וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון 2012: צפו באירועי היום האחד עשר

קורזיץ אכזבה בשיוט המדליות, רייזמן כיכבה בתרגיל הקרקע, מקסיקו עלתה לגמר הכדורגל ואוחוב זכה בגמר הקפיצה לגובה

ערוץ 1 - אולימפיאדה

אז מה היה לנו ביום האחד עשר בלונדון?

בבוקר החלו תחרויות האתלטיקה כשיוסאין בולט מתחרה במוקדמות ה-200 מטר ולא מתקשה בדרכו לחצי הגמר. הדרמה הגדולה של הבוקר נרשמה גם כן על המסלול, כאשר ליו שיאנג הסיני נפל בתחילת המקצה שלו ב-110 משוכות.

לאחר מכן הגיע הרגע הגדול של המשלחת הישראלית כאשר לי קורזית התייצבה לשיוט המדליות שלה, לא הייתה במיטבה, ופספסה הזדמנות גדולה להשיג מדליה ראשונה לישראל במשחקים.

במקביל לקורזיץ המשיכו שייטי ה-470 בשיוטיהם, כשגידי קליגר וערן סלע סיימו במקום ה-15 הכללי ומחוץ לשיוט המדליות ואילו ורד בוסקילה וגיל כהן מדורגות במקום ה-12, שני שיוטים לסיום.

תחרות התעמלות המכשירים הגיעה היום לסיומה עם עוד תחרות איכותית במיוחד שניפקה מדליות זהב לאפרק זונדרלנד ההולנדי במקבילים ולאלי רייזמן האמריקאית בתרגיל הקרקע.

בטורניר כדורסל הנשים החלו היום משחקי רבע הגמר כשנבחרת ארצות הברית טיילה מול נבחרת קנדה ואילו אוסטרליה התקשתה מול סין אך גם העפילה לחצי הגמר.

טורניר הכדורגל האולימפי אמנם רחוק ברמתו מטורנירים בינלאומיים רבים, אך משחקי חצי הגמר שנערכו הערב התעלו לרמה גבוהה. מקסיקו גברה על יפן 1:3 ואילו ברזיל לא הרשימה יותר מדי, אבל גברה על דרום קוריאה 0:3.

את הערב נעלו תחרויות האתלטיקה בהם נרשמו לא מעט תוצאות איכותיות. איבן אוחוב הרוסי זכה בקפיצה לגובה עם 2.38 מטר, סאלי פירסון קבעה שיא אולימפי ב-100 משוכות וניצחה עם 12.35 שניות וב-1500 מטר ניצח תאופיק מחלופי האלג'יראי בסיום ריצה נהדר.

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully