וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן זכתה בגביע המדינה

הקבוצה של אלי כהן שיחזרה את ההישג מ-2003 לאחר ניצחון 2:4 בפנדלים על קרית שמונה ו-1:1 בתום 120 דקות. שמעון אבוחצירא כבש ראשון (17), אבל עומר בוקסנבוים השווה (52). ישראל זגורי כבש את הפנדל המנצח ושלח את האורדונים לחגוג תואר בעונה שבה הם יורדים ללאומית

one

רגע השיא של הכדורגל הישראלי הסתיים הערב (רביעי) עם זכייתה של הפועל רמת גן בגביע המדינה לאחר ניצחון 2:4 בפנדלים על עירוני קרית שמונה (1:1 בתום 120 דקות). הקבוצה שרק לפני שבועיים ירדה לליגה הלאומית, עושה היסטוריה והופכת לראשונה שזוכה בתואר הנכסף ויורדת לליגה הלאומית באותה עונה. קרית שמונה, שקיוותה לזכות בתואר שלישי בתוך שנתיים, אחרי שבעונה שעברה זכתה באליפות ובגביע הטוטו, מסיימת את העונה ללא הישג ממשי.

דווקא קרית שמונה היא זו שפתחה את המשחק הזה טוב יותר כששמעון אבוחצירא העלה אותה ליתרון מוקדם (17), אבל עומר בוקסנבוים השווה בדקה ה-52 אחרי שניצל יציאה לא טובה של דני עמוס ובכך הפך להיות שחקן ההרכב היחיד שהיה שותף לשני התארים בהם זכתה הקבוצה, שכזכור גרפה את התואר הזה גם ב-2003, אז אימן את הקבוצה לא אחר מאשר אלי כהן. השחקן השני אגב שהיה באותו גביע היסטורי הוא תמיר בן עמי, שגם התכבד להיות זה שמניף את הגביע.

שחקני הפועל רמת גן מניפים את גביע המדינה. קובי אליהו
תנו להם כבוד. שחקני רמת גן משחזרים את הזכיה מ-2003/קובי אליהו

רק לפני שבועיים חוותה הפועל רמת גן מפח נפש של ממש כשנשרה לליגה הלאומית למרות שלל מחמאות שקיבלה על היכולת הטובה שהציגה. הערב, רמת גן יכולה לשמוח ולחגוג תואר יוקרתי מאוד, גם אם היא לא תשחק בסופו של דבר באירופה. בצד השני, ברק בכר המאמן הצעיר של הצפוניים, קיווה לסיים עונה מורכבת עם טעם מתוק, אך נותר ללא הישג משמעותי ויצטרך לחכות עוד עונה כדי לנסות ולהביא לקבוצה מהצפון גביע ראשון בתולדותיה.

למרות שהובילה ראשונה, קרית שמונה הציגה יכולת די בינונית במחצית הראשונה, אך שמעון אבוחצירא הצליח לנצל מיקום לא טוב של איתי ארקין ומסירה נהדרת של אוסיי מוואלי, כדי להעלות את קבוצתו ליתרון מוקדם בדקה ה-17. דויד מנגה היה היחיד שניסה לסכן אצל רמת גן כשגם השמטה של דני עמוס על סף המחצית כמעט ועלתה לצפוניים ביתרון שלהם. רמת גן האמינה ופתחה את המחצית השנייה בטירוף. אחרי כמעט שער של חיימוביץ' בנגיחה, עומר בוקסנבוים הצליח להשוות בדקה ה-52 אחרי שניצל מסירה מצוינת של רן יצחק משמאל ויציאה לא טובה של דני עמוס.

רמת גן הייתה טובה יותר מקרית שמונה ולא נשברה גם אחרי הרחקתו של אופיר חמו בדקה ה-110, כאשר נגיחה של מיראן בורגיץ' בדקה ה-116 כמעט חדרה לרשת. בבעיטות ההכרעה מ-11 מטרים היו אלה סלאח חסארמה ודן איינבינדר שהפכו לגיבורים הטראגיים של קבוצתם, אחרי שהחמיצו את הבעיטות שלהם ונתנו לישראל זגורי הצעיר להיות זה שזוכה בכבוד לבעוט את הפנדל המנצח.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני הפועל רמת גן חוגגים. ברני ארדוב
מגיע להם. רמת גן חוגגת זכייה בגביע/ברני ארדוב

פנדלים

דויד סולארי, החלוץ שנכנס רק בהארכה היה זה שהתכבד בבעיטה הראשונה ושלח כדור אדיר למרכז השער. אין סיכוי לארקין, 0:1 לקרית שמונה.

דורין גוגה בעט ראשון לרמת גן, והטעה את עמוס עם כדור חלש ולרשת. 1:1.

אלעד גבאי בעט שני לקרית שמונה ושלח כדור חזק לרשת. ארקין זינק ראשון אך לא יכל להדוף. 1:2 לקרית שמונה.

ליאור ראובן ניגש לבעוט עבור רמת גן ובקור רוח של חלוץ גילגל לרשת. 2:2

סלאח חסארמה היה זה ששבר את הרצף עם בעיטה אומללה לפינה והחוצה. התוצאה נותרה 2:2.

מיראן בורגיץ', החלוץ שנכנס כמחליף ניצל את ההחטאה של חסארמה ובעט נהדר לרשת הגבוהה. 2:3 לרמת גן.

דן איינבינדר היה חייב לכבוש, אך בעט לקורה ונתן הזדמנות נהדרת לרמת גן לזכות.

מי שהתכבד להעניק את התואר לרמת גן הוא ישראל זגורי שבעט לפינה וקבע: 2:4 להפועל רמת גן שזוכה בגביע

נשיא המדינה שמעון פרס לצד יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון. ברני ארדוב
הגיע רק במחצית השנייה. שמעון פרס ביציע/ברני ארדוב

הארכה

דקה 116: איזה מצב לרמת גן (!). דויד מנגה הנהדר הרים כדור מעולה מצד ימין. מיראן בורגיץ' הגבוה הגיע לכדור ומחמישה מטרים נגח החוצה.

דקה 115: קרית שמונה ניסתה לנצל את היתרון המספרי וסלליך כמעט ועשה זאת לפני הפנדלים כשתיעתע בשני שחקני הגנה וברגל שמאל בעט לרשת החיצונית

דקה 110: אדום! אופיר חמו המחליף הורחק בצהוב שני מיותר לחלוטין אחרי שעצר את דויד סולארי בידו ומנע מצב מסוכן.

דקה 102: איזה מצב לקרית שמונה. אחמד עאבד בעט מטווח של 18 מטרים, איתי ארקין הדף רע מאוד היישר לרגליו של סלליך, שמזווית לא קלה בעט חזק למשקוף. מזל גדול לרמת גן.

דקה 92: רמת גן פתחה את ההארכה עם מתקפה וכמעט השיגה שער מוקדם מאוד בפתיחתה. דושאן מאטוביץ' ניסה להרחיק כדור בראש אך נגח לא טוב היישר לעברו של מיראן בורגיץ', שממצב קורץ בתוך הרחבה בעט חזק אבל דני עמוס הדף.

אלי כהן מאמן הפועל רמת גן. ברני ארדוב
היה בלחץ אדיר. אלי כהן/ברני ארדוב

מחצית שנייה

דקה 80: שני המחליפים של אלי כהן במחצית השנייה, כמעט והביאו למהפך כאשר מיראן בורגיץ' פרץ נהדר בצד שמאל והתגבר על שני שחקני הגנה. בורגיץ' הוציא כדור רוחב מדוייק אליו הגיע אופיר חמו שבנגיעה אחת בעט לפינה, אך הכדור חמק החוצה.

דקה 74: קרית שמונה חיפשה את ההכרעה וכמעט מצאה אותה כאשר שמעון אבוחצירא הצליח לנצח במאבק על כדור טועה ברחבה. אלעד גבאי הגיח מאחור והשתלט על הכדור אך מזווית קשה בעט מעל השער של ארקין.

שחקני הפועל רמת גן חוגגים עם עומר בוקסנבוים (משמאל). ברני ארדוב
עשה צדק. בוקסנבוים מוקף באהבה אחרי השער שלו./ברני ארדוב

דקה 52: גול! הפועל רמת גן משווה ובצדק. רן יצחק היה זה שבנה את ההתקפה כשפרץ מצד שמאל ומסר כדור רוחב מצוין שהגיע לעומר בוקסנבוים הבלתי מכוסה. דני עמוס יצא לעברו לא טוב ולא הצליח לבעוט את הבעיטה החלשה של בוקסה, שפגעה בשוער וחדרה פנימה. 1:1 בנתניה.

דקה 47: המחצית נפתחה עם מצב נהדר לאורדונים. דויד מנגה הרים כדור חופשי שמצא את ראשון של זאב חיימוביץ', שמתוך הרחבה נגח חזק, אבל דני עמוס הדף טוב לקרן.

דקה 46: איתן תבריזי הוציא את המחצית השנייה לדרך כשבינתיים הצטרף למשחק גם האזרח מספר 1 - הנשיא שמעון פרס שהתמקם ביציע הכבוד לצידו של יו"ר ההתאחדות אבי לוזון.

אוסיי מאוולי שחקן עירוני קרית שמונה לפני וובה בראון שחקן הפועל רמת גן. ברני ארדוב
קרב עיקש בנתניה. אוסיי מנסה להשתחרר מוובה בראון/ברני ארדוב

מחצית ראשונה

דקה 45: טעות של דני עמוס כמעט עלתה לקרית שמונה בהובלה. ליאור ראובן הרים כדור פשוט לתוך הרחבה, אך ישראל זגורי הפריע לשוער ששמט את הכדור, אך הגנת רמת גן התעשתה מהר והרחיקה את הסכנה.

דקה 39: עוד מצב טוב לקרית שמונה, שרצתה לגמור את המשחק הזה עוד לפני המחצית. דן איינבינדר החליף מסירות עם אבוחצירא, שממצב לא פשוט בעט ברגל שמאל גבוה ולא מדוייק.

דקה 27: האורדונים ניסו לחזור מהר והלכו על השחקן הכי טוב שלהם, דויד מנגה שקיבל כדור טוב מצד שמאל על סף הרחבה, הטעה את אלעד גבאי ובעט ברגל שמאל מעט מעל השער.

שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה כובש בגמר הגביע. ברני ארדוב
עקץ מוקדם מאוד. אבוחצירא ברגע השער/ברני ארדוב

דקה 17: גול! המשחק נפתח נהדר מבחינתה של האלופה היוצאת שעקצה מוקדם. אוסיי מוואלי קיבל כדור במרכז המגרש ושלח כדור עומק נהדר לשמעון אבוחצירא, שניצל מיקום לא טוב של ארקין השוער ובעט כדור חלש ברגל שמאל לפינה הרחוקה ופנימה. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 13: הפועל רמת גן נכנסה ראשונה למשחק והגיע למצב טוב כאשר ג'יבריל סידיבה הכניס כדור חכם בין שניים לארתור אטצזיאנוב, שממצב קורץ בעט לרשת החיצונית.

דקה 1: כ-8,000 אוהדים הגיעו למשחק וראו את איתן תבריזי מוציא את המשחק האחרון בקריירה שלו לדרך.

הרכבים

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, סלאח חסארמה, דושאן מאטוביץ', דרקו טאסבסקי (אחמד עאבד, 61), בריאן חרסיסיץ', דן איינבינדר, אדריאן רוצ'ט (דויד סולארי, 108), שמעון אבוחצירא, אוסיי מאוולי (סינטאיהו סלליך, 74).

הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן, ברנאר אוננגה, זאב חיימוביץ', ארתור אטצזיאנוב, וובה בראון (דורין גוגה, 97) עומר בוקסנבוים, ג'יבריל סידיבה (אופיר חמו, 67), דויד מנגה, ישראל זגורי, רן יצחק (מיראן בורגיץ' 76).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully