וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נס ציונה ממשיכה לדהור

הקבוצה של זילברשטיין הביסה את הוד השרון החזקה 68:89, יבנה דרסה את באר יעקב, טריפל דאבל לבר אבן בטבעון/מגידו

המחזור ה-11 בליגה הלאומית הושלם היום (שלישי) עם שישה משחקים, כשבמוקד עמד ניצחונה הגדול של מוליכת הטבלה, נס ציונה עם 68:89 על השלישית בטבלה, הוד השרון. אליצור יבנה התעללה במכבי באר יעקב עם 66:94, עירוני רמת גן חזרה לנצח עם 86:102 על גליל עליון בחוץ, אליצור רמלה הביסה 52:80 את קרית גת, ואילו עירוני נהריה גברה 72:79 בחוץ על קרית אתא. הפועל קרית טבעון/מגידו גברה על עפולה אחרי הארכה, כשתומר בר אבן רושם טריפל דאבל גדול. איזה מחזור.

נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
דוהרים קדימה. זילברשטיין/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה - מכבי הוד השרון 68:89

על הנייר זה היה אמור להיות קרב אדיר בין שתיים מהקבוצות ששואפות לסיים באחד המקומות הראשונים בליגה, אבל בפוגעל קיבלנו עוד הצגה מנס ציונה, שממשיכה להוכיח שהיא הדבר האמיתי. שחקניו של נדב זילברשטיין עשו את העבודה כבר ברבע הראשון, אז עלו ליתרון דו ספרתי, בדרך ל-14 הפרש במחצית. הוד השרון ניסתה לחזור, אבל 19:27 ברבע השלישי לזכות המארחים מנע זאת מהם, ונס ציונה רשמה ניצחון ביתי גדול. בילאל בן סיים עוד משחק נהדר עם 23 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, טל דן סייע עם 21, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. להוד השרון: בי איי ווקר 24.

אליצור יבנה - באר יעקב 66:94

באר יעקב, סגנית האלופה בלאומית אשתקד למי ששכח, ממשיכה לאכזב. הקבוצה של ירון אביב לא יכלה למארחת מיבנה, שלמרות היעדרו של ינעם אירם, המשיכה לנצח לאחר הניצחון הגדול על רמת גן במחזור הקודם וכעת היא מתקרבת קרובה מתמיד גם לעירוני נס ציונה המוליכה. האורחים עוד נותרו קרובים בפתיחה, אבל טיסת 24:55 של יבנה בשני הרבעים הבאים סגרה את הסיפור סופית. אלעד הופמן הוליך 6 קלעים בדאבל פיגרס עם 18, מונטה מגיע (10 ריבאונדים) ואופיר פרחי (6 אסיסטים) תרמו 16 כל אחד. בריאן לאינג קלע 30 למפסידים.

הפועל קרית טבעון/מגידו - הפועל עפולה 97:102

עפולה, השנייה בטבלה, הגיעה למשחק כפייבוריטית ברורה מול השכנה ממגידו שסוגרת את הטבלה, אך במחצית הראשונה דווקא המקומיים היו אלה ששלטו, הודות ליכולת מצוינת של סיימון פארין וג'פרי דרבי, שהוליכו אותם ליתרון 39:41 בהפסקה. תומר בר אבן המשיך לחלק אסיסטים למכביר במגידו, שהלכה והתקרבה להפתעה גדולה, כשהוליכה גם ברבע האחרון. דקה לסיום, שלשה של לירז אריאלי העלתה את עפולה ליתרון 77:82, אך מגידו העיקשת לא וויתרה, וסל של דרבי 4 שניות לסיום קבע שוויון 87:87 והארכה. בחמש הדקות הנוספות לקח כרמל בוכמן את האחריות על עצמו, הריץ את קבוצתו ליתרון, ומשם האורחים לא חזרו. ג'פרי דרבי הוליך את מגידו עם 25 נקודות ו-10 ריבאונדים, פארין הוסיף 23 ו-8 אסיסטים, אך מעל כולם היה כאמור בר אבן, שסגר טריפל דאבל נאה עם 16 נקודות, 10 אסיסטים ו-10 ריבאונדים.

שחקן נבחרת העתודה תומר בר אבן. ברני ארדוב
טריפל דאבל נפלא. בר אבן/ברני ארדוב

הפועל גליל עליון - עירוני רמת גן 102:86

לאחר ההפסד הביתי הדרמטי ליבנה בשבוע שעבר, לאחר סל ניצחון של מונטה מגי, רמת גן לא התקשתה לנצח את הקבוצה של זיו ברתנא באולם בכפר בלום. צמד הישראלים של עמי נאווי, איתי גרינבוים ועמית תמיר, נטלו את ההובלה למן הפתיחה וברחו ברבע השני, אותו ניצחו 19:31. הקיבוצניקים מהגליל ניסו לחזור והצליחו להתקרב מעט, אך גרינבוים ותמיר, יחד עם דורי אסף שחבר אליהם, סגרו עניין ברבע האחרון. איתי גרינבוים סיים משחק שיא עם 28 נקודות ו-7 אסיסטים, עמית תמיר סיים עם 24 ו-8 ריבאונדים ודורי אסף עם 19 נקודות ו-9 אסיסטים. 21 נקודות של לורנס ווסטברוק לא הספיקו לגליל עליון.

עירוני קרית אתא - עירוני נהריה 79:72

לאחר הניצחון הגדול מול אליצור רמלה בעין שרה במחזור הקודם, נהריה התארחה אצל קרית אתא של שרון אברהמי שנתנה פייט וסיפקה משחק שקול, למרות יכולת מצוינת של אבירם זליקוביץ'. כריס ווטסון הבלתי-נגמר לחם בצבע והשאיר את קרית אתא קרובה בחלקים רבים מהמשחק, רך גם רמון קלמנטה וניר גולן נכנסו לעניינים במחצית השנייה והבטיחו ניצחון חוץ לנהריה. זליקוביץ' הצטיין עם 27 נקודות ו-8 ריבאונדים, ו-ווטסון עם 22 נקודות ו-12 ריבאונדים לא הביא ניצחון לקרית אתא.

אליצור רמלה - מכבי קרית גת 52:80

שני ניצחונות בלבד השיגה המארחת עד לשלב זה, אך הערב היא לא התקשתה להביס את קרית גת, המדורגת לפניה בטבלה, במשחק החד צדדי של המחזור. אור זינדרמן קלע וניהל את המשחק היטב, ואילו טיל ורנון ודריי ג'פרסון שלטו לחלוטין מתחת לסלים. רמלה עלתה ליתרון 8:19 כבר בתום הרבע הראשון ולא הסתכלה לאחור. טיל ורנון (21 נקודות, 11 ריבאונדים) ודריי ג'פרסון (18 ו-13) סיימו בדאבל-דאבל כל אחד. האקים רייט קלע 20 למפסידה.

איתי גרינבוים שחקן מ.כ. הבקעה. ברני ארדוב
תצוגת שיא שלו. גרינבוים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully