וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקט דרום אמריקה: לילה של מספרות

צפו בפרד כובש שער מרהיב בניצחון פלומיננזה ובבלאנדי מחקה אותו עם מספרת בתיקו של בוקה. ניימאר מלהטט, טרזגה מרגש

הגמרים האזוריים בברזיל נפתחו אמש (ראשון) עם שני משחקים גדולים שסיפקו שערים מרהיבים. את היפה שבהם כבש פרד, חלוצה של ליון לשעבר, שהוביל את פלומיננזה ל-1:4 על בוטאפוגו במשחק הראשון מבין שניים בגמר ליגת הקריוקה, עם מספרת נהדרת אותה אתם יכולים לראות כאן.

בגמר ליגת הפאוליסטה, ניימאר המשיך בכושר הנפלא שלו ויחד עם גאנסו הצעיד את סנטוס ל-0:3 קליל על גוארני. בעקבות הצמד, ניימאר הפך לסקורר הטוב ביותר של סנטוס בימי פוסט פלה, עם 104 שערים, אבל האירוע הזכור מהמשחק היה תרגיל הלמברטה שביצע הכישרון הגדול של ברזיל. צפו בו מלהטט.

חשבתם שרק בברזיל יודעים לבצע את הביסיקלטה כמו שצריך? ניקולאס בלאנדי מבוקה ג'וניורס המתין עד לדקה השישית של תוספת הזמן במשחק מול אתלטיקו רפאלה, לפני שהפליא במספרת אדירה והציל את המוליכה עם 2:2 דרמטי, אחרי שהמארחת הוליכה 1:2 מפנדל שנכבש בדקהה-93. ניואל'ס אולד בויס נצמדה לבוקה עם 25 נקודות בפסגה, לאחר 1:2 על אולימפו. ההתלהבות בקבוצה מרוסאריו בשיאה, והמאמן המצליח חרארדו מרטינו הבטיח לנסות ולהחזיר את גבריאל היינצה ומקסי רודריגס.

בליגה השנייה, ריבר פלייט עשתה צעד משמעותי במאמצי העלייה שלה, כשניצחה 0:1 את חימנסיה חוחוי ושבה למקום השני. מי אם לא דויד טרזגה הושיע את המיז'ונריוס וחגג את שערו ה-10 בליגה מאז הצטרף לקבוצה אותה הוא אוהד. איזה קאמבק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully