וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פריס סן ז'רמן סגרה עם אדינסון קבאני

עוד העברת ענק באירופה? בצרפת טוענים כי חלוץ נאפולי כבר סיכם לארבע שנים. פ.ס.ז' עשויה לשלם עבורו 63 מיליון יורו

אחרי האישור של דורטמונד כי מריו גצה יעבור בקיץ לבאיירן מינכן, העברה חדשה שמתקרבת לסגירה תופסת את הכותרות באירופה. בתקשורת הצרפתית מדווחים הערב (שלישי) כי אדינסון קבאני, חלוצה האורוגוואי הנפלא של נאפולי, יחתום לארבע שנים בשורות פריס סן ז'רמן.

אדינסון קבאני שחקן נאפולי. Marco Luzzani, GettyImages
יחבור לזלאטן איברהימוביץ'? אדינסון קבאני/GettyImages, Marco Luzzani

בתחנת הרדיו של מונטה קרלו בישרו למאזינים כי יש כבר סיכום בין האלופה הצרפתית המיועדת לחלוץ נאפולי. פ.ס.ז' עשויה לשלם לנאפולי את סכום השחרור של החלוץ, העומד על כ-63 מיליון יורו, כדי לראות אותו מצטרף לחברו לשעבר אסקיאל לאבצי, עמו שיחק בנאפולי בעונה שעברה וכמובן לזלאטן איברהימוביץ'.

פ.ס.ז' כבר הוכיחה בשנתיים האחרונות עד כמה היא אוהבת את השוק האיטלקי (זלאטן, לאבצי, ז'רמי מנז, סלבטורה סיריגו, טיאגו סילבה, מקסוול, מרקו וראטי, המאמן קרלו אנצ'לוטי ואחרים) והמנהל המקצועי לאונרדו הציב לעצמו את קבאני כיעד הבא. החוזה שהוצע לחלוץ, על פי הדיווחים, עומד על כ-8.2 מיליון יורו לעונה.

קבאני בן ה-26, שהוזכר לאחרונה כמועמד לריאל מדריד, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי, כבש העונה 23 שערים ליגה ונמצא עם נאפולי במקום השני, כשהוא רחוק רק שני שערים מ-100 כיבושים בנאפולי בכל המסגרות וזכה איתה בעונה שעברה בגביע. כמו כן, הוא היה שותף לזכייה של אורוגוואי בקופה אמריקה 2011 וכבש במדיה 13 שערים ב-47 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully