וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסל ווסטברוק כנראה גמר את העונה

גארד אוקלהומה סיטי נפצע בברכו ויחמיץ משחק לראשונה בקריירה. סטפן קרי בספק למשחק 3 של הווריירס מול דנבר

אוקלהומה סיטי תתארח מחר בלילה (בין שבת לראשון) ביוסטון למשחק השלישי בסדרת הסיבוב הראשון עם יתרון 0:2 מבטיח, אבל החלומות של אלופת המערב המכהנת לעשות את הצעד הנוסף העונה ולזכות בטבעת, ספגו הערב מכה לא פשוטה.

ראסל ווסטברוק, הגארד המצוין של הת'אנדר, ייאלץ לעבור ניתוח על מנת לאיחוי המיניסקוס ברצועות הברך שלו לאחר שזה נקרע והמשמעות היא שהוא סיים את העונה. ווסטברוק נפצע במהלך המשחק השני מול הרוקטס לאחר שהתנגש ברוקי של יוסטון פטריק בוורלי.

ראסל ווסטברוק אוקלהומה סיטי ת'אנדר מול פטריק בוורלי יוסטון רוקטס. GettyImages
התנגשות שעלתה ביוקר. ווסטברוק ובוורלי/GettyImages

ה-GM של אוקלהומה סיטי, סם פרסטי, מסר שהקבוצה עדיין לא קבעה תאריך לניתוח עבור השחקן ושעד שהוא לא יסיים את הניתוח, לא ייקבע לו תאריך חזרה מיועד.

"הקבוצה מאוד מאוכזבת עבור ראסל", אמר פרסטי, "אנחנו יודעים איזה מתחרה הוא וכמה הוא רוצה להיות על המגרש, אבל זו החלטה רפואית. יש לנו המון אופי בחדר ההלבשה וחבורת שחקנים שנהנית יחד ושעברה לא מעט בשנים האחרונות. אנחנו מצפים שהם יסתגלו למצב, יתחברו ושנראה שחקנים שונים לוקחים צעד קדימה ומשחקים טוב יחד".

ווסטברוק מעולם לא החמיץ משחק מאז הגיע ל-NBA לפני חמש שנים. הוא שיחק ב-439 משחקים רצופים ובפעם האחרונה בה הקבוצה עלתה למשחק בלעדיו, הוא עוד היה בקולג' והיא, בסיאטל. הוא ממקום שישי נכון להיום ברשימת הקלעים בפלייאוף הנוכחי עם 24 נקודות בממוצע למשחק, כשהוא תורם גם 6.5 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-3 חטיפות בממוצע, כך שמדובר במכה לא פשוטה עליה ינסו קווין דוראנט וחבריו להתגבר.

* חדשות רעות מגיעות גם מכיוון קליפורניה. סטפן קרי, הסקורר האדיר של גולדן סטייט, סובל מנקע בקרסולו השמאלי והוא בספק למשחק השלישי בסדרה מול דנבר (1:1 כרגע), שייערך הלילה באוקלנד. קרי הבטיח שינסה לשחק: "אני אמות אם לא אוכל להיות על המגרש", אבל הודה שהוא לא בטוח עד כמה הקרסול הכואב יאפשר לו חופש פעולה. הוא קלע 19 נקודות בלבד במשחק הראשון, אך סיים עם 30 (ו-13 אסיסטים) את השני, בו ניצחו הווריירס בחוץ את אחת מקבוצות הבית הטובות בליגה 117:131.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully