וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאוסן, סולומון וטימור בסגל הרחב של נבחרת ישראל

10.3.2013 / 16:16

אריק שיבק זימן את הצעירים לצד שחקנים נוספים לשיחה ראשונית. גם צ'וברביץ' ורייס זומנו. רוט, יבזורי ורות'בארט בחוץ

מאמן נבחרת ישראל אריק שיבק פרסם היום (ראשון) סגל ראשוני של שחקנים לנבחרת ישראל שיתכנס לפגישה ראשונה לקראת אליפות אירופה. הסגל כולל שלושה שחקנים צעירים - אור סולומון ובר טימור, שאותם סימן שיבק עוד בקיץ שעבר כשחקנים שיהיו בסגל הבוגר הקיץ, ושון דאוסן, שפרץ בקיץ שעבר במדי נבחרת העתודה. המפגש יכלול שיחה עם יו"ר האיגוד אבנר קופל, שיחות אישיות של השחקנים עם המאמן אריק שיבק שבהמשך גם יפרוס בפניהם את תוכנית האימונים ומשחקי ההכנה ובסיום מסיבת עיתונאים עם חלק מהשחקנים.

שחקן נבחרת העתודה בר טימור. קובי אליהו
הוקפץ לנבחרת הבוגרת. בר טימור/קובי אליהו

שני זימונים מפתיעים נוספים הם אלה של בן רייס, שחזר העונה מפציעה ואלכס צ'וברביץ', הסנטר של מכבי חיפה. השחקנים שיהיו בסגל, אך לא זומנו לפגישה מאחר והם משחקים בחו"ל הם אלכס טיוס, עמרי כספי, יובל נעימי והקפטן יותם הלפרין. יניב גרין ואפיק ניסים, שלא נכנסו לסגל הסופי במוקדמות אליפות אירופה, זומנו בשנית לסגל הרחב. מי שלא זומנו הקיץ הם מורן רוט, דגן יבזורי ורוברט רות'בארט.

הסגל שזומן לפגישה: גל מקל, יוגב אוחיון, רביב לימונד, ניצן חנוכי, בר טימור, גיא פניני, בן רייס, ליאור אליהו, עידו קוז'יקרו, יניב גרין, אור סולומון, שון דאוסן, אפיק ניסים, אלכס צ'וברביץ' ואלישי כדיר.

ישראל תשחק בבית א' באליפות אירופה עם אוקראינה, בריטניה, צרפת, גרמניה ובלגיה. משחק הפתיחה של הנבחרת יהיה ב-4 לספטמבר, ערב ראש השנה, בשעה 14:30 בצהריים עם נבחרת בריטניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully