וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות האלופות: דודלאנז' הדהימה את זלצבורג

מבוכה גדולה לאלופה האוסטרית שניצחה 3:4 את יריבתה מלוקסמבורג, אך הודחה בגלל שערי חוץ. נפטצ'י באקו עלתה

סיבוב המוקדמות השני בליגה האירופית סיפק סנסציה ענקית. אלופת לוקסמבורג דודלאנז' הדהימה רד בול זלצבורג ושלחה את האלופה האוסטרית הביתה למרות הפסד 4:3. דודלאנז' ניצחה 0:1 במשחק הראשון ועלתה בזכות שערי חוץ. דודלאנז', שבסיבוב המוקדמות הראשון עברה את טרה פיורי מסן מרינו, עלתה לראשונה בהיסטוריה שלה לסיבוב המוקדמות השלישי שם תפגוש את המנצחת במפגש בין מאריבור הסלובנית לז'לייז'ניצ'אר הבוסנית. קבוצת המיליונים האוסטרית סיימה את דרכה באירופה.

תיירי סטיינמץ הצרפתי הדהים את זלצבורג עם שער יתרון בדקה ה-26, אבל יקוב יאנטשר איזן כעבור שתי דקות ומרטין הינטרגר הפך בדקה ה-37. גם 1:2 לא היה מספיק לזלצבורג בגלל שער החוץ, אבל האורחים לא הסתפקו בכך והצליחו לאזן משער של אורליין יואכים בדקה ה-48 ושער נוסף של סטיינמץ בדקה ה-57. סופיאן בנזויין הטוניסאי של דודלאנז' הורחק בדקה -74 והדרמה החלה. זלצבורג ניצלה זאת כדי לאזן מפנדל של כריסטיאנו תשע דקות לסיום ודקה לאחר מכן גונסאלו סראטה קבע 3:4, שלא הספיק לעלייה.

נפטצ'י באקו השלימה את העבודה בדרך לביקור בקרית אליעזר בשבוע הבא וצמד משחקים מול קרית שמונה, כשסיימה ב-2:2 מול זסטפוני הגאורגית ועלתה בזכות ה-0:3 במשחק הראשון. זסטפוני כבר חלמה על קאמבק עם שני שערים מהירים של דויד מוירי (16) ויאבה דבאלי (19), אבל יוליוס ווביי צימק בדקה ה-22 ורשאד סדיגוב השווה בפנדל בדקה ה-52.

תוצאות נוספות:

ונטספילס - מולדה 1:1 (4:1 בסיכום)
באזל - פלורה טאלין 0:3 (0:5)
אקרנאס - שמרוק רוברס 1:2 (1:2)
שריף טירספול - אוליסס 0:1 (0:2)
שחטר קרגנדי - סלובן ליברץ 1:1 (2:1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully