וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פברגאס: "היינו טובים מאוד במשחק המשוגע שהתפתח"

הקשר שבישל שלושה שערים, נהנה מה-4:5 הגדול על דפור. וילאנובה כועס על השופט, מסי מיהר לביה"ח ללידת בנו הבכור

המשחק בין ברצלונה לדפורטיבו לה קורוניה בריאזור לא יישכח עוד זמן רב. בכל זאת, לא בכל יום רואים במשחק אחד תשעה שערים, שלושער של מסי, שלושה בישולים של פברגאס, גול עצמי הזוי של ג'ורדי אלבה ואדום של מאסצ'ראנו. הקטלאנים פתחו בבליץ עם 0:3 מהיר בריאזור, אך בסופו של דבר ניצחו 4:5 בקושי רב. על פתיחת המשחק המדהימה של בארסה אמר טיטו וילאנובה לאחר המשחק המדהים: "שלטנו במשחק, במיוחד במחצית הראשונה. כל התקפה שלנו הייתה מסוכנת".

על שופט המשחק, שנתן ללה קורוניה פנדל מפוקפק והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים, אמר: "אני לא מתלונן על שופטים בדרך כלל, אבל מוזר ששחקנים שלנו שחוגגים מקבלים כרטיס צהוב ובמקרים אחרים זה לא קורה. אני זוכר כבר כמה וכמה פעמים ששיחקנו בעשרה שחקנים". על החילופים שעשה במשחק, אמר: "ההרחקה של מאסצ'ראנו אילצה אותי לעשות שלושה חילופים. צ'אבי עזר לנו מאוד להחזיק את הכדור וגם ססק עשה עבודה מצויינת מהפתיחה. אני מסתכל על הדברים החיוביים וזה שניצחנו את המשחק הזה והשחקנים שלי נלחמו עד הסוף".

אחרי המשחק עשה ליאונל מסי את דרכו לבית החולים - אך אין סיבה לדאגה. להיפך: המאסטרו מיהר כדי לחזות בלידת בנו. אנדוני זוביזרטה, המנהל של ברצלונה, הסביר: "כשפוגשים את הבן שלך זו תמיד סיבה משמחת". על המשחק אמר המנהל: "אנחנו עייפים אך מאושרים, זה ספורט מטורף, ומה שקורה לאורך עונה שלמה קרה במשחק אחד".

"תמיד קשה לשחק אחרי משחקי נבחרות, כי אתה עייף", הודה מסי עצמו, שכאמור, הרשית שלושער למרות העייפות המדוברת. "הדבר החשוב הוא שנמשיך לנצח, שנמשיך להציג את אותה יכולת של לפני הפגרה". גם מסי הצטרף לטענות השיפוט של מאמנו, ואמר: "לא היה פנדל, ומסצ'ראנו לא היה צריך להיות מורחק".

ומי צריך להיות הכי מודאג מהכושר המטורף של הגאון הארגנטינאי? דווקא פלה. מסי הרשית אמש את השער ה-71 שלו ב-2012 (בברצלונה ובנבחרת ארגנטינה), והוא רחוק ארבעה שערים בלבד מהשיא המיתולוגי שקבע האגדה מברזיל אי שם, ב-1959. אגב, כבר אמש שבר מסי את שיאו הקודם - 70 - שקבע ב-2010, וכידוע, לשנה נותרו עוד למעלה מחודשיים.

ססק פברגאס, שהיה לא פחות גדול עם שלושה בישולים, פרגן לחברו הטוב: "מסי חזר ממסע ארוך עם הנבחרת, והוא תמיד נותנו לנו הרבה. הוא מבין הכל, הוא פשוט מעולם אחר". על המשחק אמר הקשר הספרדי: "היינו טובים מאוד במשחק המעט משוגע שהתפתח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully