וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער נבחרת גאנה: "דחיתי שוחד במונדיאל 2006"

ריצ'רד קינגסון מספר: "הציעו לי 300 אלף דולר כדי להפסיד 2:0, המענק על ניצחון היה רק 3,000". עוד ממנו: "אשתי לא מכשפה"

שוער נבחרת גאנה במונדיאל 2006, ריצ'רד קינגסון, טוען שהוא קיבל הצעה לשוחד על סך 300 אלף דולר במהלך הגביע העולמי. קינגסון, 34, סיפר שהציעו לו כסף לפני המשחק מול צ'כיה בשלב הבתים במונדיאל בגרמניה, כשהמטרה של השוחד הייתה להבטיח שצ'כיה תנצח 0:2. לטענתו, הוא דחה את ההצעה אחרי שאשתו דרשה ממנו לא לאבד את הכבוד העצמי שלו ואת המוסריות.

על פי קינגסון, "לא היה קל להחליט אם לדחות סכום של 300 אלף דולר אחרי המשחק, בידיעה שהבונוס מהנבחרת על ניצחון של גאנה יעשה אותי הרבה פחות עשיר, 3,000 דולר בלבד".

קינגסון התוודה וסיפר על האירועים. "בגביע העולמי בגרמניה, עמדנו לשחק מול צ'כיה, שהייתה אז הנבחרת השנייה בטיבה בעולם. אדם מגאנה הכיר לי כמה אנשים שהציעו לי שוחד, והייתה אישה אחת שתיווכה. זה בלבל אותי מאוד, ולא ידעתי מה לעשות. אשתי אמרה לי, 'אני אוהבת אותך לא בגלל הכסף, אז אל תתפתה, ואל תאבד את ההגינות שלך והאמינות שלך'".

גאנה ניצחה בסופו של דבר 0:2 את צ'כיה משערים של אסמואה גיאן וסולי מונטארי, לפני שעלתה לשמינית הגמר והפסידה 3:0 לברזיל.

כמו כן, קינגסון עלה השבוע לכותרות בגאנה, כשהוא השתמש בפייסבוק כדי להכחיש טענה מעניינת. "אשתי איננה מכשפה", כתב בפוסט בפייסבוק, אחרי שדיווחים בגאנה טענו שהיא התוודה בפני כומר על כך שהיא "כישפה" את בעלה וגרמה לקריירה שלו לרדת לטימיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully