וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בן בסט כבש בבכורה בהרכב טולוז

החלוץ הישראלי השלים 90 דק' וכבש בדקה ה-86 ב-2:2 מול טרואה. 90 דק' למליקסון בהפסד 1:0 של ולנסיין במארסיי

שבוע לפני הקלאסיקו מול פריס סן ז'רמן, במשחק שיהווה גם את הופעת הבכורה של דייויד בקהאם בכדורגל הצרפתי, מארסיי חיממה את האווירה עם עלייה למקום השני בזכות ניצחון דרמטי 0:1 על ולנסיין, בשורותיה רשם מאור מליקסון 90 דקות טובות. גם עדן בן בסט נראה מצוין בבכורה בהרכב טולוז, וכבש שער -2:2 מול טרואה.

מאור מליקסון שחקן ולנסיין נדחף על ידי פואד קאדיר שחקן מארסיי. רויטרס
90 דקות טובות. מאור מליקסון לפני פואד קאדיר, האיש אותו החליף בוולנסיין/רויטרס

מארסיי - ולנסיין 0:1

מאור מליקסון פתח שוב אצל האורחים, אחרי שהרשים בהופעת הבכורה בהרכב מול ברסט ובשבוע שעבר, וחווה עם קבוצתו הפסד כואב, ממש במהלך האחרון. מארסיי הגיעה אחרי התיקו מול אוויאן, חסרה את ג'ורדן איוו המורחק והתקשתה בהתקפה. פואד קאדיר פתח במדי מארסיי מול קבוצתו לשעבר, אבל היה חלש והתכולים בעטו רק פעמיים למסגרת ועוד 13 החוצה. ולנסיין בעיקר התגוננה, מליקסון ניסה מדי פעם להוציא מתפרצות מצד שמאל ונעצר אצל סטיב מנדאנדה בדקה ה-64, אם כי קבוצתו הסתפקה בנקודה בקרב בין הדרום לצפון. ארבע דקות בתוך תוספת הזמן, התקוות שלה נגוזו. ז'רמי מורל העביר כדור רוחב משמאל, והמגן הימני רוד פאני ברח לשומר שלו ושלח רגל כדי להרשית מחמישה מטרים ולצמק את הפער של מארסיי מהפסגה לחמש נקודות.

רוד פאני שחקן מארסיי חוגג שער מול ולנסיין. AP
השאיר את שחקני ולנסיין שבורים. רוד פאני/AP

טולוז - טרואה 2:2

כמה שעדן בן בסט אוהב את טרואה. החלוץ הישראלי רשם הופעת בכורה בהרכב טולוז, השלים 90 דקות מלאות וכבש בפעם השלישית העונה מול טרואה, כשהפעמיים הקודמות עוד היו במדי ברסט. זה גם השער הראשון של הישראלי במדי קבוצתו החדשה. הישראלי רשם הופעה מצוינת, ואף כבש בבעיטת יעף מ-10 מטרים בדקה ה-37, אבל השער נפסל בגלל נבדל מוצדק. המשחק עצמו, אגב, היה דרמטי במיוחד. טרואה עלתה ליתרון בדקה ה-78 מרגליו של מוחמד יטארה, ובדקה ה-83 הכפילה עם בעיטה של בנג'מין ניבה. בן בסט הספיק לבעוט כדור מצוין לקורה בדקה ה-86, וכמה שניות לאחר מכן כבש את השער המצמק לטולוז עם בעיטה חזקה ברגל ימין לפינה הרחוקה מתוך הרחבה. אטיין דידו השווה בדקה ה-88 בצורה דרמטית.

צפו בתקציר המשחק ובשער של בן בסט

תוצאות נוספות:

באסטיה - ניס 1:0
לניס: ניל מופה (61)

לוריין - אוויאן 1:2
ללוריין: ז'רמי אליאדייר (42 בפנדל), קווין מונה פאקה (78). לאוויאן: בטאו (83)

מונפלייה - נאנסי 0:1
למונפלייה: עמנואל הררה (34)

ברסט - אז'קסיו 1:1
לברסט: פלוריאן רספנטינו (12). לאז'קסיו: דניס אולייש (70)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully