וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדייב: "הדחנו את אחת הקבוצות הטובות באירופה"

בקאזאן חגגו: "לא נלחצנו גם מפציעה של נאתכו". ברדה: "מקווה שזה לא משחקי האחרון באירופה". בניטס מגן על טורס המותקף

כמה מהקבוצות הגדולות של אירופה עמדו אמש (חמישי) בפני הדחה כבר בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית, ובעוד שצ'לסי ניצלה בעור שיניה, אתלטיקו מדריד וליברפול לא הצליחו להימנע מהמבוכה, כשגם ליון ואייאקס כבר מצאו את עצמן בחוץ.

משחקי שמינית הגמר (7 ו-14 במרץ):

ויקטוריה פלזן - פנרבחצ'ה
בנפיקה - בורדו
אנז'י מחצ'קאלה - ניוקאסל
שטוטגרט - לאציו
טוטנהאם - אינטר
לבנטה - רובין קאזאן
באזל - זניט סט. פטרסבורג
סטיאווה בוקרשט - צ'לסי

רדאמל פלקאו שחקן אתלטיקו מדריד לפני ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן. AP
מחזיקת הגביע בחוץ. נאתכו מול פלקאו/AP

על ההפתעה של שלב הנוקאאוט הראשון הייתה חתומה רובין קאזאן, שהדימה עם 0:2 במדריד על אתלטיקו במשחק הראשון, והשלימה את המלאכה עם הפסד ביתי מינימלי של 1:0 בלוז'ינסקי. רדאמל פלקאו, שהפך במשחק לשיאן ההופעות בליגה האירופית (לא כולל גביע אופ"א) עם משחקו ה-31, כבש בדקה ה-84, אבל גם לאחר שביברס נאתכו נפצע והוחלף ושהקפטן ססאר נבאס הורחק, הטטארים עמדו בפרץ והדיחו את מחזיקת הגביע מאשתקד.

"לניצחון על אתלטיקו יש ערך עצום", אמר המאמן המנצח קורבן ברדייב. "הדחנו את אחת הקבוצות הטובות באירופה. לא הרגשנו לחץ גם אחרי הפציעה של נאתכו וגם לא אחרי ההרחקה של נבאס. שאר המשחק היה שקט והראנו ביטחון רב בהגנה". רדאמל פלקאו היה מאוכזב: "אני מאוכזב מהתוצאה של המשחק, כי שלטנו במגרש לאורך כל 90 הדקות וניסינו להתגבר על פיגור שני השערים מהמשחק הראשון אבל ללא הצלחה".

שחקן צ'לסי, פרננדו טורס. רויטרס
בניטס: " אי אפשר לנתח יכולת של חלוץ רק על פי מספר השערים שלו". טורס/רויטרס

אלופת אירופה היוצאת, צ'לסי, שרדה ברגע האחרון ספרטה פראג, כששער של אדן הזאר בדקה ה-90 קבע 1:1 ומנע מהצ'כים לגרור את המפגש להארכה סנסציונית. רפא בניטס המותקף יצא בסיום להגנתו של פרננדו טורס, שכבש שער בודד ב-14 משחקיו האחרונים ורשם ארבע החמצות גדולות. "אפשר לדבר על איך שהוא החמיץ, אבל אפשר להביט על הדברים באופן חיובי - הוא הגיע לארבע הזדמנויות. ראיתי כבר משחקים שהוא לא היה מגיע בהם למצבים כאלה כי הוא לא היה במיקום נכון, אבל הפעם זה לא היה מצב בו הוא נעלם. הוא היה במקום הנכון בזמן הנכון. האם אנחנו מאוכזבים שהוא לא כבש? כן. אבל הוא עדיין נתן הכל בשביל הקבוצה והוא משחק טוב יותר. אי אפשר לנתח יכולת של חלוץ רק על פי מספר השערים שלו. אם הוא ימשיך לעבוד ולשחק כמו היום, הוא עוד יבקיע שערים, אני בטוח בכך".

ג'ון טרי לא הסתיר את אכזבתו מהקשיים של הכחולים להעפיל: "זו לא הייתה ההופעה הכי טובה שלנו, והפתיחה שלנו הייתה מאכזבת. בשמונים הדקות הראשונות שום דבר לא הלך לנו, למרות שהגענו להרבה מצבים, אבל ההתמדה של הבחורים הייתה פנטסטית. אנחנו עדיין מאוכזבים מכך שאנחנו לא בליגת האלופות וזה מתסכל אותנו לראות את המשחקים שם בימי שלישי ורביעי, אבל הליגה האירופית הוא מפעל טוב וננסה לזכות בו".

ברנדן רודג'רס, ליברפול. GettyImages
מצא סיבות לגאווה. רודג'רס/GettyImages

ליברפול הייתה קרובה לקום מהקרשים כשהפכה פיגור של 1:0 מול זניט סנט פטרסבורג לניצחון 1:3, אבל לא השיגה את השער הרביעי שהיה מוחק את ההפסד 2:0 ברוסיה והודחה. "אני מאוד גאה במועדון ובשחקנים. זו הייתה פשוט תצוגה פנומנלית לחזור מפיגור של שלושה שערים ולהציג כזה מאמץ. יכולת ואופי. זה היה ערב פנטסטי, אבל לרוע המזל ככל הנראה הפסדנו את המפגש הזה ברוסיה. אבל להבקיע כזו כמות של שערים ברמה הזו נותנת לי גאווה".

גם גנק של אליניב ברדה סיימה את דרכה במפעל עם הפסד ביתי 2:0 לשטוטגרט, דווקא אחרי 1:1 מבטיח בגרמניה. החלוץ הישראלי עלה מהספסל בדקה ה-61, כשקבוצתו כבר הייתה בפיגור כפול, ואמר בסיום: "כשנכנסתי כבר לא היה לנו מה להפסיד, אז ניסיתי לדחוף את כולם קדימה, אבל לצערי זה לא עבד". על העובדה שחוזהו בקבוצה מסתיים בתום העונה אמר החלוץ בן ה-31: " אני מקווה שזה לא היה המשחק האחרון שלי בזירה האירופית, ובכל מקרה קודם נתרכז בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully