וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון חוזר לווסטהאם: "לא יכול לחכות"

רגע לפני סגירת חלון ההעברות, קפטן הנבחרת סיכם על חזרה לקבוצה בה שיחק בין 2005-2007. הושאל מצ'לסי לעונה אחת

יוסי בניון חוזר לווסטהאם. פחות משעה לפני סגירת חלון ההעברות האירופי, קפטן נבחרת ישראל סיכם על חזרתו לקבוצה בה החל את הקריירה בפרמיירליג. קשר צ'לסי הושאל לפטישים לעונה אחת, בסיומה יהפוך להיות שחקן חופשי.

בניון צייץ לאחר החתימה: "אחרי יום ארוך ועמוס אני יכול לומר שהיו לי שלוש הצעות מקבוצות בפרמיירליג, אבל לא ארסנל או ליברפול כפי שדווח. אני שמח לאשר שאני מצטרף בהשאלה לווסטהאם. אני לא יכול לחכות. זה מועדון נהדר".

העסקה, כאמור, נסגרה בשעת לילה מאוחרת אחרי משא ומתן מתיש וקשה ויום מלא תהפוכות. תחילה צ'לסי סירבה להשתתף בתשלום שכרו של בניון המרוויח כ-92 אלף ליש"ט לשבוע, אך לבסוף הצדדים הגיעו להבנות והחתימה הרשמית הושגה לפני הדד ליין ב-1 בלילה, אחרי שעל פי דיווחים צ'לסי הסכימה לשלם נתח משמעותי משכרו. בניון, שילבש את החולצה מס' 15, לא ייכלל בסגל למשחק מול פולהאם היום, והוא צפוי לערוך את הבכורה המחודשת שלו במועדון במשחק החוץ מול נוריץ' בעוד שבועיים.

ווסטהאם נחשבה כפייבוריטית הברורה להחזיר לשורותיה את הקשר, אך במהלך היום נפוצו באנגליה דיווחים כי אקסית נוספת של הישראלי, ליברפול, הביעה התעניינות ובדקה את האפשרות לשאול את השחקן. אלא שבסופו של דבר האדומים ירדו מהעסקה ולא צירפו שום שחקן רכש ביום האחרון של ההעברות. עוד נטען באנגליה כי גם סאות'המפטון ואסטון וילה היו בתמונה במהלך היום הדרמטי.

כך, שנה שנייה ברציפות, מוצא עצמו בניון בעיצומו של מעבר ביום האחרון של חלון ההעברות. כזכור, שמו של השחקן הוזכר בתקופה האחרונה כמועמד למספר רב של קבוצות, אך בניון הבהיר כי בכוונתו להישאר בפרמיירליג כשגם הרצון להשאיר את משפחתו בלונדון היווה גורם משמעותי בהחלטה להצטרף לווסטהאם.

בניון הגיע לווסטהאם בקיץ 2005 לאחר שהקבוצה הלונדונית שילמה לראסינג סנטאנדר כ-2.5 מיליון ליש"ט עבורו. הקשר השתלב מצוין באפטון פארק וסיים תקופה של 63 משחקים עם 8 שערים, לפני שעבר לליברפול. בניון הוא לא ההעברה הראשונה של הפטישים השבוע, לאחר שהקבוצה של סם אלרדייס כבר צירפה את מאט ג'ארביס המצוין מוולבס ואמש השלימה את שאילתו של אנדי קארול מליברפול.

לבניון הובהר כבר בתחילת הקיץ כי הוא לא בתוכניות של מאמן צ'לסי רוברטו די מתאו, והבוקר מתברר כי קפטן הנבחרת הישראלית אף לא טס עם שאר חבריו לאלופת אירופה למשחק הסופר קאפ האירופי, בו הפסידה צ'לסי 4:1 לאתלטיקו מדריד.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully