וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מי צריך בית?

נס ציונה ניצחה את אתא 79:83 והיתה לאחת משש קבוצות שניצחו בחוץ. קרית גת הפתיעה את יבנה, נהריה הביסה את גליל

איזה מחזור מטורף קיבלנו הערב (שלישי) בליגה הלאומית, כשבשישה מתוך שבעת המשחקים שהתקיימו במחזור התשיעי, היו ידם של האורחים על העליונה. במוקד המחזור עמד מפגש הצמרת הלוהט בין נס ציונה לקרית אתא, ממנה יצאה נס ציונה עם 79:83 גדול, ושמרה על המקום הראשון. קרית גת הגיעה ליבנה והדהימה את המקומיים עם 74:89, נהריה דרסה בחוץ את גליל, כשגם הוד השרון, באר יעקב ועירוני רמת גן חגגו בחוץ. הקבוצה היחידה שניצחה בבית היא הפועל עפולה, שגברה על כפר סבא.

טל דן שחקן הפועל אשקלון. איתי חסיד
קאמבק מטורף בשתי הדקות האחרונות. דן/איתי חסיד

אליצור קרית אתא - עירוני נס ציונה 83:79

איזה משחק ענק היה לנו בקרית אתא, בקרב ישיר בין שתיים מהקבוצות ששואפות להוביל את הטבלה. בסיומו של הערב, היתה זאת שוב נס ציונה, שנמצאת בתקופה נהדרת, והוכיחה שהמקום הראשון שבידיה מוצדק לחלוטין. דווקא קבוצתו של שרון אברהמי הוליכה לאורך מרבית המשחק, ואף הוליכה 72:79, שתיים וחצי דקות לסיום. אלא שקאמבק ענק של האורחים, בראשותם של טל קרפלס וטל דן הביא לריצת 0:11 מדהימה והעניק לנס ציונה ניצחון גדול. בילאל בן הוליך את קלעי נס ציונה עם 25 נקודות ו-9 ריבאונדים, טל דן הוסיף 21, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. אייבורי קלארק קלע 20 ואסף 7 ריבאונדים לקרית אתא.

אליצור יבנה - מכבי קרית גת 89:74

מה קורה לקבוצה של נתי כהן? קרית גת, שפתחה את המשחק כשהיא צמודה לקו האדום עם שני ניצחונות בלבד, הדהימה את המארחים בחוץ עם ניצחון גדול שייתן לה הרבה אוויר בתחתית. יבנה נאלצה לרדוף אחרי יריבתה לאורך כל המשחק, וריצת 17:25 ברבע האחרון של האורחים הבטיחה עבורם את הניצחון היוקרתי. לני דניאל הוליך את קלעי קרית גת עם 25 נקודות ו-9 ריבאונדים וקיבל עזרה מהאקים רייט עם 20 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. ליבנה: נועם מטלון 24.

אליצור רמלה - מכבי הוד השרון 80:69

האורחים השיגו ניצחון מרשים, ועשו זאת במחצית הראשונה. רק 22 נקודות היו לרמלה במחצית הראשונה, כשריצת 10:21 כבר ברבע הראשון נתן את הטון עבור הוד השרון, כשאל המחצית היא כבר הגיעה ביתרון 16. המארחים ניסו לחזור, אבל שחקניו של רועי חגאי שמרו על היתרון. בי איי ווקר הוליך את קלעי הוד השרון עם 26 נקודות, דינמה אודיקוסה סייע עם 22 ו-17 ריבאונדים. אור זינדרמן קלע 18 למפסידים.

דינמה אודיוקאסה שחקן מכבי הוד השרון בכדורסל. דרור עינב
עשו את העבודה כבר בפתיחה. אודיקוסה/דרור עינב

הפועל גליל עליון - עירוני נהריה 102:83

ניצחון חוץ נוסף הערב הגיע מכיוונה של נהריה, שרשמה משחק התקפי נהדר באולם בכפר בלום. השתיים היו צמודות זו לזו במשך שני רבעים, אבל רבע שליישי מאסיבי של נהריה בו קלעו 33 נקודות, הטיס אותם ליתרון 16, משם לא הצליחה גליל לחזור. אבירם זליקוביץ' הוליך את שחקניו של שי מיניסטר עם 24 נקודות ו-11 ריבאונדים, רמון קלמנטה תרם 22 ו-8 ריבאונדים. לגליל: גארי ג'ונסון 19.

הפועל עפולה - הפועל כפר סבא/כוכב יאיר 76:86

קבוצתו של אבנר יאור נותרה חזק בצמרת אחרי שהצליחה לגבור על האורחים המשתפרים. אלן דרהאם פשוט שלט לחלוטין בצבע, אימלל את שחקני כפר סבא לאורך כל המשחק וסיים עם מאזן מפלצתי של 31 נקודות ו-22 ריבאונדים. עפולה הצליחה לברוח ברבע הראשון, האורחים צימקו ל-3 בלבד במחצית, אבל 18:29 של עפולה ברבע השלישי איפשר להם לברוח סופית. מלבד דרהם היה לעפולה גם את אלעד אליהו עם 24, אדם קונסטנטין קלע 20 והוריד 9 ריבאונדים לכפר סבא.

הפועל טבעון/מגידו - עירוני רמת גן 97:77

המארחים נותרו שקועים עמוק בתחתית כשהובסו בביתם על ידי האורחים. מגידו דווקא נראתה טוב במחצית הראשונה, ועם רבע שני מצויין הגיעה אל ההפסקה עם יתרון 6. אלא ששם היא נעצרה, ובשני הרבעים הבאים יחדיו היא קלעה רק 29 נקודות, לעומת 55 של האורחים שטסו ליתרון 20, ממנו מגידו כבר לא חזרה. עמית תמיר הוליך את רמת גן עם משחק מצויין של 23 נקודות ו-8 ריבאונדים, טיירון קנט הוסיף 17. גרג מארי קלע 27 למפסידים.

מכבי קרית ביאליק - מכבי באר יעקב 86:74

בקרית ביאליק כבר לא זוכרים מתי היה הניצחון האחרון שלהם, והקבוצה כרגע נראית בדרכה הבטוחה לליגה הארצית. האורחים, שגם הם לא בדיוק חוגגים העונה, שמחו לפגוש את היריבה החלשה, והשיגו את ניצחונם השלישי בלבד העונה. כבר במחצית הוליכה באר יעקב ביתרון 9, ברבע השלישי היתרון הזה הגיע עד 16 הפרש, ומשם נותר לביאליק רק לחזור. ג'רמיין הול שוב היה מצויין עם 26 נקודות ו-15 ריבאונדים, בריאן לאנג רשם 24, בעוד את קרית באיליק הוביל מאט שיימס עם 25.

ג'רמיין הול שחקן מכבי באר יעקב. ברני ארדוב
טוב שיש את קרית ביאליק. הול/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully