וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 1.1

צ'לסי רוצה את מריו גומז, פיורנטינה את פבלו אוסבלדו, רוביניו מתקרב לסנטוס, ק.פ.ר תנסה לחטוף לארסנל את מ'ווילה, פ.ס.ז' אחרי וולקוט ויונייטד רוצה את למפארד

העברות

* רדינג רכשה מספורטינג ליסבון את הבלם-קשר דניאל קאריסו. הפורטוגלי בן ה-24 היה אמור לסיים את חוזהו בקיץ ולכן הקבוצה האנגלית שילמה עליו 600 אלף ליש"ט בלבד.

* קרלו קודיצ'יני בן ה-39 עוזב את אנגליה אחרי שנים ארוכות ועובר ללוס אנג'לס גלאקסי. השוער רשם 37 במדי התרנגולים מאז שהצטרף אליהם ב-2009.

* ק.פ.ר החזירה את החלוצים די ג'יי קמפבל וג'יי בות'רויד מהשאלות, לבקשתו של המאמן הארי רדנאפ. קמפבל היה מושאל לאיפסוויץ' ובות'רויד לשפילד וונסדיי.

* המגן הימני של אברטון, שיימוס קולמן, האריך את חוזהו בקבוצה עד 2018 ואמר: "אני כל כך שמח. אני מקווה להישאר בקבוצה עד תום החוזה".

* נאנסי הצרפתית הודיעה על החתמתו לחצי עונה של הבלם-קשר עבדסלאם אואדו. המרוקאי בן ה-34 כבר שיחק בקבוצה בשנים 2008-2010 והתאמן איתה בצורה קבועה בשבועות האחרונים.

* החלוץ הדרום קוריאני ג'י דונג וון, 21, הושאל עד סיום העונה מסנדרלנד לאוגסבורג מתחתית הבונדסליגה.

דניאל קאריסו שחקן ספורטינג ליסבון. רויטרס
מפורטוגל לאנגליה. קאריסו/רויטרס

שמועות

* "גרדיאן" מדווח כי מנצ'סטר יונייטד, ארסנל, צ'לסי וטוטנהאם - כולן רוצות את ווילפריד זאהה, הקשר/חלוץ של קריסטל פאלאס, שכבר קיבל זימון לנבחרת אנגליה הבוגרת. המחיר: כ-10 מיליון ליש"ט.

* קשרה הארגנטינאי של מלאגה, דייגו בונאנוטה (24), נמצא על סף מעבר לפאלרמו האיטלקית, כך על פי "טוטומרקאטו" האיטלקי.

* אתר 'גול' מדווח שארסנל סימנה את אדריאן לופס, חלוצה של אתלטיקו מדריד והיא תציע תמורתו כ -12.5 מיליון יורו. על פי הדיווח ארסן ונגר רצה להחתים את השחקן בקבוצתו כבר בקיץ הקודם.

* באנגליה מדווחים שאלכס פרגוסון שוקל לרכוש את פרנק למפארד ואשלי קול, שני השחקנים שנמצאים בדרך החוצה מצ'לסי.

* דיווח בברזיל: סנטוס ומילאן החלו להאיץ את המגעים על מעבר של רוביניו בחזרה לקבוצה בה החל את הקריירה. סנטוס הציעה 7 מיליון יורו, מילאן דורשת כרגע 10 והצדדים אמורים להגיע לעמק השווה בתקופה הקרובה.

* "בדיילי מייל" מדווחים שק.פ.ר תנסה להפתיע ולהחתים את קשר ראן, יאן מ'ווילה, שצפוי לעלות כ-20 מיליון ליש"ט. הצרפתי בן ה-22 מקושר בשנתיים האחרונות דרך קבע לארסנל.

* פיורנטינה מעוניינת בחלוץ רומא ונבחרת איטליה, פאבלו אוסבלדו. על פי דיווחים באיטליה, הג'אלורוסי יסכימו להיפרד ממנו בתמורה ל-15 מיליון יורו.

* קשר בארנסלי מהצ'מפיונשיפ, אלברט אדומה, נמצא על הכוונת של סוונסי. תג המחיר שלו נע סביב 3 מיליון ליש"ט.

* באיטליה מספרים שקטאניה דחתה הצעה ראשונית של אינטר עבור הקשר פרנצ'סקו לודי. על פי הדיווחים, הנראזורי מעוניינים לשאול אותו לחצי עונה, עם אופציה לרכישה בקיץ הבא. המחיר של רכישה אפשרית כזו אמור לנוע סביב 7-8 מיליון יורו.

* התקשורת הגרמנית מדווחת: צ'לסי שמחפשת חלוץ ונתקלת בקשיים במו"מ עם דמבה בה מניוקאסל, עשויה לפנות לבאיירן מינכן בניסיון לרכוש את מריו גומז. חלוץ נבחרת גרמניה כבר ניצב על הכוונת של הבלוז לפני שנתיים. גם אלברו נגרדו מסביליה נמצא גבוה ברשימות של רפא בניטס ורומן אברמוביץ'.

* מאמן ניוקאסל אלן פארדיו מבקש מדמבה בה להצהיר על כוונותיו: "האוהדים שלנו דורשים נאמנות".

* באנגליה מדווח פי פ.ס.ז' הצטרפה למירוץ אחר תיאו וולקוט, שמסיים חוזה בארסנל בתום העונה.

1996: הארי רדנאפ מנבא עתיד גדול לפרנק למפארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully