וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: צ'ילה ניצחה 0:2 את ונצואלה

ניצחון גדול לצ'יליאנים, שעלו למקום הראשון בבית בזכות שערים של מתיאס פרננדס וצ'רלס ארנגוייס. בוליביה-פראגוואי 1:3

בזמן שארגנטינה וברזיל סיפקו הצגה במשחק הידידות ביניהן, במוקדמות המונדיאל של דרום אמריקה לא עוצרים והלילה (בין שבת לראשון) יצא לדרך שם המחזור השישי.

מי שניצלה את המנוחה של ארגנטינה היא נבחרת צ'ילה הפנטסטית, שהשיגה 0:2 גדול ודרמטי ביותר בונצואלה. ה'וינו טינטו' קיוו להמשיך את המומנטום שלהם מהתיקו שהוציאו במונטבידאו מול אורוגוואי לפני שבוע, אבל לצ'יליאנים היו תוכניות אחרות. בדקה ה-85 מתיאס פרננדס השתלט על כדור ברחבה ובעזרת רגל של שחקן הגנה בעט חזק פנימה. בתוך תוספת הזמן, צ'רלס ארנגוייס סגר את הסיפור עם שער מקרוב וצ'ילה מוליכה את הבית עם 12 נקודות משישה משחקים. לונצואלה יש שמונה נקודות בשישה משחקים והיא רביעית.

במשחק נוסף, בוליביה המשיכה את הסבל של פראגוואי עם 1:3 בלה פאס. הבוליביאנים, שהפסידו לצ'ילה בבית בשבוע שעבר, לא מוכנים לוותר עדיין על חלום החזרה למונדיאל ראשון מאז 1994 והם עלו ליתרון כבר בדקה העשירית משער של עצמי אומלל של אלברטו רומן. פרגוואי עוד חלמה על שוויון, אבל אחרי שהמארחת החמיצה פנדל מרגלי גואלברטו מוחיקה בדקה ה-63, פבלו אסקובר, בעל שורשים פרגוואים, הכפיל את היתרון עם שער יפה לחיבורים. חלפו עוד עשר דקות ואסקובר כבר הפך את זה לתבוסה עם שער קל ובדקה ה-82 כריסטיאן ריברוס התכבד בשער הניחומים, עם פצצה לחיבורים. פרגוואי רק במקום השמיני, עם ארבע נקודות מחמישה משחקים והמונדיאל מתחיל לברוח לה. בוליביה עלתה לארבע נקודות גם היא, מתוך שישה משחקים.

הערב יושלם המחזור, כשאורוגוואי תארח את פרו ואקוואדור את קולומביה.

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully