וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נצרת עילית דוהרת, ניצחון גם להפועל פ"ת

הקבוצה מהצפון השיגה ניצחון חמישי ברציפות, הפעם 1:3 על הפועל ירושלים. ניצחון שני לאלון מזרחי בפ"ת, 1:2 על יבנה

המחזור ה-27 בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך והוא יסתיים ביום שני עם ארבעת המשחקים הנותרים. הפועל נצרת עילית ממשיכה עם הספרינט שלה בצמרת, הפעם אחרי 1:3 על הפועל ירושלים. הפועל פתח תקוה הראתה סימני חיים בזכות ניצחון 1:2 על מכבי יבנה. בתחתית הכח עמידר רמת גן ממשיכה להתאושש והפועל אשקלון מוסיפה להתרסק.

אלון מזרחי מנג'ר הפועל כפר סבא. דרור פיקלני
ניצחון שני בשבעה משחקים. מזרחי/דרור פיקלני

הפועל פתח תקוה - מכבי יבנה 1:2

הפועל פתח תקוה הגיעה למשחק הזה עם החרב על הצוואר, אחרי ניצחון בודד מתוך שישה מאז הגעתו של אלון מזרחי, והצליחה לשפר את המאזן למרות שהציגה יכולת לא משכנעת. בדקה ה-28 יניב לוזון הגביה כדור ברגל ימין ודייויד גומז שהגיע לקורה הרחוקה בריצה, נגח פנימה. 0:1 לפתח תקוה. במחצית השנייה הקבוצה המקומית נעלמה, יבנה תקפה ובדקה ה-78 השיגה את השוויון. מאור פרץ הגביה כדור חופשי, אף אחד משחקני הקבוצות לא הגיע, הכדור קפץ על הדשא, פגע בקורה והכניע את שניר דורי המופתע. טעות גדולה של השוער ו-1:1. בדקה ה-84 היתרון חזר לפתח תקוה, אחרי שגומז כבש בפנדל אחרי נגיעת יד ברחבה.

הפועל נצרת עילית - הפועל ירושלים 1:3

נצרת עילית ממשיכה לדהור בצמרת הגבוהה והיום השיגה את ניצחונה החמישי ברציפות, תוך שהיא מצמקת את הפער מהמוליכה מכבי פתח תקוה לשתי נקודות לפחות עד שזו תשחק ביום שני. רן רול קבע 0:1 בדקה הרביעית ואיברהים בסיט הכפיל בדקה ה-19. מוטי מלכה העלה ל-0:3 בדקה ה-80, לפני שעדן נחמני צימק בשער ניחומים בדקה ה-82. ירושלים עדיין ללא ניצחון חוץ על נצרת עילית מאז מאי 2003.

שחקני הפועל נצרת עילית חוגגים שער של איברהים בסיט. אדריאן הרבשטיין
צימקו את הפער לשתי נקודות. שחקני נצרת עילית/אדריאן הרבשטיין

מכבי הרצליה - הפועל אשקלון 1:2

ג'ונתן אסוס העלה את האורחים ליתרון בדקה השלישית ובקבוצה מהדרום קיוו לנפץ רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון, אבל הרצליה הפכה בתוך חמש דקות המחצית השנייה, כשלירון דיאמנט מצא את הרשת בפנדל (65) ותום מונד קבע 1:2 בדקה ה-70. הרצליה מתקרבת להבטחת המקום בפלייאוף העליון, אשקלון שקועה במקום הלפני אחרון.

סקציה נס ציונה - הכח עמידר רמת גן 3:0

הכח עמידר רמת גן ממשיכה להתקדם עם משחק רביעי ברציפות ללא הפסד, בעוד נס ציונה נמצאת בדיוק בכיוון השני, עם שמונה משחקים ללא ניצחון והתקרבות מסוכנת לקו האדום. אזאנווה אורוטוגה הניגרי כבש עבור האורחים כבר בדקה החמישית, רומן מלכוב הכפיל בדקה ה-64 ומשה בן לולו חתם בדקה ה-84.

קשר הכח עמידר רמת גן מייקל טוקורה. יותם רונן
בריחה מרשימה מהתחתית. טוקורה והכח/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully