפרוספקט הקנדי הגדול ביותר מאז סטיב נאש. המאמן ביל סלף כבר מחכך ידיו בהנאה.

ב-NBA כבר מחכים רבות לבואו של וויגינס, שחייב להעביר שנת צינון בקולג'. בתחילה דובר שיעביר את העונה באירופה, כמו שעשה בזמנו ברנדון ג'נינגס ברומא, אך היום (שלישי) החליט וויגינס לשחק עבור הג'ייהוקס בעונה הבאה. הוא יהיה כנראה הבחירה מספר 1 בדראפט 2014, ולפי היכולת - היה יכול להיבחר כבחירה ראשונה גם אם היה משתתף בדראפט הקרוב.

העיתונאי הוותיק צ'אד פורד מ-ESPN הגדיר אותו כפרוספקט הכי מבטיח מאז ימי דוראנט וגרג אודן.

פורוורד אוקלהומה סיטי קווין דוראנט. AP
"הוא צנוע", אמר וויגינס על אלילו. "לא הבחור הכי רועש. אבל על הפרקט הוא מראה כמה מיוחד הוא". דוראנט/AP

בכתבה עליו ב-USA TODAY הוגדר וויגינס כ"אנטי לברון" מבחינת התנהלות. הוא לא משווק את עצמו ולא נולד לעבודה עם התקשורת. הוא לא מוחצן. עדיין. מקצועית, בעיתון הגדירו אותו כשילוב אתלטי ומפחיד בין קווין דוראנט לדרק רוז. וויגינס מעריץ את דוראנט, גם בגלל האופי השקט. "הוא צנוע", אמר הנער על אלילו. "לא הבחור הכי רועש. אבל על הפרקט הוא מראה כמה מיוחד הוא".

לוויגינס מוטת ידיים ארוכה, והוא מצטיין בקליעה ובחדירה. "הוא נולד לקלוע", אמר מאמנו בתיכון רוב פולפורד, "וזה מה שהוא ימשיך לעשות. הוא יהיה שחקן קולג' נהדר, אבל הוא יהיה עוד יותר טוב במקצוענים".

הוא מגיע ממשפחת אתלטים. אביו, מיצ'ל וויגינס, שיחק שש עונות ב-NBA (יוסטון, שיקגו ופילדלפיה); אמו, מאריטה, זכתה בשתי מדליות כסף באולימפיאדת 1984 בלוס אנג'לס, עם נבחרת השליחות הקנדית ב-4X100 ו-4X400.

עם ההגעה הצפויה של וויגינס, קנזס מחזיקה כעת במחזור המגויסים השני בטיבו במדינה, כשרק קנטאקי לפניה.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

צפו בביצועיו של וויגינס

אנדרו וויגינס, נתונים

נולד: פברואר 1995

גובה: 2.03 מטר

משקל: 89 ק"ג

מוטת ידיים: 210 ס"מ

עמדה פוטנציאלית ב-NBA: סמול פורוורד

אנדרו וויגינס, כדורסלן קנדי, עם אלונזו מורנינג. AP
וויגינס מקבל את פרס שחקן השנה 2013 מאלונזו מורנינג/AP
אנדרו וויגינס כדורסלן קנדי. Jonathan Daniel, GettyImages
מוטת ידיים של 210 סנטימטרים/GettyImages, Jonathan Daniel

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully